Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NuggT schreef:Vandaag weer een echo gehad en het zijn nog steeds 3, wel hele mooie grote, follikels. De arts adviseerde me de punctie te doen. De reden waarom ze het schema hebben aangepast is omdat ze nu voor kwaliteit willen gaan ipv kwantiteit. Vorige keer had ik meer follikels maar daar bleef niet veel van over. Ze zegt er heel veel vertrouwen in te hebben dat ze er zoveel mogelijk uit kan halen en dat 9 van de 10 mensen die ze heeft gezien en minder follikels hadden toch een succesvolle punctie en terugplaatsing hebben gehad.
Wat een gedoe, zat ik daar in m'n eentje weer helemaal aan het twijfelen gebracht. Mijn vriend vroeg me vanavond of het anders voor me zou zijn als ik weet dat ik hierna nog meer pogingen zou kunnen doen. Na lang overleg hebben we toen besloten eventueel, mocht de derde poging dan ook niks worden, dan zelf nog een vierde poging te doen. Voor hem was het meer het 'punt' dat ik dan weer zo'n pijnlijke punctie mee moest maken en dat hij niet wist dat het blijkbaar de bedoeling was om nu minder follikels te 'kweken'.(klinkt heel raar dit allemaal)
Wat zouden jullie doen? Punctie is dan woensdag.
Skvetta, wat goed dat je je hier ook meld! Zo kunnen we elkaar steunen, is toch altijd wel fijn. Spannend allemaal. Voor mij is het misschien iets anders, afspraken e.d. zijn geen probleem aangezien ik nu niet werk. Mijn vriend gaat mee naar afspraken als deze toevallig in het weekend vallen maar als het echt niet kan dan ga ik alleen. Punctie moet hij natuurlijk mee.Heel veel succes alvast!
NuggT schreef:Kim, zo dan dat is lekker zeg. Wat een weirdo, dan voel je je ook lekker begrepen.![]()
Ben nog niet gebeld door het ziekenhuis, kan ook einde van de middag zijn. Vriend en ik zijn er uit, willen de punctie toch graag door laten gaan. Hij heeft morgen de hele dag vrij geregeld zodat ik daarna niet alleen ben. Ik zie zo ontzettend op tegen die verdovingen, wat een pijn deed dat de vorige keer. En natuurlijk hoop ik op een positief eindresultaat en niet weer dat ik daarna te horen krijg: 'nou we hadden er wel wat meer van verwacht.' Wat zijn artsen toch subtiel ..