3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:05

Jans schreef:
Wat ik nadeel vind bij de meeste supermarkten is dat je een vrij hoge minimale waarde moet hebben. Wat dat betreft is Picnic een uitkomst, dan heb je 25 euro minimaal nodig, dat vind ik een eind prettiger dan de 70 euro van de AH en 50 bij Jumbo voor thuisbezorgen.

Nadeel is dat Picnic nog niet landelijk opereert.

Ik doe ook altijd Picnic :j super fijn!

(AH en Hoogvliet op nog geen minuut loopafstand, maar met bestellen koop ik minder snel ongezonde dingen merk ik toch)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:27

Hier ook een boodschappen-besteller! Dat doe ik eens per maand, om de voorraden weer aan te vullen. Scheelt veel tijd en gesleur.

Hier zit ook standaard veel in de vriezer: groenten, kilozakken quorn, zelfgemaakte maaltijden, kip voor vriendlief... Ik hou alles bij in een lijst die op de koelkast hangt.

Ik las net even mee in het afval-topic dat rond kerst gestart is, jee wat lees je daar :roll: Oa dat het voor sommige lichamen gewoon prima kan om structureel te weinig te eten, 'want anders gaat het ook zo traag'. Ik ga het topic lekker niet meer volgen :o

Edit: ik wou nog schrijven: Linoleum, dat moet echt ontzettend zuur zijn. Maar je neemt wel een heel liefdevolle beslissing voor je paardenmaatje zo :(:)

Frummels

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:29

Ik heb die ook weer ontstipt. Werd er helemaal naar van :=

Ik moet ook meer invriezen.. In onze vriezer (3 grote laden) ligt alleen een halfje brood en een fles Limoncello :+

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 17:30

Ja niet fijn om te lezen idd... Schrik er soms een beetje van hoe 'laks' sommige mensen met hun lichaam omgaan, terwijl het best obvious is dat te weinig eten echt slecht is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:31

Frummels schreef:

Ik moet ook meer invriezen.. In onze vriezer (3 grote laden) ligt alleen een halfje brood en een fles Limoncello :+

Limoncello :9 _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:38

Ik lees ook mee in dat andere topic. Maar blijf het toch fijn vinden hier dat er kennis gedeeld wordt en personen aangesproken worden als er verbeterpunten zijn. Dat is ook het voordeel aan meepraters die al langer bezig zijn en meer kennis hebben.

Bhriseis, bedankt :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:39

Yonker schreef:
Frummels schreef:

Limoncello :9 _O-

<3

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:40

Dan heb je toch voldoende voor een dag Frummels, met Limoncello en een half broodje *D

Mooi, ik ben niet de enige :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:43

Ik geef t daar ook op en blijf mooi hier, we hebben een fijn clubje meiden hier :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:48

Soort rantsoen: plakje brood en 5 shotjes limoncello :))

Ik blijf ook liever bij jullie hoor! :*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:19

Hellup :+ Ik heb via een FB winactie en jurkje gewonnen (en een vest en een shirt). Mijn laatste jurkje had ik aan toen ik klein was, eenmalig en tegen mijn zin :')

Maarrrrr... Ik vind hem wel leuk geloof ik :j Kan het een beetje?

Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:20

Kan makkelijk meis!! Staat je juist super leuk :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:21

Staat leuk! Dragen :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:22

Staat je super goed!!! <3

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:29

Vind het leuk staan!!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:05

Ik zal het overwegen dan := :+ Ik deed mee voor het shirt en het vest haha. Wat kan eronder eigenlijk, er moet wel echt wat over mijn melkflessen...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:21

Staat je fantastisch! <3
Zou er een dunne zwarte panty onder doen met enkellaarsjes ofzo :j

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:37

Staat moooi hoor!

Ik doe steeds weer een poging tot dit topic volgen maar door m'n werk overdag en het sporten 's avonds lukt het echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:54

black_kelpie schreef:
Hellup :+ Ik heb via een FB winactie en jurkje gewonnen (en een vest en een shirt). Mijn laatste jurkje had ik aan toen ik klein was, eenmalig en tegen mijn zin :')

Maarrrrr... Ik vind hem wel leuk geloof ik :j Kan het een beetje?

[ [url=m/MzVlcI.jpg]Afbeelding[/url] ]

God mens wat zie jij er fantastisch uit zeg. Heb zo ongelofelijk veel respect voor wat jij bereikt hebt! Het jurkje staat je echt prachtig, kan MAKKELIJK!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:41

Staat je super goed dat jurkje BK!! Mag je trots op zijn, en leuk dat je gewonnen hebt :)

Bedankt aan degene die het een en ander over bulken uitgelegd hebben. Nu heb ik een beetje een idee als iemand daar iets over zegt!

Yonker gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik had me ook aangemeld in dat topic, maar niks wordt aangenomen. Door sommige misschien wel. Maar vind het geen fijn topic, dus ook ontstipt.

Vandaag toch iets anders gegeten, puur omdat ik boodschappen ging doen voor het weekend etc. En toen dacht ik: ik heb helemaal geen zin in gele curry met kip :')
Dus het werd aardappelpuree, spinazie, schnitzel en een gekookt ei.

Morgen en zaterdag ga ik naar de efteling, merk dat ik het gewoon een beetje "eng" vind qua eten. Ik ben zo goed en streng bezig.. Zondag ook nog eens uit eten met de familie. Hopelijk heb ik de discipline om goede keuzes te maken

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:12

Ik lees hier ook meer mee dan dat ik reageer, maar was wel nieuwsgierig geworden naar dat andere topic maar inderdaad het loopt allemaal langs elkaar heen heb ik het idee. Aan de andere kant zijn daar ook veel mensen die aannemen dat MFP het goed berekent wat ik ook wel snap, maar dat is helaas niet zo.

Ik heb vandaag een beetje een rare dag, slecht eten allemaal 10x niks. Maar verder gaat het opzich wel goed! Wel te veel gegeten met de feestdagen natuurlijk, maar dat moet kunnen.
Oh, en ik heb gisteren hardgelopen 5,6km out of the blue, was er zo blij mee. Tot ik vanochtend wakker werd haha.

BK, staat je goed! Nothing to worry about.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:17

Ilse, lekker stukje gelopen!

Kelly, misschien zelf wat eten meenemen naar Efteling? Dat kan vaak prima bij pretparken. En daarnaast zijn er ook prima gezonde broodjes en dergelijke te krijgen vaak. En met uit eten gaan zou ik overdag rekening houden en dan in restaurant gewoon lekker genieten en niet teveel kcalrijke drankjes nemen.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 190 gram skyr vanille, 32 gram cruesli chocolade, 4 gram whey crispy
L: 2 meergranen wraps, 1 met 20 gram light philadelphia roomkaas en 56 gram kipfilet, 1 met 42 gram rosbief en 4 gram ravigotesaus en veel salade erbij op
T: banaan en appel
A: bonenschotel met 55 gram geraspte kaas en 20 gram chilisaus
T: 3 melba toastjes met 40 gram huttenkase en 3 gram honing.

In totaal 1706 kcal. Best netjes, mijn doel is 1700 kcal! Geen beweging. Hele dag in bed en op bank gelegen. Zal morgen niet veel anders zijn. Maar zaterdag ga ik zwemmen met date :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 07:46

Dankje voor de tips linoleum! Ik had al wel wat "nood koekjes" klaargelegd om mee te nemen. Kan nog weleens hebben dat als ik lang niks eet mijn bloedsuikerspiegel te laag wordt. En dan kan ik nogal kribbig worden :') voor mij niet fijn, maar voor m'n gezelschap ook niet haha

Ik heb de menukaarten al bekeken van de restaurants waar ik heen ga, vandaag en zondag. Dus al een beetje gezonde keuzes kunnen maken. Ben van het een op andere moment stront verkouden geworden, hoop dat ik wat proef..

Lijstje vandaag:
O: havermout pap met een banaan
T: verse jus en een appel denk ik
L:?
T:?
A: biefstuk en als ik een toetje neem wordt dat hangop met fruit

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 10:09

Ik ben al 2 weken verkouden blehhhh, hoop dat je er snel bovenop komt!!
Gisteren veel gevreten vandaag weer in het gareel _O-

O: skyr met muesli
T: rauwkost
L: 3 vk boterhammen met gezonde dingen
T: mandarijnen
A: bloemkoolrijst met groenten en champignons en soja saus :9 mis nog kaasdingetjes erbij van de Lidl die ik heb liggen maar ligt aan de kcal :+
T: maak weer een monchoutaart dus beetje snoepen daarvan :+ en een appel en miss reep? Ligt aan de kcal :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 10:19

Hier ook al een ruime week verkouden, vooralsnog wordt t alleen maar erger :roll:
Ook echt een hele nare hoofdpijn erbij, tijd geleden dat ik me er zo beroerd van heb gevoeld...

Ik ben gisteren een beetje los gegaan, oeps... We hadden nog een pakje kaasfondue en een stokbrood liggen. Ahum := Nou ja, vandaag weer netjes. Ik heb eigenlijk Nieuwjaars borrel van het werk, maar ik denk niet dat ik daar heen ga, voel me echt niet fit genoeg. Scheelt ook weer wijntjes en iets van patat, want dan kan ik gewoon thuis eten.

Zoiets wordt t vandaag:
O: havermout met appel, halfvolle melk en kokos
T: breaker high protein
L: volkoren wrap met kipfilet, sla, tomaat en klein beetje mayo
T: 2 mandarijnen
A: weet ik nog niet