Francis schreef:Mag ik even inbreken?
Al jaren loop ik met een idee voor een tattoo, maar kan zelf niet ontwerpen, zelfs geen 'grove schets' dus ik was nog altijd op zoek naar een artist met een stijl die me aansprak, zodat ik het aan durf hem/haar min of meer vrije hand te geven aan de hand van mijn uitleg.
Die heb ik nu gevonden in Adam Kremer, maar door verliezen van baan enz. is er geen spaargeld meer en moet ik echt gaan sparen voor deze tattoo. Hij moet op m'n schouderblad komen, niet heel klein maar ook geen mega ding over m'n halve rug, ik schat zo tussen 15 en 20 cm. doorsnee.
Wat ik hier wilde vragen is of er hier al iemand naar Adam is geweest voor een tattoo (ik spiek hier af en toe een paar pagina's mee maar volg het topic niet echt) en zo ja, of die persoon een prijs(indicatie) kan geven zodat ik een béétje weet waar ik voor moet sparen. Geen idee of hij 'duur' of 'normaal' of 'goedkoop' is dus heb geen flauw idee waar ik rekening mee moet houden (maakt nogal uit of ik 300 of 900 euro mee moet nemen zeg maar...). Uiteraard had ik hem al gemaild maar hij gaf aan dat hij pas een prijsindicatie kan geven als ik daar een afspraak heb en hij iets kan schetsen, op dit moment is hij helaas te druk om nu vooraf op papier iets te tekenen wat ik dan t.z.t. als basis voor de tattoo kan gebruiken (dat had ik 't liefst gehad).
Ik zou naar Adam gaan en kreeg de indicatie van de shop dat hij €70.- per uur kost. Dus hard sparen hoef ke niet denk ik