Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarloes schreef:Hebben meer vrouwen hier last dat ze de pil maar 2 maanden kunnen doorslikken?
Ik krijg dan namelijk altijd doorbraakbleodingen als ik na 2 maanden geen stopweek hou.
Nou wil ik aankomende week ook niet ongesteld worden en moet ik dus voor mijn 3e maand doorslikken gaan.... En ik moet dan hopen op geen doorbraakbloeding.
Zijn er nog andere opties? Van stopweek eerder inlassen?
Ik wil namelijk het liefst wel mijn pilstrip zo houden op de begindag die ik nu heb.
xMarloes schreef:Hebben meer vrouwen hier last dat ze de pil maar 2 maanden kunnen doorslikken?
Ik krijg dan namelijk altijd doorbraakbleodingen als ik na 2 maanden geen stopweek hou.
Nou wil ik aankomende week ook niet ongesteld worden en moet ik dus voor mijn 3e maand doorslikken gaan.... En ik moet dan hopen op geen doorbraakbloeding.
Zijn er nog andere opties? Van stopweek eerder inlassen?
Ik wil namelijk het liefst wel mijn pilstrip zo houden op de begindag die ik nu heb.
moonfish13 schreef:Naja oestrogeen is gewoon troep, je hebt het nodig maar er zit gewoon teveel in het gemiddelde dieet van de mens.
Cayenne schreef:Afgelopen week ben ik per ongeluk een dag te vroeg begonnen aan mijn stopweek van 6 dagen. Ik werd wel netjes op de derde dag ongesteld, maar vraag me af of dit nu betekent dat de pil nu niet helemaal betrouwbaar is?