Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Supervixen schreef:Dat is zeker gaaf in New York. Hoe lang stond je te wachten voor je kon starten?
Supervixen schreef:Klinkt heerlijk greetje. Ik heb de Arnhem urban trail gelopen samen mey mijn vriend. Gewandeld dus. Mijn vriend houdt niet van hardlopen, maar dit vond hij wel heel leuk. We hebben 10km door Arnhem gewandeld, ook nog op vlot tempo. In 1.50 waren we klaar. Er zat ook een 'ontbijt' bij. Werd meer een lunch voor de wandelaars.
Alles was super georganiseerd en ondanks dat ik mijn hele leven al in Arnhem kom, hebben we toch weer wat nieuwe plekken ontdekt. We hebben echt genoten.
Volgend weekend loop ik de montferland run.
Greetje63 schreef:Van het weekend mijn 11de marathon van dit jaar. Dit keer een natuurloop dus een soort van trailachtig gebeuren. Schitterende omgeving en ik heb hem als een gewoon duurloop training gelopen dus ik kon er ook echt van genieten. Uiteindelijk 3hr50 over de 42,5km gedaan. Maar ik had er nog best wel een lusje aan willen plakken.
Jullie nog leuke uitdagingen gehad dit weekend?
Supervixen schreef:Klinkt heerlijk greetje. Ik heb de Arnhem urban trail gelopen samen mey mijn vriend. Gewandeld dus. Mijn vriend houdt niet van hardlopen, maar dit vond hij wel heel leuk. We hebben 10km door Arnhem gewandeld, ook nog op vlot tempo. In 1.50 waren we klaar. Er zat ook een 'ontbijt' bij. Werd meer een lunch voor de wandelaars.
Alles was super georganiseerd en ondanks dat ik mijn hele leven al in Arnhem kom, hebben we toch weer wat nieuwe plekken ontdekt. We hebben echt genoten.
Volgend weekend loop ik de montferland run.
Arzil schreef:Oh Greetje, klinkt als een super marathon!
De urban trail klinkt ook goed Supervixen!
Jammer dat het een mix was van de hardlopers en wandelaars.
Ik heb heerlijk gelopen in de Limburgse bossen van het weekend. We waren een weekendje weg en ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel daar eens te verkennen. Was erg leuk en nu baal ik eigenlijk nog wat meer van mijn saaie alledaagse rondjes in de buurt.
Heb mezelf dus voorgenomen om er wat vaker op uit te gaan. We hebben ook wel wat bos in de buurt, maar daar moet ik dan wel eerst effe de auto voor in stappen.