Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Ja hoor, als mijn haar samen us in een staartje of ik heb een helm op doet mijn haar ook pijn… nu met de extensions ook wel een beetje hoor…
Heb een donut uit een klein kussentje gemaakt maar ik mis men hoofdkussen toch hoor
Heb deze pijn ook soms als ik een helm aandoen met de beentjes van men bril maar die knobbeltjes heb k nog nooi gezien (ofwel nooit opgevallen)
Hutcherson schreef:Maar britt, van wie mag je niet over die overgangsklachten en jouw intieme leven spreken? Voelt dat voor jouzelf als taboe of voel je niet dat daar ruimte voor is? Met wie zou je daar graag over willen praten? Want artsen zijn dit soort dingen wel gewoon dat dat onderwerp een belangrijke is, idem voor mensen die in jouw directe omgeving zijn. Ik bedoel bijna iedereen heeft een intiem leven toch en hecht daar waarde aan?
Zonnetje81 schreef:Ik miste juist die gesprekken met een vriendin die ziek was omdat zij er niet over wilde praten. De eerlijke dingen, wat je echt meemaakt, hoe dat in je relatie gaat. Hopelijk vind je iemand om ermee te praten.
Is het ook niet typisch deels een belgische inslag? Wij Nederlanders zijn denk ik over het algemeen opener?