Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luna2006 schreef:Das al flink wat kg kwijt wilma!
Een praktisch vraagje. Mijn arts zegt maar 3 weken werkonbekwaam te zijn.
Hoelang hebben jullie niet kunnen werken? Ik werk professioneel met paarden. Dan kan ik het werk wel een indicatie geven
Cadaz schreef:Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Ik ben nu ruim 6w geleden geopereerd maar maak mij wat zorgen om de porties die ik kan eten.
Veel mensen kunnen na de operatie maar een paar happen op maar mijn porties kunnen nog best flink zijn. Ik ben heel erg bang dat de boel weer gaat oprekken etc.
Het afvallen gaat ook niet zo snel bij mij, sta al bijna 2w stil ook.
Als voorbeeld (pizza is makkelijk voorbeeld) kan ik van een verse pizza uit de supermarkt wel bijna een halve op, tussen de 2/3 en 1/2. Maar ik lees uit ervaringen op internet dat veel maar 1 punt op kunnen.![]()
Ik kan prima een kom soep op met een kleine salade er nog bij.
Ik probeer wel zoveel mogelijk de aangegeven porties aan te houden maar ik had ook gehoopt om al snel die rem te hebben dat ik voel van ja ik ben vol.
Ik probeer langzaam te eten en kleine hapjes.
Voordeel is wel dat ik me heel goed voel qua energie, daar waar ik voldoende voeding binnen krijgt.
Wie heeft dit ook? Hoe is het afvallen bij jullie verlopen?
Ik hoef niet zozeer snel af te vallen, maar ik zou toch wel graag mijn doel behalen.
Luna2006 schreef:Das al flink wat kg kwijt wilma!
Een praktisch vraagje. Mijn arts zegt maar 3 weken werkonbekwaam te zijn.
Hoelang hebben jullie niet kunnen werken? Ik werk professioneel met paarden. Dan kan ik het werk wel een indicatie geven
purny schreef:Dank jullie wel allemaal. Ik had me alleen vergist en de meting van afgelopen vrijdag erbij gepakt, maar even snel veranderd. Ik kan me echt niet voorstellen hoe nu 34 pakken suiker eruit zien. Want afgelopen vrijdag was ik 34 kg kwijt.