[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 16:55

Oh erg fancy! I like it :D Zeker een stijl die mij aanspreekt! :) Tof ook dat het bijna allemaal dieren zijn!

Nette tattoo Marleen! Staat er strak op!

Ik kriebel ook weer enorm, wil zo graag weer een nieuwe. M'n vriend heeft z'n tattoo in april uitgesteld omdat hij net een huis had gekocht, maar nu begint hij te twijfelen of 'ie 'm niet op een andere plek wil :+ Krijg je ervan als je erover gaat nadenken haha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 17:13

Ik vind t toffe tattoos omdat ik weet dat t met 1 lijn gezet is, onwijs knap. Maar zo op het oog zou ik er zelf niet voor kiezen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:16

Mischa schreef:
Hoi allemaal, ik kom even binnenvallen hier. Ik kwam namelijk wat werk tegen van Mo Ganji, hij maakt singleline tatoeage's, zijn jullie daar bekend mee? ik vind het het in ieder geval zeer fascinerend uitzien.
Hier wat voorbeeldjes

[ [url=m/icQIn5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ZTSEI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HsqCfH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IVVPbT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu kom ik het ook net hier tegen!
http://www.grazia.nl/lifestyle/deze-nie ... et-je-zien

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:33

Oh nou precies!
Ik vind tattoo-trends alleen toch best wel vreemd, aangezien het nogal behoorlijk definitief is :p

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:52

Ik vind het ook zeker iets hebben, ik had het nog niet eerder gezien.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:50

Wauw wat veel topics met prachtige tattoo's.
Ik wil graag een realistische bloem onder mijn sleutelbeen.Maar wat moeilijk om een goede artiest te vinden.
Wie kan dat nou echt goed?
Het moet wel een niet heel grote en delicate bloem zijn.Dus niet een grote roos ofzo want die zie ik wel meer.Heel mooi maar niet mijn plan

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:00

Gillbo schreef:
Wauw wat veel topics met prachtige tattoo's.
Ik wil graag een realistische bloem onder mijn sleutelbeen.Maar wat moeilijk om een goede artiest te vinden.
Wie kan dat nou echt goed?
Het moet wel een niet heel grote en delicate bloem zijn.Dus niet een grote roos ofzo want die zie ik wel meer.Heel mooi maar niet mijn plan

Ik snap wat je bedoeld, veel detail en met 3D effect.
Zelf ben ik er ook nog niet uit.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:11

Echt moeilijk om de juiste artiest te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:12

Mandy Denise doet dat toch?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:20

Wauw die kende ik nog niet Heel erg bedankt, dat is wel de stijl die ik zoek

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 10:41

Hey iedereen, zou ik mij hier ook mogen melden. Ik ben nu toch steeds zekerder om een mooie niet al te grote tattoo te nemen, met een mooie tekst.

Ik wilde dit al vrij lang maar toch op een lager pitje gezet door de mening van anderen en nu denk ik 't is mijn lichaam'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 11:25

Het is inderdaad jouw lichaam en het moet niet uitmaken wat andere mensen vinden. :)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:09

Ik zit erover te denken om een halve sleeve te nemen, alleen mijn bovenarm.

Afbeelding
Dit vindt ik bv echt heel gaaf, maar hoe heet deze stijl?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:38

Ja precies en ook nu zal er wel wat tegenstribbelingen zijn maar boeien.

Ik heb deze tekst die ik wel mooi vind maar wat zou een goede plek zijn?

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:42

binnenkant bovenarm? Ribben? Schouder?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:44

Ja ergens denk ik, m'n eerste gevoel, achterkant schouder of net onder m'n nek, maar dan kan ik er feitelijk zelf niey echt zien.. Maar goed ik vind dat wel echt een mooie plek

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:48

Hoi meiden! Ik ben opzoek naaar een unieke tattoo. Het is voor mijn merrie Canto (golden oldie) die 3 weken geleden met een hartstilstand onder me vandaan is gevallen.

Ik wil het simpel houden, maar wel mooi.

Canto
op wedstrijd The Golden Oldie
24 geworden
vos
bles
2 witte achterbenen

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:05

Het eerste wat mij te binnen schiet is een tattoo van de plant Goudenregen die om de letter C valt

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:30

Gillbo schreef:
Het eerste wat mij te binnen schiet is een tattoo van de plant Goudenregen die om de letter C valt

Hmm niet helemaal mijn type om zomaar te zeggen hihi

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:35

Sorry maar wat verwacht je van ons dan? :P Ik zou op instagram/fb/zoiets gaan zoeken naar artists die je aanspreken qua stijl en met diegene overleggen, dan kunnen zij wel dingen voor je tekenen. Wij kunnen ook niet ruiken wat jij wel en niet mooi vindt en wat jij wil. :(

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:37

Loolotte schreef:
Sorry maar wat verwacht je van ons dan? :P Ik zou op instagram/fb/zoiets gaan zoeken naar artists die je aanspreken qua stijl en met diegene overleggen, dan kunnen zij wel dingen voor je tekenen. Wij kunnen ook niet ruiken wat jij wel en niet mooi vindt en wat jij wil. :(

rustig man zo bedoel ik het toch ook niet :P iedereen vraagt zoiets hier, ik wil het simpel houden wat ik zei een C eventueel dr naam met iets van een paard erbij

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:43

'Rustig man' vind ik ook niet zo'n normale reactie hoor? Het komt op jouw lichaam, het moet voor jou mooi/betekenisvol/whatever zijn, niet voor de rest. Het was overigens dus niet alleen op jou gericht maar ook op de anderen met zo'n verzoekjes. Het was goed bedoeld hoor maar zo kwam het dus niet over, jammer maar dan kun je ook op een normale toon reageren.

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:46

Loolotte schreef:
'Rustig man' vind ik ook niet zo'n normale reactie hoor? Het komt op jouw lichaam, het moet voor jou mooi/betekenisvol/whatever zijn, niet voor de rest. Het was overigens dus niet alleen op jou gericht maar ook op de anderen met zo'n verzoekjes. Het was goed bedoeld hoor maar zo kwam het dus niet over, jammer maar dan kun je ook op een normale toon reageren.

Mij gaat het om jou reactie van "wij kunnen het toch niet ruiken" dan ga ik me niet inhouden met alleen rustig man... Ik zeg toch ook alles mag aangeboden worden, als ik het niks vindt weet je dt ook weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:47

J_Verlangen schreef:
Loolotte schreef:

rustig man zo bedoel ik het toch ook niet :P iedereen vraagt zoiets hier, ik wil het simpel houden wat ik zei een C eventueel dr naam met iets van een paard erbij

Nee, niemand vraagt dit hier. Het is een topic over tattoo's, niet een topic waarin je kan vragen of andere mensen een tattoo voor je willen ontwerpen. Ik kan je aanraden om daarvoor gewoon eens wat inspiratie op te doen op Pinterest of op Instagram, en dan te gaan zoeken naar een artist die zoiets kan uitwerken en die misschien zelf nog wat ideeën heeft :)

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 15:51

Dat ga ik sws doen maar dacht kan het altijd vragen. Sommige mensen zijn zooo creatief en worden soms nog mooier dan van de artist zelf. En pinterest en Instagram geeft me niks persoonlijks. Hier kan ik het vragen en de gegevens van haar meedoen snap je? vandaar dat ik het vroeg, jammer dat iemand hier dat niet kan accepteren ;)