Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:39

Kiwipitje schreef:
Spoiler:
[ [url=m/vLo0TK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi <3

Azmay: herkenbaar. Ik kan nog niks lezen over de bevalling, daar word ik zo emotioneel van :') verschrikkelijk!

Gnome: die limited edition heeft andere kleuren. Een zwart frame en er zit gelijk een luiertas bij, dus dat was mooi meegenomen :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:41

Azmay schreef:
Die babys <3

Begin er wel echt klaar voor te zijn, kan me langzaam voorstellen hoe het gaat zijn om moeder te zijn.
Ben wel vreselijk hormonaal, lees een zinnetje over hoe je met de geboorte van stelletje naar gezinnetje gaat en ik zit met tranen. Emotionele muziek terwijl ik een bevalverhaal lees? Janken _O-

Wacht maar tot die kleine er echt is... := Ik kijk soms alleen maar naar Hidde en schiet al hélemaal vol. O:)
Wel fijn dat je er zo klaar voor bent. :)

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:58

Babbiefoto's <3 <3 <3

Ik jank ook echt om alles, niet normaal. Half jankend Disney ornamenten toegevoegd aan de paastakken want 'dat is straks zo leuk voor de baby'. Je weet wel, die baby die over een maand pas verwacht wordt en die echt nog helemaal niks zal geven om die Disney ornamenten. :')

Hormonen zijn stom. :')

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 19:20

Heeeel herkenbaar. Hier met het geboortekaartje bezig. Nou dat tekstje.. Huilen. Filmpjes van babies, huilen. Wat een grap.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:02

Hier ook lekker hormonaal :') Blij dat ik niet de enige ben _/-\o_

Kiwi heerlijk zo!

Gnome lekker hoor! Alles schoon is best fijn altijd.

Ballard fijn dat jullie goed geslaagd zijn

Marlis zo leuk kuikens <3

Linda hele planning nog haha. Hopelijk lukt alles nog!

Mriek lekker ventje <3

Hier 2 voedingsbh's van Noppies, die zijn best ok. Maar draag eigenlijk vooral de voedingstops van H&M, ideaal zijn die. Zit een soort van extra top in, voordeel is als je je shirt omhoog doet blijft je buik nog bedekt. Ik gaf nog borstvoeding toen ik zwanger raakte, volgens mij zijn ze in de tijd niet superveel veranderd hier.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 20:50

Hier net een proefdruk besteld van het geboortekaartje. Erg benieuwd. Sturen jullie er veel?

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 22:55

Thanks voor alle tips! Zal het eens rustig gaan bekijken.

Leuk, de geboortekaartjes! Wij sturen er niet zoveel, een stuk of 30 als ik het nu zou moeten inschatten. Dit keer maar wel bij een website die ze gratis levert als je bevalt op je uitgerekende datum. Vorige keer niet gedaan en 1x raden wanneer ik ben bevallen :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 09:49

Haha wat grappig dat zo veel dames last van de hormonen hebben. Ik ben wel sneller emotioneel wanneer mijn vriend iets zegt wat ik niet leuk vind, normaal zou ik er fel tegenin gaan, nu moet ik huilen. Maar verder valt het nog mee. Ook nesteldrang heb ik nog niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij nog moeten gaan klussen en verhuizen :P

Wij zijn gister op pad geweest om 1 pony voor mij te kijken (ik wilde er graag een knappe mini bij voor de fokkerij en shows/keuringen) maar we hebben er uiteindelijk 4 gekocht.. oeps! Dat krijg je dus als je partner ook in de paarden zit :=

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 10:02

Oh, dat heb ik meestal alleen bij schoenen en jurkjes :')

Wij gaan denk ik 30-40 geboortekaartjes sturen. Ik moet het adresssenbestand nog even dubbel checken. We hadden 2 proefdrukken. De ene vond ik digitaal leuk en op papier niet en de tweede is 't geworden. Daar is m'n man ook verliefd op geworden en ik heb nu geen idee waar dat kaartje is, want die heeft hij geconfisqueerd. :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 10:36

Net heerlijk ontbeten in het zonnetje {:} kom maar door met die vitamine D.

Fijne Pasen allemaal *D

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 10:57

Heerlijk weer is het al idd. Lekker ontbijt in het zonnetje.

Wauw Linda 4 ponys ipv 1 haha.

Hier geen last hormonen. Irriteer me wel aan mn vriend maar dat heeft niks met hormonen te maken maar om het feit dat alles op mij neer komt en hij dus echt niks doet.

Ik heb gister tot 23:00 uur gewerkt, laatste ronde honden had hij ervoor al gedaan maar hij heeft weekend dus moet niet verwachten dat hij ze een plasje laat doen. Meneer komt nu net een x zijn bed uit.

Ik heb vanmorgen al de kipjes en paarden gedaan, honden gewandeld, de eerste baby was gedraaid dus zo even buiten ophangen, sinaasappels geperst, broodjes en eitjes gemaakt, vaatwasser gedaan. Moet eigenlijk nog hele huis schoonmaken maar nu maar even zitten. Moet rond een uur alweer naar mn werk.

Maar ondanks dat de wekker te vroeg ging, genoten van het heerlijke weer en de beestjes en mn gemaakte kaneelbroodjes hahaha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 11:08

Iedereen is hier lekker bezig op de mooie ochtend. En ik was weer opnieuw gaan slapen :+ alles er weer eens uit gespuugd.

Maar nu gaat het weer en gaan we er voor!

Linda klein verschil 1 of 4 ponys Hahah leuk!

Marlis, vervelend zeg :( en er over praten en t aangeven werkt dat of 1 x en dan niet meer ?
Gelukkig dat je wel nog lekker kan genieten van t weer vanmorgen !

Fijne zondag iedereen!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 12:22

Ik ben echt net wakker :+
Gisteravond veel pijn in mijn onderbuik en vannacht moest ineens mijn maag leeg. Niets misselijk eigenlijk eromheen, heel apart.

Zometeen mijn vriend lekker pannekoeken laten bakken, zoals elke zondag O:)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 13:08

Gnome leuk een proefdruk! Ben benieuwd naar jullie kaartje. Wij hebben in totaal 85 kaartjes verstuurd. Maar daar zit ook ons werk, zwangerschapscursus groep, verloskundige, ziekenhuis enz. bij.
Heerlijke foto in het zonnetje!

Melanie haha wel een leuke actie van die website. Hopelijk gaat het je dit jaar weer lukken om op de uitgerekende datum te bevallen. :D

Linda wauw 4 pony's in plaats van 1. Heb je een foto van je nieuwe aanwinsten?

Marlis hmm, wel vervelend dat je vriend niet zoveel doet. Kun je het daar met hem over hebben? Zou ik ook niet echt kunnen waarderen...
Werkse in elk geval vandaag!

Freekieee hé weer misselijk dus, wat rot! Hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter.

Azmay ook ineens moeten spugen! Vervelend zeg, bah. Voel je je nu wel wat beter?
Hmm pannenkoeken! Doe mij zo'n vriend die daar elke zondag voor zorgt haha. :D

Hier ook wel een pittig nachtje gehad. Hidde wilde zo om de 1,5uur drinken. Speentje hielp ook niet, het was echt dorst. Dus ben veel op geweest vannacht. Rond 9uur vanochtend had ik hem weer gevoed, toen nam mijn vriend hem van mij over en zei dat ik nog even slaap moest pakken. Dat was wel heel fijn, even 3 uur slaap zonder baby geluidjes waar je toch wakker van wordt.
Straks mijn ouders hier voor een paasbrunch. Mijn opa komt ook mee, die gaat eindelijk Hidde ontmoeten. Echt zo fijn! <3
Fijne paasdagen allemaal! ♡
Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 13:38

Fijne Pasen allemaal! Lieve foto van Hidde!

Hier nog niet zoveel last van de hormonen, grappig om te lezen hoe dat bij anderen werkt. Hopelijk niet teveel last, je kan er toch niet zoveel aan doen.

Wij hebben ook de kaartjes binnen, gaan er zo'n 50 bestellen waarschijnlijk. Hebben zowel voor een meisje als voor een jochie een kaartje bepaald. Wordt het ook wel echter van, de naam op een kaartje te zien staan <3.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 13:42

Fijne Paasdagen! Hier helaas niet zulk mooi weer.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 14:18

linda2008 schreef:
Haha wat grappig dat zo veel dames last van de hormonen hebben. Ik ben wel sneller emotioneel wanneer mijn vriend iets zegt wat ik niet leuk vind, normaal zou ik er fel tegenin gaan, nu moet ik huilen. Maar verder valt het nog mee. Ook nesteldrang heb ik nog niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij nog moeten gaan klussen en verhuizen :P

Wij zijn gister op pad geweest om 1 pony voor mij te kijken (ik wilde er graag een knappe mini bij voor de fokkerij en shows/keuringen) maar we hebben er uiteindelijk 4 gekocht.. oeps! Dat krijg je dus als je partner ook in de paarden zit :=

Oeps, wel heel leuk! Foto??

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 14:20

Azmay schreef:
Ik ben echt net wakker :+
Gisteravond veel pijn in mijn onderbuik en vannacht moest ineens mijn maag leeg. Niets misselijk eigenlijk eromheen, heel apart.

Zometeen mijn vriend lekker pannekoeken laten bakken, zoals elke zondag O:)

Oh lekker zeg :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 14:22

Hier ook niet heel veel last van hormonen. Was in Rotterdam niet mooi weer maar nu weer thuis en hier wel, dus zo nog even lekker de paarden doen :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 18:48

Hier 4 uur lang wezen lunchen. Ontzettend gezellig maar viel aan tafel ineens zowat in slaap haha.

Mijn buik is ineens heel erg verandert. Hangt lager en lijkt ook wat kleiner daardoor.

Net de base in de auto gezet.. Wat een ruimte neemt dat in joh. De stoel ervoor moet nu gewoon maximaal naar voren staan als de stoel erop staat. Dan denk je een grote gezinsauto te hebben.

Morgen nog lekker een dagje vrij. Schijnt hier in de ochtend nog mooi weer te zijn dus dan ga ik lekker in de voortuin aan de slag. In de middag even een dutje denk ik :Z

@marlis wat rot.. Hopelijk vinden jullie daar een weg in voordat het je lichamelijk ook op gaat breken. Herken het hier ook wel hoor. Als ik wat vraag moet het in mijn hoofd binnen een uur gebeuren en volgens mijn man binnen 24 uur. Zorgt soms ook voor gezellige situaties.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 18:56

Gnome schreef:
Hier 4 uur lang wezen lunchen. Ontzettend gezellig maar viel aan tafel ineens zowat in slaap haha.

Mijn buik is ineens heel erg verandert. Hangt lager en lijkt ook wat kleiner daardoor.

Net de base in de auto gezet.. Wat een ruimte neemt dat in joh. De stoel ervoor moet nu gewoon maximaal naar voren staan als de stoel erop staat. Dan denk je een grote gezinsauto te hebben.

Morgen nog lekker een dagje vrij. Schijnt hier in de ochtend nog mooi weer te zijn dus dan ga ik lekker in de voortuin aan de slag. In de middag even een dutje denk ik :Z

@marlis wat rot.. Hopelijk vinden jullie daar een weg in voordat het je lichamelijk ook op gaat breken. Herken het hier ook wel hoor. Als ik wat vraag moet het in mijn hoofd binnen een uur gebeuren en volgens mijn man binnen 24 uur. Zorgt soms ook voor gezellige situaties.

Lange zit aha. Ja neemt echt veel ruimte in heel irritant. Hier de base allang erin voor nichtje.

Gaat hier niet veranderen hoor en aanspreken wordt meneer alleen een maar bozer van

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:05

Marlis wat vervelend dat het zo moeizaam gaat dan. Snap dat je er aan gewend raakt maar toch :o

Gnome lange zit! Hier als base met autostoel erin zit niet op zijn verst naar boren, maar helemaal naar achteren gaat helaas ook niet. Blijft inderdaad een fors ding zo. Welke auto hebben jullie?

Sting leuk het kaartje binnen <3

Mriek pittig nachtje weer! En was de brunch geslaagd?

Azmay vervelend dat spugen. Hopelijk bleven de pannenkoeken wel zitten. Wij aten die ook wekelijks maar sinds ik op mijn suiker let niet meer. Ik eet ze namelijk graag met stroop en poedersuiker :D

Linda ponies geshopt :Y)

Vandaag rustig dagje, bij collega van man geweest voor de lunch. Zij zijn een van de back up plannen voor oppas Q als nodig. Geen familie in de buurt hier natuurlijk.. vanaf 39.5 week is mijn moeder hier maar als ze daarvoor komt hebben we natuurlijk ook een plan nodig. Het geeft me best stress maar het zal vast helemaal goed komen.
Verder vanmiddag opeens enorme buikpijn, en steken. Uiteindelijk met kruik en 2 paracetamol is het redelijk afgezakt maar nog wel gevoelig helaas. Waarschijnlijk banden of een buikspier. Verloskundige nog gesproken, maar kan verder even niks extra doen dus verder maar heel rustig aan.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 20:39

MissAnnemijn schreef:
Marlis wat vervelend dat het zo moeizaam gaat dan. Snap dat je er aan gewend raakt maar toch :o

Gnome lange zit! Hier als base met autostoel erin zit niet op zijn verst naar boren, maar helemaal naar achteren gaat helaas ook niet. Blijft inderdaad een fors ding zo. Welke auto hebben jullie?

Sting leuk het kaartje binnen <3

Mriek pittig nachtje weer! En was de brunch geslaagd?

Azmay vervelend dat spugen. Hopelijk bleven de pannenkoeken wel zitten. Wij aten die ook wekelijks maar sinds ik op mijn suiker let niet meer. Ik eet ze namelijk graag met stroop en poedersuiker :D

Linda ponies geshopt :Y)

Vandaag rustig dagje, bij collega van man geweest voor de lunch. Zij zijn een van de back up plannen voor oppas Q als nodig. Geen familie in de buurt hier natuurlijk.. vanaf 39.5 week is mijn moeder hier maar als ze daarvoor komt hebben we natuurlijk ook een plan nodig. Het geeft me best stress maar het zal vast helemaal goed komen.
Verder vanmiddag opeens enorme buikpijn, en steken. Uiteindelijk met kruik en 2 paracetamol is het redelijk afgezakt maar nog wel gevoelig helaas. Waarschijnlijk banden of een buikspier. Verloskundige nog gesproken, maar kan verder even niks extra doen dus verder maar heel rustig aan.

We hebben een station, seat leon. Echt iedereen heel veel beenruimte maar dit valt dan ineens weer heel klein ofzo. Denk dat ik op de terugweg achterin bij de kleine ga zitten haha.

Misschien indalen? Sorry ben even kwijt hoe ver je bent.

Hier net weer geoefend en een foto gemaakt voor in het fotoboek. Inclusief teef die net op tijd inziet dat ze weer bijna geschept wordt. Gelukkig komt het nu wel aardig in hun automatisme dat ze niet meer voor de kinderwagen langs proberen te lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:40

Net de adressenlijst zo goed als compleet gemaakt voor het geboortekaartje, zullen rond de 40 kaartjes uit komen waarvan 30 om te sturen? Nu nog de puntjes op de I voor het kaartje zelf. De tekst vind ik erg moeilijk. Wil geen standaard sappige tekstjes maar toch he.

Herkent iemand mijn onderbuikpijn? Bijna of ik ongesteld ben gewoon, vraag me af of het van het indalen kan komen maar ze ligt verder zo aan de zijkant dat ik dat dan ook weer knap zou vinden :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-23 20:44

Azmay schreef:
Net de adressenlijst zo goed als compleet gemaakt voor het geboortekaartje, zullen rond de 40 kaartjes uit komen waarvan 30 om te sturen? Nu nog de puntjes op de I voor het kaartje zelf. De tekst vind ik erg moeilijk. Wil geen standaard sappige tekstjes maar toch he.

Herkent iemand mijn onderbuikpijn? Bijna of ik ongesteld ben gewoon, vraag me af of het van het indalen kan komen maar ze ligt verder zo aan de zijkant dat ik dat dan ook weer knap zou vinden :')

Kunnen ook die oefenweeen zijn. Lees online dat die voelen als menstruatiekrampen. Meestal vanaf een week of 37.

Afbeelding