Leuk hoor, fretjes . Kunnen ze goed met de hondjes overweg?
Gisteren lekker gewandeld en er waren heel veel mensen (vooral ouderen) aan het bosbessen plukken Niet zoveel foto's gemaakt,want het uitzicht was niet geweldig,er stonden nl bomen voor
Ik stond op een steen om een foto te maken en Nala moest natuurlijk ook op de steen
pien_2010
Geplaatst: 08-09-20 18:46
Tuurlijk moest Nala ook op de steen. Ik vind het toch wel leuke foto's hoor NOordje
Anoniem
Geplaatst: 08-09-20 18:56
Freddy de fret , ze zijn leuk zeg.
Nala is ook leuk, gezellig erbij op de steen (ik wil ook een hond )
Mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen! Ik ben de laatste paar dagen een beetje op pad geweest in Nederland, dus zal van de week wel wat foto's posten, ook nog een aantal uit Frankrijk.
BeFunny
Geplaatst: 08-09-20 22:49
Marie_Anne schreef:
Freddy de fret , ze zijn leuk zeg.
Nala is ook leuk, gezellig erbij op de steen (ik wil ook een hond )
Waarom neem je er geen?
Prachtig Noordje
Anoniem
Geplaatst: 09-09-20 05:59
Ik woon alleen en werk fulltime. Dan zit zo'n beestje een groot deel van de week minimaal 10 uur per dag in zijn eentje in een klein appartementje in Amsterdam.
Dus ik heb mezelf beloofd dat er een hondje komt als ik met pensioen ben. Duurt alleen nog even, maar ach, de jaren vliegen toch om.
gaucho
Geplaatst: 09-09-20 09:03
Hier ook te veel van huis voor een hond helaas.
Zonder zon is het wat minder gezellig, toch lekker gewandeld. Ruim 8 km vanaf huis, mooi begin van mijn vrije dag. Nu even koffie.
Hier hetzelfde m.b.t. een hond. Zou het graag willen maar ook geen tijd voor.
Lekker even zo'n wandeling op je vrije dag. Voor mij m'n laatste werkdag en dan 4 dagen vrij.
lizard
Geplaatst: 09-09-20 10:57
gaucho. Ik kan de foto,s niet zien. Ligt dat aan mij?
edit. ja, lag aan mij.
pien_2010
Geplaatst: 09-09-20 11:11
Gaucho altijd als ik in Nl ben is het reewijkse plassen wandelen en zie je ook dit soort prachtige plaatjes. Of anders gezegd, ik geniet van deze oer Nederlandse plaatjes.
Lekker Gaucho. Het weer is inderdaad niet bijzonder vandaag. Ik ben vandaag helaas niet in het bos te vinden, hond had zich verstapt van de week en liep niet helemaal zuiver, dus we hebben het bij een uur slenteren in het park gehouden. Je kan echt al zien dat de herfst in aankomst is; alles wordt wat bruiner en kleuren verdwijnen weer. Toch staan er ook nog zat bloemen als je goed om je heen kijkt!
Ok ik heb ook weer eens de camera mee genomen. Door het mooie groene plaatsje Alphen aan den rijn. En sorry bij de meesten staan mijn hondjes op.
Ik had ook een hele grauwe lucht. Maar het was echt lekker wandelweer
Zoals je ziet, onze hondjes doen ook wel eens maf.
noordje
Geplaatst: 09-09-20 19:40
Geen sorry hoor. Hondjes horen er toch gewoon bij
Ook al was het niet zulk mooi weer,toch mooie foto's.
Hier was het vandaag ook niet zulk best weer, maar heb nog foto's van gisteren. Toen was het heerlijk weer en we hebben weer een heuvel 'beklommen' ( ca 400-450m 'hoog') Maar weer geweldig uitzicht Uitzicht op de Mjøsa Tussen de bomen door zie je het dorpje Tangen. Als je zo'n eind geklommen hebt,moet je natuurlijk wel uitrusten op een echte stoel
pien_2010
Geplaatst: 09-09-20 20:36
Befunny daar zijn ze weer. Ik heb ze gemist je schatjes. Mooie foto's.
Noordje, gaaf!!
Anoniem
Geplaatst: 09-09-20 20:53
Leuke Nederlandse plaatjes, Gaucho!
Goof: Balen dat je hond niet goed loopt! Desondanks wel heel leuk, al die bloemen!
BeFunny: Die tweede foto. En ik heb er geen problemen mee als je je honden showt, hoor.
Noordje: Gelukkig ben ik niet jaloers aangelegd, want wauw, wat een gave omgeving!
Volgende week ben ik wat meer vrij. Dan ga ik misschien weer naar de Hollandsche rading en dan kijken waar ik heen loop.en wat het weer doet. En waar mijn OV kaart is.
Ik vind jou plaatjes ook weer laoersmakend Noordje
Ik was vandaag al op tijd klaar met werken en omdat het zulk lekker weer is heb ik de hond opgehaald en ben ik 2 uur gaan wandelen in een mooi stuk natuur. Fijne afsluiting van je werkdag toch?!
gaucho
Geplaatst: 10-09-20 17:52
Heerlijk!
Ik geniet nu even van de zon in de tuin en wandel straks na het eten nog even een rondje.