Marlis wat vervelend dat het zo moeizaam gaat dan. Snap dat je er aan gewend raakt maar toch
Gnome lange zit! Hier als base met autostoel erin zit niet op zijn verst naar boren, maar helemaal naar achteren gaat helaas ook niet. Blijft inderdaad een fors ding zo. Welke auto hebben jullie?
Sting leuk het kaartje binnen

Mriek pittig nachtje weer! En was de brunch geslaagd?
Azmay vervelend dat spugen. Hopelijk bleven de pannenkoeken wel zitten. Wij aten die ook wekelijks maar sinds ik op mijn suiker let niet meer. Ik eet ze namelijk graag met stroop en poedersuiker
Linda ponies geshopt
Vandaag rustig dagje, bij collega van man geweest voor de lunch. Zij zijn een van de back up plannen voor oppas Q als nodig. Geen familie in de buurt hier natuurlijk.. vanaf 39.5 week is mijn moeder hier maar als ze daarvoor komt hebben we natuurlijk ook een plan nodig. Het geeft me best stress maar het zal vast helemaal goed komen.
Verder vanmiddag opeens enorme buikpijn, en steken. Uiteindelijk met kruik en 2 paracetamol is het redelijk afgezakt maar nog wel gevoelig helaas. Waarschijnlijk banden of een buikspier. Verloskundige nog gesproken, maar kan verder even niks extra doen dus verder maar heel rustig aan.