ielsjj_ schreef:Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort,
maar zit er nu al een week mee.
Ook heb ik al geprobeert te zoeken op het internet, maar er komt geen duidelijk resultaat naar voren.
Het begon volgens mij vorige week zondag/maandag, toen ik last kreeg van jeuk en pijn bij mijn vagina.
Even dacht ik dat ik een soa had opgelopen, maar hoe? heb een vaste relatie en wij zijn beiden vrij. Dus zou hij vreemd moeten zijn gegaan, maar dat lijkt mij niet.
Maar nu kreeg ik dinsdag bloedingen doordat ik zondag vergeten was de pil te slikken.
Terwijl ik 2 weken geleden nog een stopweek heb ingelast, en normaal doe ik dit om de 3/4 weken, waarbij de bloeding pas ong. 2 dagen na de laatste pil komt.
Dus besloot ik woensdag de pil maar niet in te nemen en de stopweek in te lassen, want van binnen wou het dus dat ik mijn menstruatie kreeg, alleen hield ik deze tegen met de pil, waardoor er krampen in mijn onderlichaam ontstonden.
Mijn ongesteldheid was opzich dan ook redelijk snel weer voorbij (zoals gewoonlijk), en had ik er vrijdagavond al eigenlijk geen last meer van.
Nu probeerde mijn vriend en ik zaterdag weer sex te hebben, maar dit ging niet.
Als hij naar binnen ging, kwam hij een paar centimeter ver, en het leek alsof er daarna gewoon een barriere was. En als hij verder ging dat ik het wel uit kon schreeuwen van de pijn. Terwijl ik nog nooit pijn heb ondervonden bij sex.
Dus ik heb zelf gevoeld met mijn vinger wat het was, maar kon er niet goed bij komen.
Nu is het na 1 week nog steeds hetzelfde. Het lijkt alsof er een "stuk vlees" in de weg zit, best wel hard.
En daarnaast is een kleine ruimte waar evt. iets kleins nog verder naar binnen kan, een keer de grootte van een vinger.
Nu wil mijn vriend, als het dit weekend nog niet goed is, dat ik volgende week naar de dokter ga.
Alleen heb ik gewoon al een hekel eraan om een huisarts of dokter te bezoeken, en laat dus staan met zo'n geval. (en ook dus nog niet in mijn geboorteland, ik woon in Hongarije nu 3 jaar en spreek de taal redelijk, dus ook moeilijk om sommige termen te verstaan of uit te leggen).
En het lijkt me niets om voor iemand anders met de benen wijdt te gaan liggen![]()
Dus vandaar dat ik het hier vraag, misschien dat er iemand van gehoord heeft,
of dat er iemand ervaring mee heeft?
Lijkt mij heel erg als een schimmelinfectie.
Heb het zelf ook een paar keer gehad en het is geen pretje.
Ik heb toch gewoon een kuur gehaald bij de HA, kon gewoon telefonisch.
maar ik weet niet hoe het zit in Hongarije.
Je zal miss toch een bezoekje aan de huisarts moeten brengen want vaak gaat dit niet vanzelf over!