Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ik heb m inmiddels gelukkig terug gevonden!
Mijn nieuwe tattoo.
[ [url=m/2DUUpu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem zo leuk! 2x 5u voor gezeten. De eerste dag viel de pijn erg mee en was het goed vol te houden. Maar de 2e dag had ik het wel zwaar. Dan gaan ze zo lekker over een al open wond heen.![]()
Het tattoeren zelf viel erg mee. De meeste pijn kwam van dat doekje met desinfect spul dat er voor de 800e x overheen wordt gehaald.
En veel succes Jester en diertje!!
AylaB schreef:Hoi, vorige week is mijn (verzorg) paard overleden…en ik heb er nooit over nagedacht tot nu, omdat het zo plots was. We hebben er überhaupt nooit eerder bij stil gestaan dat het ook eerder kon gebeuren, wij dachten eigenlijk altijd dat ze nog 10 jaar mee zou gaan. Maar mijn punt is, wie heeft er allemaal mooie herinneringen in de vorm van een tattoo van zijn of haar paarden maatje en wilt daar een foto van delen? Zodat ik inspiratie op kan doen voor een tattoo van mijn vriendinnetje.
AylaB schreef:Hoi, vorige week is mijn (verzorg) paard overleden…en ik heb er nooit over nagedacht tot nu, omdat het zo plots was. We hebben er überhaupt nooit eerder bij stil gestaan dat het ook eerder kon gebeuren, wij dachten eigenlijk altijd dat ze nog 10 jaar mee zou gaan. Maar mijn punt is, wie heeft er allemaal mooie herinneringen in de vorm van een tattoo van zijn of haar paarden maatje en wilt daar een foto van delen? Zodat ik inspiratie op kan doen voor een tattoo van mijn vriendinnetje.