Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Gave kleur! Ik ontvang heel graag een linkje..
Zijn er hier ook ervaringen met Shellac? Die heeft ook erg mooie kleurenEn is dit weer heel wat anders dan bijv. Pink Gellac?
Ketly schreef:Ik kwam deze naam toevallig tegen, en jullie hebben er allemaal wat meer verstand van dan mijMaar dan klinkt dat niet erg aantrekkelijk. Ik ga nog even kijken of ik de set van Pink Gellac interessant vindt of dat ik dan liever een lamp via Wish of AliExpress koop en dan zelf de rest inkoop.
Libiris schreef:Ketly schreef:Ik kwam deze naam toevallig tegen, en jullie hebben er allemaal wat meer verstand van dan mijMaar dan klinkt dat niet erg aantrekkelijk. Ik ga nog even kijken of ik de set van Pink Gellac interessant vindt of dat ik dan liever een lamp via Wish of AliExpress koop en dan zelf de rest inkoop.
weet je wat het fijne van Pink is... je kan de set gewoon even testen en bevalt het je niet dan krijg jij je geld terug. Volgens mij is het zelfs 30 dagen
ik zou zeggen gewoon proberen, heb je meteen alles compleet!
mocht je uit de buurt komen mag je het bij mij ook proberen...
Libiris schreef:nee hoor gaat prima! ik heb ook wel eens een ander merk tussendoor en ik gebruik altijd mijn zelfde base en top
Nooit geen problemen mee gehad.
gewoon uitproberen, je merkt het vanzelf als het niet werkt denk ik
Ketly schreef:En misschien een hele stomme vraag, maar als je een base en topcoat hebt van bijvoorbeeld Pink Gellac, kan je dan niet een gewone nagellak ertussen lakken? Of breekt dit onder de lamp? Ik heb thuis namelijk allemaal hele leuke kleurtjes nog staan.
Ketly schreef:En dat blijft dan ook beter zitten dan dat de nagellak normaal doet?
Ik ga denk ik vanavond de startset van Pink Gellac kopen. Het is volgens mij een hele goede deal en ideaal dat je 30 dagen mag proberen. Daarna moet ik zelf nog wat gellak verzamelen, maar misschien dat ik op Marktplaats nog wat leuke kleuren kan vinden!