SusanH, mooie paddoos..Althelas een zonnetje erbij,das fijn
Lizard das ook een mooie route Shaddy met banjer op pad Ik was op werk en ging met 2 bewoners even op pad. Jammer genoeg kwamen er 3 loslopende honden op ons afgeblaft, mevr heel vriendelijk maar honden luisterde totaal niet, voor bewoners niet leuk en voor lil niet Dus die wilde rechtsomkeert naar t werk terug. Daar was veilig, lekker kleedje,lieve mensen die balletjes gooien.. dat maar gedaan dan.
noordje
Geplaatst: 19-11-24 22:15
Jammer Boedjang dat de wandeling zo verstoord werd.
Mooi Athelas.
Leuk de watermolen Lizard,mooie plaatjes.
SusanH,leuke paddenstoeltjes.
Shaddy,lekker met Banjer op pad geweest.
Mooi Gaucho.
Faringo, prachtige kleuren!
Vandaag gezellig met vriendin gewandeld. Veel gekletst,bijna vergeten foto's te maken Verlaten mierenhoop Uitzicht van de gapahuk (schuilhut) waar we pauze hielden Onderweg In het echt zag het er mooier uit
Nou ik kom vanmorgen mijn bed amper uit, lekker koffie erbij en serie gooise vrouwen teruggekeken haha. Nu moet ik er ook uit ,want pony toe en dan werk toe Helpt de vitamine d bij jou SusanH? .ruk die sombere regen dagen he Liever pak sneeuw met stralende lucht.
gaucho
Geplaatst: 20-11-24 10:00
Nou inderdaad, kou vind ik helemaal niet erg, maar dat grijze, grauwe gemiezer vind ik echt helemaal niks.
Zo zien de meeste wandelingen doordeweeks er nu uit:
Ik overweeg een infrarood sauna.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-24 10:02
Ik heb hetzelfde gevoel. Nu thuis aan het werk en dan straks nog even wat spullen op kantoor afleveren en wat dingen in orde maken voor events volgende week. Vanavond sporten.
Ik ga ook heel slecht op regen en waterkou. Gewone kou prima. Grijs ook, maar geen regen of natte sneeuw al mogen we dit najaar echt niet klagen tov vorig jaar!
Ik slik in de winter standaard vitamine D, magnesium en omega-3.
En die infrarood sauna kan ik zéker aanbevelen mijn man heeft er vorig jaar een gebouwd bij ons op zolder en ik zit er meerdere keren per week in. Ik word onder de douche nooit goed warm als de kou eenmaal in mijn spieren zit, maar bij de infrarood lampen wel.
gaucho
Geplaatst: 20-11-24 10:45
Dat klinkt goed. Ik heb het op wandelvakantie wel eens geprobeerd, en vond het toen ook erg fijn. Van het weekend misschien maar eens even kijken.
Wij ontdekten het vorig jaar november idd toen we ergens een keer een luxe huisje hadden. Mijn man zoekt altijd klusprojecten dus die liet het zich geen 2 keer zeggen en ik ben er blij mee
boedjang
Geplaatst: 20-11-24 10:57
Zo'n infrarood douche zou Ik willen. Uv en infrarood.. voor nu heb ik wel een jacuzzi, daar gisteren avond een tijd ingezeten. Maar dat ding zet ik ook niet continue op hot... Lil vond de regenjas niet leuk Alles nat in Spaarnwoude