Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:God mens wat zie jij er fantastisch uit zeg. Heb zo ongelofelijk veel respect voor wat jij bereikt hebt! Het jurkje staat je echt prachtig, kan MAKKELIJK!
Daantjee12 schreef:Ik zou me hier ook graag willen melden! Door laksheid en niet gemotiveerd is het nooit gelukt, maar ik word er nu gewoon ongelukkig van, dus tijd voor verandering!
Ik ben Danielle, 21 jaar en ik studeer. Ik speel rugby, 2x in de week trainen en zondags een match. Mijn doel is vooral een lagere vetpercentage en meer spieropbouw, want dat is fijn met rugbyIk val vaak door de mand om toch wat lekkers te eten, en dan bedoel ik ook gelijk een héle zak chips of een chocolade reep.. Het lijkt me dus leuk, fijn en handig om mee te praten om tips te delen en elkaar te motiveren!
Maanlicht schreef:Oei, ik kan niet zo heel goed lange tijd zonder alcohol, haha! Mijn vriend en ik zijn allebei gek op goede wijn, dus we hebben een hele voorraad. Eerst dronk ik elke dag wel 1/2 glazen. Nu drink ik alleen nog in het weekend.