Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janntjuh schreef:Weet iemand hoe lang het duurt voor je niet meer positief test nadat je corona hebt gehad? Ik kom net van stal en van de supermarkt en opeens kreeg ik weer erg veel spierpijn in mijn rug. Kom thuis en heb me even getemperatuurd voor de zekerheid, denkende dat hij wel lager zou zijn dan 36.9 wat ik normaal nu heb, maar ik heb opeens 38.1. Probeerde de GGD al te bellen voor advies maar die zijn natuurlijk echt net dicht
Janntjuh schreef:Denk dat ik wat te vroeg in paniek schoot. Inmiddels is mn temperatuur weer goed en de spierpijn en grieperige gevoel weg. Die spierpijn en ziek gevoel heb ik wel vaker als ik over mn grenzen ben gegaan als nasleep, maar door de verhoging maakte ik me opeens wel zorgen.
Hoe gaat het vandaag met je Spetter?
xRivaldo schreef:Hoi, ik moet even wat van mij afschrijven (hopelijk lucht dat op).
Ik heb mij gisteren direct laten testen nadat ik wakker werd met een iets droge keel. Het viel enorm mee en dacht dat het einde van de middag wel weg zou zijn, maar testen is zo gedaan en een kleine moeite. Het zekere voor het onzekere nemen.![]()
Gisteren - nadat ik mij heb laten lesten - zei mijn moeder: oh, ja je broertje had van de week ook al een zere keel. Die kwam al vragen voor keeltabletten.
Ik werd woedend vanbinnen. Besmettingen voorkomen we samen, niet alleen ik. Ik woon samen met alleen mijn moeder en broertje (19). Ik heb school vanuit huis en ga nergens heen (behalve de supermarkt als dat nodig is). Mijn moeder is al haar leven lang zzp'er vanuit huis en gaat ook vrijwel nergens heen. Maar mijn broertje... Die bracht vlak voor kerst al corona mee naar huis. Opgelopen door het chillen met zijn vrienden. Dat is een groep van 5 personen, kregen allemaal corona.
Hoe? Omdat een van die vrienden zijn ouders nog in afwachting waren van hun test. Tjsa, zo lang er geen positief geval is ga je gewoon gezellig in een groep afspreken toch?Hij is niet de meest snuggere en mijn moeder doet er niks tegen. Ook de avondklok wordt door mijn broertje genegeerd.
Wij zaten dus gezellig 10 dagen opgesloten met kerst en oud en nieuw...
Ik heb dus het gevoel dat ik mijn best doe, terwijl mijn kring enorm groot wordt door mijn broertje. Die is gewoon niet zo snugger, om het maar zo te zeggen (laag IQ). Die roept nu alleen maar: "Ik kan het niet meer krijgen, want ik heb het al gehad!"
Mijn keel is vandaag iets erger geworden. Eten, drinken en praten gaat prima en ik heb het wel eens erger gehad. Ook iets verstopte neus. Ik verwacht dus positief getest te worden en baal zó..