We fietsen gewoon

Het is leuk om af en toe eens globaal te weten hoeveel energie je verstookt hebt, hoe ver je hoe snel gereden hebt maar verder...
Ons doel is het plezier van door de prachtige omgeving fietsen hier. Geen enkel doel mbt conditie of prestaties. We wáten dat we er fitter/slanker/etc. van worden en dat is een

Het is dat je hier niet op pad kan zonder mobiel maar anders namen we die niet mee. Vandaag de mobiel niet eens in de stuurhouder noch op wat voor app ook gezet.
´Gewoon´ heerlijk getrapt. Met ffffrrris van de vroege ochtend op pad gegaan, dus met windjasje. Op de terugweg in de zon, jasje in de rugzak. Snot voor de ogen af en toe, zelfs een keer afgestapt omdat de helling te lang te steil was.
Me een béétje verkeken op de route terug. Was wat ruiger gravel dan ik had verwacht. De Brava van Lief was in het element maar mijn carbon asfaltflitser rammelde zowat de vullingen uit mijn kiezen en dat ik niet lek gereden heb mag een wonder heten. Was wel héél gaaf met lange, snelle afdalingen door wijdse, vloeiende bochten met