Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Als ik om 5 uur hardloop, moet ik om half 1 al heel erg opletten met wat ik eet. Om drie uur stop ik ook met drinken, anders krijg ik geheid last van oprispingen en een klotsend gevoel
Nueve, als wat? Bij een groenteboer en slager kun je precies kopen wat je nodig hebt en dat is niet perse duurder dan in de supermarkt!
Rebeccaa schreef:vibabu schreef:Wie was hier degene die begon over Eru smeerkaas? die wil ik namelijk hartelijk bedanken! Vele malen lekkerder dan slankieEn dat terwijl ik slankie niet vies vond... maar nu ik deze heb komt er geen slankie meer
![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Bolletje met bona en hagelslag![]()
T: Appel en paar suikervrije dropjes (zijn die heel slecht?)
L: 3 volkoren crackers met eru smeerkaas ham
T: Appel
D: als het goed is een bak sla
B: paar trappen lopen op mn werk1 paard longeren + 1 rijden.
De weegschaal is alleen wel onverbiddelijk als je wat minder oplet
Dat was ik!Wij hebben thuis 8 bakjes smeerkaas staan hahaha. Maar ik vind de Eru ook lekkerder dan de slankie.
Ik ben zo de mist in gegaan neti.p.v. die salade een, houd je vast, tosti met smeerkaas (nou het was in elk geval light
) en tomaat en curry.
Wel een deel aan de hond gegeven maar toch
En een warme witte(!!) chocolade melk met sojamelk. Mijn god.. Gelukkig ga ik zo een uur met de hond wandelen (minstens want het is zulk mooi weer!) EN hardlopen vanavond. Maar eh, zullen we het er maar op houden dat ik aan het genieten ben van m'n vakantie? Ook al voel ik me nu heel erg schuldig. Maar ja, het is al op. Dus nu maar accepteren en weer vrolijk doorgaan! Motivatie heb ik nog wel genoeg in elk geval
Eet je als avondeten alleen sla? Anders vind ik het wel wat weinig namelijk..