Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:01

Ik heb ook 80/85D maar daar hoeft van mij echt niks vanaf :D Vind het zelfs vervelend als er wat vanaf gaat haha. Helaas ga je het niet tegen en is het vaak de eerste plek waar het vanaf gaat.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:08

ik heb nu 65E had eerst 70F, dus cupmaat viel bij mij wel mee ondanks dat ik 12 kilo kwijt ben

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:25

HOOOO worden er stukjes cupmaat uitgedeeld? IKKE IKKE IKKE :Y) :))
Ik voel me altijd zo kaal naast vriendinnen met mn cupmaat 70B -O-
Trouwens net gewogen op sportschool (ja dat is s'ochtends beter om te doen weet ik) maar blij verrast; 65 kg in de avond en ook na het avondeten! Dus wss rond de 64 in de ochtend! Stapje dichter bij mn doel, enneh volgens mij val ik dus ook niet af in cupmaat, maar ja er is ook niet zoveel om af te vallen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:28

Ik kan wel wat cup missen. :)

Lekker zeg Area51! +:)+

Mijn bakje voer van vanavond. We hebben 5km in de ranzige miezer en wind gelopen dus dit ging er wel in.
Afbeelding

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:34

Ziet er heerlijk uit Jolien! Ik had rijst, sugarsnaps (heten die ook zo in het nederlands? Van die bonendingen :o? ) kipblokjes en kokosmelk :9

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:39

Ziet er inderdaad lekker uit!

Hier mag mijn voorgevel inderdaad ook wel kleiner. :=

Vanavond hebben we pannenkoeken gegeten, hele planning werd omgegooid dus moest even snel. :o

Als tussendoortje vanmiddag nog een klein bakje studentenhaver.

Volgens de app zit ik mooi aan mijn doel qua calorieën voor dag 1. *\o/*

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:50

*bied zich ook aan voor een voorgevel uitbreiding*

Ik ben zo'n 12 kilo kwijt en een omvangmaat *\o/* als ik een oude bh aan doe en m'n armen omhoog doe is t aju bh :')
Ging laatst passen, en heb normaal 80C maar die zat echt voor geen meter. Een 80D gepakt en die zat als gegoten, helaas liet m'n rekening t even niet toe. Maar ik was zo blij als een klein kind :') misschien toch nog maar bestellen.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:27

Als jullie voorgevels uitdelen, ik houd me aanbevolen. :') Had al niet veel, maar nu houd ik niks meer over. ben van een B/C naar een hele kleine B gegaan.
Oh wat heb ik heerlijk gesport net. Retezware syngry, maar ik heb 't gedaan, plus extra gewichten. Morgen gewoon mijn eigen schema weer doen, maar dit is wel erg lekker voor de afwisseling.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:59

Ik wil ook graag in de rij voor voorgevels!

Ik heb dan wel een 75D maar ben 1.83 lang en grof gebouwt, dan vallen ze al minder op haha.

Mm pannekoeken magda_90 lekker joh... :)

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:00

Ik wil vooral gewoon terug in mijn ouder bh's passen. Ik had een 70C, en ben via maatje-melkfles-veel-te-veel-F-ofzoiets (lang leve borstvoeding :+ ) terug naar een ietwat groot uitgevallen 75C gegaan. Zoals al mijn kleding, passen die dus nog nét niet. En er zitten nog zo'n leuke bh's tussen -O-

Ik heb nog een halve maat in de aanbieding dus, wie wil? :D

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:03

*gooit zich door de enthousiaste minder bedeelden naar voren* Zeer graag *\o/*

Ben trouwens gek op pannenkoeken... weer eens maken. Oh nee ik ging gezond eten; struggles }:0

EDIT; even overlegd hier, het worden pannenkoeken morgen <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:23

Ik heb vanavond al in de keuken gestaan voor m'n lunch morgen! Sports pancake met kipfilet, huttenkase, peper en zout. Het ziet er zo lekker uit, ik heb er nu al honger van :D

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:27

Jij bent ook goed bezig met koken en bakken kayleigh! Klinkt heerlijk! Hou zelf ook echt van eten knutselen maar heb altijd zo weinig tijd :(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:28

Donderdag en vrijdag ben ik 's morgens vrij, dus dan ga ik een lekker ontbijtje maken (sowieso havermout-ei-banaan pannenkoek!) Iemand nog inspiratie wat ik met bijvoorbeeld brood, ei, havermout, yoghurt (weet niet zeker of we dat in huis hebben) en fruit/komkommer kan doen? Havermout met yoghurt of melk lust ik niet.

Morgen maar weer 2 speltboterhammen met pindakaas en kipfilet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:29

Thanks Area! Ik moet bijna wel, ik kan niet tegen brood (makkelijkste mealprep ever) en 's ochtends ligt m'n bed veel te lekker om iets uitgebreiders te bereiden... Dus dan maar de avond ervoor al de keuken in, haha.
Die sports pancakes zijn in principe ideaal, als ik zou willen kan ik gerust voor 3 of 4 dagen al bakken en in de koelkast bewaren, ze zijn koud (en kaal) ook enorm lekker. Misschien is dat een idee voor je?

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:32

Klinkt goed! B&f shop? Daar moet ik toch eens het een en ander gaan bestellen. Hou best van brood, maar afwisselen kan geen kwaad. Eskegirl; iets leuks doen met toppings op je pannenkoekjes?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:34

Hee die sport pancakes mix heb ik volgensmij ook nog liggen :))
Ik heb bij deze lunch voor morgen gevonden. Is dat lekker met kipfilet erop? Zijn best zoet toch?

Dit was mijn avondeten <3

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:02

Magda_90, hoe maak jij pannenkoeken 'even snel'? Wij eten die alleen als er ook echt tijd voor is. :=

Jeetje, wat goed van je _KellyAV. +:)+

RusselNuwell: wat is syngry als ik vragen mag?

dat ziet er heerlijk uit xNavatu!

Dit is mijn lijstje voor vandaag:
O: Magere kwark met banaan, lijnzaad, chiazaad en hennepzaad
T: Half potje moes (pure appelmoes van de AH)
L: 2 plakken banaanbrood
T: Avocado met peper&zeezout
A: Boekweit met champignons, ui en kip. (zelfde als gisteren)

B: sowieso vanavond weer 5km wandelen en hopelijk red ik het om voor die tijd nog NMTZ te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:15

Area, bij Body & Fit inderdaad!

Navatu, ze zijn inderdaad redelijk zoet. Dit is dan ook een uitprobeersel. Ik zie vaker 'zoete' pannenkoeken voorbij komen met hartig beleg. Ik denk dat de totale combi best heel smakelijk is! :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:41

Ik ben weer terug van vakantie. Iedereen is goed bezig lees ik al wel! Ondanks dat ik een week onwijs genoten heb en niet aan diëten gedacht heb, toch 700gr er af. Niet gesport, wel heel veel bergen/heuvel s beklommen naar ons appartement ;-)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:56

Ik lees vanalles goeds en lekkers hier!

Bij mij staat het opletten op eten op een lager pitje op het moment. Druk bezig met afstuderen en laatste paar herkansingen, die gaan even voor. Maar lees hier nog steeds mee. Heb een hele lading fruit aan tussendoortjes liggen en geen chips en chocola in huis, dan wordt de schade nog wat beperkt.
Hopelijk half juli klaar en dan maar weer vol er tegenaan :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:06

Net lijstje Jolien, maar zit er niet veel suiker in die moes?

Zijn "gewone" pannenkoeken wel gezond?

Noa dat moet een lekker gevoel geven of niet? Lekker genoten en niet 10 kilo aangekomen! :)

Hier vandaag een iets minder dagje, ik moet op verjaardag, maar wil me dan ook niet inhouden. Ik ga wel eens even fruit halen, want dat hebben we weer eens niet in huis :( chips en koekjes zijn er altijd.. Zucht

Mijn lijstje
O: appel
L: iets met vis, daar heb ik zin in, misschien zelf tonijnsalade maken?
T: 2 rijstwafels
A: geen idee, maar ook taart :=
B: 1 km fietsen en 1 km wandelen (sorry knietje)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:36

Sharon: dit zijn de voedingswaarden:
http://www.ah.nl/producten/product/wi16 ... potje-moes
Succes vandaag met de verjaardag. Misschien gewoon een klein stukje taart en je toch proberen in te houden met de hapjes. Is het een idee om wat thuis klaar te leggen wat je kunt nemen zodra je thuis bent? Een lekker maar toch verantwoord tussendoortje.

Noa: welkom terug. Fijn dat er toch nog wat af is. Blijkbaar heeft die beweging je toch goed gedaan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:40

Dat valt me 100% mee :)
Hmm ja ik zou ook wel rustig aan doen met de hapjes, maar het avondeten zal wel niet gezond zijn denk ik

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:42

Area, dan maak je toch gezonde pannekoeken? Als je ze maakt van grotendeels havermoutmeel (gewoon havermout in de blender mikken en ff crushen) paar lepels volkoren bloem erbij, melk, eitje en zout...voor de zoete pannekoeken doe ik er vaak n scheutje zoetstof en een theelepel vanillepoeder door. En dan bakken in een goed vet zoals kokosolie of roomboter. je hebt echt geen grote hoeveelheden nodig, wel een goede antiaanbaklaag :) Als je ze dan vult met gezondere dingen of je eet twee pannekoeken en een bak sla, dan is er absoluut niks mis met pannekoeken! Of als je normaal brood eet..eet n pannekoek, zitten igg weinig conserveringsmiddelen in dus die heb je vast gewonnen!