Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Voor mijn gevoel een paar honderd mensen ingehaald. Ook mijn runkeeper had geen zin en riep om de vijf minuten dat mijn snelheid 0 was en mijn afstand ook 0. Lekker motiverend. Hoop dat ik morgen minder opstartproblemen heb. Wel heerlijk gelopen. Volgens de tracking app 37.26, dat is 5.21min/km, voor mijn doen erg snel. Op naar de 7H loop morgen.

anne_bento schreef:Even met mijn partner overlegd, die heeft sowieso 2 nieuw paar hardloop schoenen liggen.. ik zal even contact opnemen met die kennis van jou, hij werkt in de retail en in het magazijn liggen ook nog wel eens oude modellen die nog nieuw zijn, misschien kunnen ze een deal maken van gratis schoenen als hij op social media wat reclame kan maken
!!!
. Met Run heeft het weinig te maken (4,6 km in afwisselend een stukje rennen en wandelen) , maar met Glow en Fun des temeer
. Erg geslaagde avond, gezellige pre-party en afterparty tot 01.00 uur. Tijdens de warming-up (verzorgd door leerlingen van een sport-opleiding en twee DJ's) wel veel last van mijn gekneusde rib, maar met het rennen voel ik er niks van, tenzij ik hoog in mijn ademhaling kom te zitten.
. Jnien schreef:Ik meld me ook weer.
Tijdje niet geweest ivm privé omstandigheden.
Verder operatie gehad (baarmoeder verwijderd), daarna hard gaan trainen voor mijn eerste marathon (New York).
Deze heb ik twee weken geleden gelopen. Mijn officiele tijd was 5.04 uur. Vind het zelf goed voor een eerste marathon en 4 mnd na mijn operatie.

ga nu 2 keer per week en loop echt heel langzaam. Geen enkele pijn in mijn voet meer sinds ik op mijn nieuwe schoenen loop
en ga echt heel langzaam van start en merk dat ik dan echt heel lang en lekker kan lopen, wat een verademing. Loop de laatste tijd vaak ook zonder doel, dus geen afstand en tijd in gedachten maar gewoon lekker lopen en we zien wel, en dat gaat me goed af. Afgelopen maandag 7 km in duin gelopen, wel wat hoogteverschillen dus blijft wat pittig, maar lekker rustig begonnen op zo'n 9/9.5 km per uur, en de laatste 2 km's kon ik met gemak op 11/11,5 km per uur uitlopen! Ben echt een dieseltje merk ik, lekker rustig lopen en daarna nog wat versnellen.
zou een mooie voorbereiding zijn op halve marathon in januari! 
Begon mega stijf en langzaam, voelde me minstens 20 kg zwaarder. Dus enorm langzaam gelopen. Daarna helemaal niet meer gelet op snelheid, merkte bij zo'n 5/6 km dat het soepeler begon te voelen en bij 9 km wist ik zeker dat ik 12 km wel ging halen. Rustige ademhaling en hartslag en met 1:13 uur zat ik op 12 km. Toen pas gekeken naar mijn snelheden, puur op gevoel gelopen en gewoon iedere km net ietsje vlotter gaan lopen, waarvan de laatste 4 km dik binnen de 10 km per uur, en de laatste zelfs nog op ruim 11 km per uur. Ik zie die halve marathon toch wel steeds meer een realistisch doel worden
Gem schreef:anne_bento schreef:Even met mijn partner overlegd, die heeft sowieso 2 nieuw paar hardloop schoenen liggen.. ik zal even contact opnemen met die kennis van jou, hij werkt in de retail en in het magazijn liggen ook nog wel eens oude modellen die nog nieuw zijn, misschien kunnen ze een deal maken van gratis schoenen als hij op social media wat reclame kan maken
Wat fijn!![]()
![]()
!!!
Supervixen schreef:Lijkt me geweldig om een marathon trail te kunnen lopen. Waar ga je heen?
De gehwol creme heeft tot nu toe nog niet het resultaat wat ik hoopte, maar ben er wel achter, dat ik wat minder erge blaren heb als ik elk loopje van schoenen wissel.