Dankjewel Balance, heel fijn! 
Iedereen weer bedankt voor de berichtjes!
Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, nog niet helemaal fit en ook nog steeds best pijn. Alleen helaas is mijn bloed nog flink verslechterd. Crp bijvoorbeeld is weer met 100 gestegen en ook nog wat koorts. Nu wilde neurochirurg bloedkweken hebben, 2x2. Echter, niemand(!!) wil bloed bij mij prikken, zelfs anesthesist niet. Omdat ik zo extreem moeilijk te prikken ben. Echt te bizar voor woorden.
Nu gaan ze bloedkweken dus morgen ochtend nemen... inclusief de rest verder. Ben benieuwd.
Misschien moeten ze toch eens naar mij luisteren en pac of iets er in stoppen. Voor mij is t nog veel vervelender dat ze telkens mis prikken en tig keer moeten prikken dan het is voor hun...

Half kaal.
Ook nog best grote wond voor deze relatief simpele operatie, zo'n 6cm. Buik hebben ze gelukkig wel dicht gelaten, maar heb een erg pijnlijke nek en drain traject.
Ook nog foto gevonden van bij t ongeluk waar "mijn" ambulance op staat. Best indrukwekkend en bizar eigenlijk om dat zo te zien. 

Voorste (meest ver weg) was de ambulance waar ik in lag, achterste ben ik uiteindelijk mee naar Tilburg verder gegaan.