Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne_bento schreef:Even met mijn partner overlegd, die heeft sowieso 2 nieuw paar hardloop schoenen liggen.. ik zal even contact opnemen met die kennis van jou, hij werkt in de retail en in het magazijn liggen ook nog wel eens oude modellen die nog nieuw zijn, misschien kunnen ze een deal maken van gratis schoenen als hij op social media wat reclame kan maken
Jnien schreef:Ik meld me ook weer.
Tijdje niet geweest ivm privé omstandigheden.
Verder operatie gehad (baarmoeder verwijderd), daarna hard gaan trainen voor mijn eerste marathon (New York).
Deze heb ik twee weken geleden gelopen. Mijn officiele tijd was 5.04 uur. Vind het zelf goed voor een eerste marathon en 4 mnd na mijn operatie.
Gem schreef:anne_bento schreef:Even met mijn partner overlegd, die heeft sowieso 2 nieuw paar hardloop schoenen liggen.. ik zal even contact opnemen met die kennis van jou, hij werkt in de retail en in het magazijn liggen ook nog wel eens oude modellen die nog nieuw zijn, misschien kunnen ze een deal maken van gratis schoenen als hij op social media wat reclame kan maken
Wat fijn!![]()
![]()
!!!
Supervixen schreef:Lijkt me geweldig om een marathon trail te kunnen lopen. Waar ga je heen?
De gehwol creme heeft tot nu toe nog niet het resultaat wat ik hoopte, maar ben er wel achter, dat ik wat minder erge blaren heb als ik elk loopje van schoenen wissel.