Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Samantha_ schreef:Dan ben je aardig over je grens gegaan, als je daar nu nog last van hebt.
Er is ook een tactiek om zelf je zones te bepalen, Google maar eens. Volgens mij is het iets van een kilometer op je allersnelst rennen en dan je hartslag checken,
Of je neemt je hartslag van je snelste 5 km wedstrijd, ook mogelijk.
Ik wil ook nog steeds m’n zones eens laten bepalen, heb ze nu dus ingesteld met mn snelste 5 of 10 km.
Supervixen schreef:Ik heb nog nooit gehad dat mijn fenix faalt of is uitgevallen. En ik heb hem toch al een hele tijd. De forerunner die ik daarvoor had heb ik ook nooit problemen mee gehad.
De kaartfunctie is echt zo fijn, als je dat eenmaal gewend bent wil je nooit meer anders.
Supervixen schreef:Nou als het niet veel scheelt met garmin, zal er toch wel waarheid in zitten. Maar ja die kun je ook gewoon ontkennen natuurlijk.
Suliko schreef:ieris, 515 hoogtemeters! Uitgesmeerd over 51 kilometer vind ik dat niet veel, maar we hebben de heuvels omhoog wel grotendeels gewandeld, om energie te sparen. Met mijn loopmaatje gaat het ook wel goed, zij wel ook één pijnlijke voet eraan overgehouden.
En bedankt voor je medeleven rondom mijn garmin.Toen het net gebeurde was ik echt heel erg boos, maar uiteindelijk kon ik het wel relativeren, zo belangrijk is dat stomme horloge niet en ik kan prima zelf registreren dat ik zo ver gelopen heb. Maar fijn is het niet nee, vooral met het navigeren.
Met fietsen had ik toen inderdaad de activiteit stopgezet op 120.00 kilometer (mijn verste afstand) en had garmin het opgeslagen als 119.00.
Ik had wel net weer strava aangemaakt, maar daar ga ik nooit meer op, want daar kan je je afstanden niet aanpassen.![]()
Aah maar met de ervaring en afstanden die jij loopt en het tempo dat jij vol kan houden, ben je echt wel sterk genoeg voor een ultra hoor, ik zie jou juist als één van de doorgewinterde en supergoede lopers in dit topic!Dat gaat jou zeker wel lukken! Misschien niet nu, stom dat je je nog steeds niet de oude voelt, maar fijn dat het wel wat vooruit gaat.
Goof schreef:Stil hier. Nog niemand gelopen vandaag?
Ik heb vanmiddag een rondje van 7,5km gelopen. Was fijn. Zeker omdat het me ook weer lukt om dit na mijn werk te doen. Dus ik ga langzaam vooruit![]()