Zondag krijg ik mijn eerste HelloFresh box binnen. Ben heel benieuwd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissFloorx schreef:Waar ik de laatste tijd een beetje mee struggle is tussendoortjes. Ik heb tot nu toe ontbijt & lunch op en heb dan meestal rond 16.00 uur weer trek. Wij eten 's avonds altijd laat thuis, 19.00/19.30 uur pas, waardoor de periode tussen lunch en avondeten erg lang is. Met enkel groenten en fruit tussendoor red ik het dus niet. Wat nemen jullie vaak als tussendoortje? Zou fijn zijn als het een beetje goed vult zonder al teveel koolhydraten.
MissFloorx schreef:Waar ik de laatste tijd een beetje mee struggle is tussendoortjes. Ik heb tot nu toe ontbijt & lunch op en heb dan meestal rond 16.00 uur weer trek. Wij eten 's avonds altijd laat thuis, 19.00/19.30 uur pas, waardoor de periode tussen lunch en avondeten erg lang is. Met enkel groenten en fruit tussendoor red ik het dus niet. Wat nemen jullie vaak als tussendoortje? Zou fijn zijn als het een beetje goed vult zonder al teveel koolhydraten.
MissFloorx schreef:@JustMyZtje Welkom!![]()
Ja mijn keuze zou het ook echt niet zijn om zo laat pas te eten 's avonds maar ivm nog thuis wonen heb ik hier helaas niks over te zeggen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor twee volkoren crackers van Bolletje, eentje met filet americain en eentje met pindakaas. Moet zeggen dat ik nu pas echt weer langzaam honger begin te krijgen, opzicht prima dus! Gelukkig gaan we ''bijna'' eten.
@Anna_Dani De producten van tastybasics zien er goed uit! Die kende ik nog niet. Heb je een aanrader qua smaak van de crackers? En eventueel ook ervaring met de muesli?
Temeraire schreef:Ik kom hier ook weer meepraten/lezen.
Wat voor mij nu hopelijk het verschil gaat maken is calorieën beter bijhouden met behulp van my fitness pal.
Voorheen ging ik vooral zo calorie arm mogelijk eten, met crackers en komkommer etc, maar dit is niet vol te houden. Door calorieën te tellen en te eten volgens mijn BMR, en mezelf minder te ontzeggen, hoop ik dat het nu beter gaat.
Koekje of wat chips mag best, zoals ik bij jullie ook leesHet gaat om de balans.
@MissFloorx met een lange tijd tussen de maaltijden door is het inderdaad alleen maar goed als je een tussendoortje neemt! Er worden hier goede opties gegeven.
Ik heb nooit een BBQ, dus dat is voor mij dan weer een verleiding minder![]()
Sporten is voor mij helaas zeer beperkt mogelijk, dus ik moet het echt van mijn voeding hebben.
Anna_Dani schreef:Welkom en goed dat je je BMR hebt berekend en een app gebruikt. Dat gaat je zeker helpen! Heb je een doel?