Solleke_Noah schreef:Op de Brussels tattoo convention dan eindelijk mijn tattoo laten zettenHad zelf al een tijdje lopen knutselen met ontwerpen maar was het telkens nét niet.
Op de conventie alle artiesten en portfolio's uitgebreid bekeken en het ontwerp van één artiest sprong er voor mij echt uit. Zijn stijl is normaal gezien wel cartoon, dus na 5x langs zijn stand te zijn gepasseerd om naar het ontwerp te staren (het ging van: hallo... again..) stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij de vis zelf eventueel wou aanpassen. Was geen probleem en na 40 minuten mochten we terugkomen om te kijken wat 'ie gebrouwen had. Dat nieuwe ontwerp was het helaas ook nét niet. Dus zijn we op een moment dat hij geen klant had even gaan samenzitten en echt lijntje per lijntje aangepast naar mijn idee. De arme man
maar ben wel heel blij met het uiteindelijke resultaat!
Ik zocht een vrolijke, positieve en simpele stijl. Van die überrealistische kunstwerkjes zijn prachtig, maar niks voor mij. Deze artiest had echt het speelse dat ik zocht![]()
[ Afbeelding ]
De tattoo staat voor mijn passie voor natuur en de zee. Met het idee dat als ik geen job op zee kan vinden, ik de zee toch altijd een beetje bij me draagook de afronding van een zware periode, in juni heb ik na 7 jaar knokken mijn diploma biologie (master aquatisch/mariene biologie) gehaald. Het is dus een reminder om niet op te geven en dat als je iets echt graag wilt, je dat ook kan verwezenlijken
Een heel verhaalmaar ben er dus heel blij mee
Waauw die is echt prachtig. Vind de stijl ook echt geweldig.