Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dees schreef:Vandaag toch maar eens naar de lingerie winkel gegaan... Wat blijkt: ik heb nu een heel andere maat dan ik hadDame had het over praktisch 4 maten kleiner.
Ben een beetje in rouw nu... moet afscheid nemen van mijn mooie collectie PrimaDonna's. Dat op zich overleef ik wel.. maar een nieuwe collectie aankopen... au!
De mevrouw vroeg welke cup ik nu zou hebben.. ik zei een B , met de B van Bijna niks meer

ach het is nog genoeg. Ik stond nooit achteraan in de rij, ooit had ik een 70D. Ik weet niet wat ik zou doen als Jut & Juul veranderen in Hing & Hang, liever geen plastic dames eigenlijk, straks ben ik 90 en staan die ballonnen nog overeind, maar een lift zou op zich niet ondenkbaar zijn. Dieyar schreef:Hi, allemaal. Ik overweeg Ozempic via GetWellis. Wat zijn jullie ervaringen met GetWellis?
Verder ben ik benieuwd of je altijd standaard maandelijks 249 euro blijft betalen, ook als je een onderhoudsdosis gebruikt. Of kun je dan pauzeren waardoor het maandelijks bedrag ook op on hold wordt gezet?
Suzanne F. schreef:Dieyar schreef:Hi, allemaal. Ik overweeg Ozempic via GetWellis. Wat zijn jullie ervaringen met GetWellis?
Verder ben ik benieuwd of je altijd standaard maandelijks 249 euro blijft betalen, ook als je een onderhoudsdosis gebruikt. Of kun je dan pauzeren waardoor het maandelijks bedrag ook op on hold wordt gezet?
Mijn ervaringen zijn erg goed. Ja je blijft 249 euro per maand betalen tenzij je pauzeert. Als je nog genoeg voorraad hebt dan kan je pauzeren. En daarna activeer je weer als je weer een spuit wil.
Rambogirl schreef:Ik heb gisteren mijn eerste spuit Mounjaro gehaald bij de apotheek.
2,5mg voor €197,-
Vandaag weer langs de praktijkondersteuner omdat ze me wil leren hoe te prikken.
Al wil ze ook dat ik vandaag daadwerkelijk prik, wat ik niet ga doen.
Ik heb heel bewust de keuze gemaakt om bij gebruik op Vrijdag te gaan prikken ivm eventuele bijwerkingen en deze dan buiten mijn werk te houden. Dat het haar laatste werkdag van de week is, houdt niet in dat ik daardoor op Donderdag zal gaan prikken. Ik denk dat al ik dr dat zo uit leg, ze het wel begrijpt en akkoord gaat.
Gisteren wel een leuk gesprek gehad bij de apotheek. Ik vroeg voor de kosten van de hogere spuiten en de apotheker gaf aan dat het niet de bedoeling is en dat er per dosering omhoog gegaan werd omdat de fabrikant dit adviseerd. Toen ik zei dat ik dat wel snapte van de fabrikant ivm meer spuiten verkopen en ook vanuit de apotheek meer marge wist ze niet wat ze moest zeggen en zei maar dat wanneer de arts het aan geeft om een hogere spuit, ze dit wel deden, maar dat het wel tegen hun beleid is. Hun beleid was volgens haar namelijk ook dat je echt elke 4 weken de dosis moet verhogen![]()
En ik kom van "obesitas". Dus echt ontzettend fijn. Nu bijna 16 kg kwijt in 5 maand tijd Dieyar schreef:Hi, allemaal. Ik overweeg Ozempic via GetWellis. Wat zijn jullie ervaringen met GetWellis?
Suzanne F. schreef:Setteli schreef:Vanmorgen een mijlpaal. Voor het eerst stond er bij mijn gewicht geen "overgewicht" meer, maar "normaal"En ik kom van "obesitas". Dus echt ontzettend fijn. Nu bijna 16 kg kwijt in 5 maand tijd
Wat goed!
. Maar dat gebeurt. Als ik maar weer naar beneden ga, en dat gebeurt ook wel weer