SV, nou idd! Volgende week nog 1 lange duurloop en dan afbouwen.
Fingers crossed dat ik heel blijf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

echt goed gedaan! Succes met de 32, maar dat ga je ook makkelijk redden, vond ik niet heel zwaar na de 30.
MizzMontana schreef:Wat fijn dat het zo goed ging Sherivey. Je bent aan het trainen voor een marathon begrijp ik?
Wat betreft het frisser wordende weer, hebben jullie nog tips voor fijne kleding? Wat zijn goede merken? Wat voor een items raden jullie aan of af?

Verder gewoon een t-shirt, meestal een evenement-shirt en uiteraard heb ik ook wat opties met lange mouwen waaronder een thermoshirt dat ik in de winter draag. En daar kan dan ook nog een soort fleece gevoerd sporttruitje overheen als het koud wordt
Een windjackje heb ik ook maar draag ik alleen als het regent en koud is. Ik heb redelijk wat decathlon aan bovenkleding wat prima werkt en het is niet duur. Dunne handschoentjes heb ik ook voor in de winter en wat mij betreft echt onmisbaar: reflectie-hesje en verlichting!

als ik sommige setjes hier hoor krijg ik het spontaan koud. Vandaag een rondje gelopen in lange baselayer broek en lang shirt met dun vestje er over. Maar ik loop nu ook nog best langzaam en ga steeds wandelen tussendoor. Wellicht verandert mijn kledingkeuze nog als ik wat langer door kan lopen zonder wandelen.

maar voor de hele moest het toch echt anders. Ik drink nog steeds niet veel, maar heb een kleine Camelbak voor de korte afstanden om te oefenen. Deze neem ik altijd mee tegenwoordig en ik drink continu kleine beetjes zodat ik geen klots buik krijg. Ik heb een grotere voor de lange afstanden, die heeft ook ruimte voor telefoon en eten. Ik ga het volgende week doen met proteïne repen die ik vaak wel redelijk naar binnen krijg en winegums, dat neemt ook niet zoveel ruimte in beslag.
Hoop dat je morgen weer tussen de buien door kunt lopen (en ik ook
).
. Mis je Jeff niet?

vandaag mocht ik 100 minuten rustig lopen, inclusief warming up en cooling down. Het eerste uurtje was het nog droog, daarna toch wel aardig in de regen gelopen helaas. De route had ik zo uitgestippeld dat er mogelijkheden waren om eerder te stoppen als het echt niet meer leuk was, maar dat is niet nodig geweest. Kleine 15km binnen voor vandaag, vanmiddag familie barbecue
Gelukkig kan dat onder de kapschuur bij mijn ouders.

De regen doet mij goed, ik loop echt een stuk beter in kou dan in warmte.