Krijg ik een regenbui op mn kop
.Waarom ging ik niet lekker droog trainen?
Ik doe niet heel veel aan cardio trouwens in de sportschool, ik loop paar keer per week hard en ik fiets, wandel en ga vaak genoeg de trap op en af haha.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Het heeft er oa mee te maken dat als je te lang niets eet, je lijf als het wel wat krijgt, in de spaarstand gaat.
Door elke 3 uur een klein beetje te eten, krijgt je lijf steeds een klein prikkeltje waardoor die in de verbrandingsstand blijft.
Dit is zowel het advies van mijn diëtiste van een paar jaar terug als van de trainer op mijn huidige sportschool.
Kijk maar eens naar intermittent fasting, dan eet je in een tijdsvak van 8 uur, de overige 16 uur van de dag eet je niets. Volgens verschillende websites DE manier om snel af te vallen. Dat is totaal tegenstrijdig aan "elke 3 uur eten voor je motor aan te houden".
Vooral door m'n astma, hihi. Ik doe liever HIIT, kort knallen en even bijkomen, duurt max 20 min en doet echt wonderen voor mijn lijf (zowel conditioneel als uiterlijk
)
Al dat soort dingen zijn gewoon dingen om je makkelijker aan een caloriedoel te houden, maar wat werkt is voor iedereen anders. Ik kan geen maat houden en heb geen zin in/behoefte aan ontbijt dus ik eet m'n eerste maaltijd rond een uur of 1 en dan m'n avondeten rond half 9 en dat is het de meeste dagen wel (op pre/post workout na maar dat is heel klein omdat ik meestal snel na trainen m'n avondeten heb).
Maar ik loop ook standaard in totaal ongeveer een uur per dag naar werk en terug.
iets minder voor de duurste abbonementen

ja de hometrainers, roeidingen en crosstrainers wel ja
voorste stuk is soort van redelijk geordend hoe verder naar achter hoe chaotischer het wordt. Daar staat alles echt propvol op elkaar. Maar zelfs als het druk is. Op buikspier apparaten en benen voor na is er altijd wel een apparaat vrij. Gister even kort overlegd maar de meeste oefeningen zijn drie apparaten voor los van de stagen en halters nog. En die met kabels 

een enkele keer zelf hardlopen of een stuk fietsen of skaten vind ik ook wel leuk. 
De rest ging wel prima, en ben ook nog steeds verkouden dus daar zal wel het aan liggen, maar met 75kg kwam ik aan de 9 reps. Gek, maar goed.
) over 2 weken ga verliezen
Lijkt mij echt niks.
Probeer met de torso rotation ook m'n core mee te pakken en als ik nog tijd heb, wat losse buikspieroefeningen.
Wij hebben ook geen beeldschermen oid in de sportschool, maar ik download van te voren altijd een paar afleveringen voor de zekerheid, op videoland en netflix. Werkt prima dan
En dan kun je dus weer opnieuw op snelheid komen / alles instellen. Heel irritant!