[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:40

Oh star witness is een gaaf kleurtje <3
Benieuwd hoe ze je gaan staan !
Melanie mooie palette is dat ja ! Ben benieuwd naar nog meer looks :j
Eight dankjewel :o weet zo even niet waar deze wimpers van zijn.
Elke wat mooi dat blauw <3
Toevallig ook een blauwe ooglook opgeslagen die ik nog wil gaan proberen !

Vandaag zachter roze

Afbeelding

Afbeelding

llora

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:27

Prachtige bestelling friemel.
Er komen weer prachtige looks voorbij. Ik heb een tijdje mij niet kunnen opmaken vermits ik door de zon verbrand was en daarna nog een allergische reactie kreeg in mijn gezicht. Dus ik heb even mijn huid moeten laten rusten. Heb een keer make up opgedaan en had s avond een knalrode huid die kurkdroog aanvoelde. Maar vandaag terug make up kunnen opdoen.
Ik ben enkel op zoek naar een goede foundation met zonnefactor erin voor een lichte en droge huid. Iemand een ideetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:32

Ooohhhh... die verpakking alleen al <3
Ik wil toch Summer Snowcone een keer proberen :D

Ik vind het blauw je erg goed staan Elke, lekker fris :D

Dat palette heb ik ook, de 35F, is erg fijn :j
Vind het alleen wel jammer dat ik niet je hele gezicht zie... nu ben je een tikje Piet Piraat met maar 1 oog :=
Look ziet er wel leuk uit, maar vind dat altijd lastig te beoordelen op zo'n halve foto.

Mooi Mondy <3

Zelf heb ik echt al weken alleen maar mascara en lipstick op
Geen puf voor meer :+

Foundation met SPF vind ik persoonlijk geen aanrader... doordat je zo'n dun laagje smeert, beschermt het je niet genoeg.
Je kunt beter een losse SPF smeren.
Zelf vind ik die van Lancaster erg fijn.
Factor 30 en is ontwikkeld om je huid ook te voeden, als een dagcreme.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:08

Oh Mondy dat roze vind ik tof!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:29

Afbeelding

Thick as thieves, birthday suit, star witness
Calabasas en Family jewels

Ik twijfel echt enorm over birthday suit, hij is te roze en dus te Barbie naar mijn smaak. Rest is <3

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:43

Mooi! Birthday suit is wel roze, maar ik vind dat het nog net kan zonder barbie te zijn :)
Is star witness echt zo oranje of is dat extra bij jou? (door je lipkleur) ik heb hem ook besteld maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend, of hij me wel gaat staan :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:50

Hij is bij mij wel extreem fel ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:00

Ik vind Birthday Suit juist mooi staan en Family Jewels niks. :') Je kan hem wel hebben maar niet mijn smaak of voorkeur verder, zijn veel kleuren die ik je veel mooier vind staan. Calabasas staat je trouwens heel gaaf. Denk dat dat m'n favoriet bij je is.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:49

Oh die zijn leuk friem <3
Mocht star witness niks voor je zijn damned O:)
Vind het roze helemaal niet barbie bij je juist!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:59

Ik zal het onthouden Mondy :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:34

Nice Mondy!

Vind ze allemaal goed bij je staan Friem. Vooral Birthday Suit en Calabasas. :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:46

Woehoe jaaaa onze JS *\o/*

Hunty zal wel weer zombie zijn bij mij, zoals ong elke lichte nudetint. Maar wil m toch ff proberen. Ik zoek nog steeds een mooie nude en ik heb zo'n rare huidskleur dus het is echt bizar moeilijk voor iets waar zoveel varianten van bestaan :')

Mocht ie niks zijn dan verkoop ik m gewoon, komt ook goed. Ik heb trouwens ook m'n colourpop liquids en lippiestix uitgezocht, iemand die nog wat wil overnemen? Is allemaal misschien 1 of 2 keer gebruikt want ik gebruik ze helaas gewoon niet.

Afbeelding

Afbeelding

Vlnr: Calypso, Prim, Times square, Rooch, Tulle, Avenue, Chi, Kae, Grunge, Poison, Lumiere

Enneh had ik al gezegd dat ik m'n eerste Juvia binnen heb en zwaar verliefd ben? <3

Ik heb de mini masquerade, swatchesss:

Afbeelding

Afbeelding

De kleuren zijn echt sick gepigmenteerd, vooral de felle kleuren en de slimmers. En ze blenden als een droom. De shimmers komen wel veel beter tot hun recht als je ze met de vinger of een sponsapplicator aanbrengt.

En een snel (verder onaf) lookje van laatst ermee:

Afbeelding

Afbeelding

Overigens moet ik echt weer wat meer gaan meekletsen. Heb al die tijd wel als stalker meegelezen haha!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:10

Jodie <3 en wauw wat een pigment!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:13

Jeffree Star trekt me nog steeds helemaal niet :+ Maar moet zeggen dat er hele mooie producten bij zitten Kelly en Jodie! Wel jammer dat BB niet zo'n nette order afhandeling en bezorgservice heeft.

Jodie wat een ontzettend gave ooglook! Juvia is dus wel iets waar ik helemaal :+: van wordt. Rechtstreeks besteld of via NL?

Mondy dat roze is erg mooi! Neigt wel heel klein beetje naar hooikoortsogen op de eerste foto, maar denk dat dat met dit soort kleuren toch altijd een beetje blijft.

Elke dat blauw staat je ook echt goed! Was ik daarbij in A'dam met die MUA bij de Bijenkorf? kan het me niet meer herinneren..

Zelf zit ik steeds in de roze hoek met makeup en gisteren ook maar eens blauw/groenblauw gedaan. Had Sweaty Betty mascara op naar werk (en Plumful lipstick) en toen ik thuiskwam nog Tilt en Steamy van MAC aangebracht. Toen werd het echter te vlak en tipte Elke om een zwarte oogpotlood/eyeliner te gebruiken. Heel verschil!
En toen naar MAC, heerlijk ingekocht :+: En de MUA daar heeft mijn ooglook afgemaakt en meer diepte aangebracht en verder nog wat bronzer, blush en highlighter aangebracht. Was helemaal happy. Weer wat leuke spulletjes erbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:27

Wow Jodie <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:04

Wow ik vind dat Juvia palette ook erg mooi, maar vind al die paletten erg mooi eigenlijk. Maar alleen in USA te bestellen zie ik?
Mooie bestelling Friem, maar JS trekt mij idd ook niet. Ben benieuwd wat er nog meer in de doos zit?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:15

Joolien schreef:
Wow ik vind dat Juvia palette ook erg mooi, maar vind al die paletten erg mooi eigenlijk. Maar alleen in USA te bestellen zie ik?
Mooie bestelling Friem, maar JS trekt mij idd ook niet. Ben benieuwd wat er nog meer in de doos zit?

USA, makeuplabel.com (maar haast constant uitverkocht) en ik heb de mijne via marktplaats kunnen scoren. :)

Haha ik snap nooit dat mensen niks met JS hebben, ik vind het echt het fijnste merk wat ik ooit heb gehad <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:18

De verpakking doet niks voor me :+ De highlighters vind ik wel heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:19

Ik vind de liquids van JS ook echt de fijnste die ik heb :j
De verpakking... tja... heb ik ook niks mee, maar het gaat mij echt om het product.

De bullits van MAC vind ik ook niks aan, maar het product vind ik wel fijn, tenminste, de matte en retro matte.
Amplified, etc. vind ik dan weer niks :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:35

Het grote voordeel van de Jeffree Star liquids is dat het redelijk dikke, korte hulzen zijn. Hierdoor blijven ze beter in een tribune staan dan de meeste andere liquids :') en de kwaliteit is gewoon geweldig.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:37

Laten we zeggen dat het gegeven dat ik de verpakking niet aantrekkelijk vind, een goed excuus is om niet nog meer geld aan makeup/weer een nieuw merk uit te geven O:) Beetje zelfbescherming dus :=

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:46

Is Jeffree star ook ergens te krijgen waar je met iDeal kan betalen?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:52

Oeh gaaf Jodie! Ik wil ook Juvia's Place. |(
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik van jou een look zie met oogschaduw maar staat je echt goed!

Suus, jij had toch een Bobbi Brown shimmer brick? Gebruik je die uiteindelijk nog vaak? Bobbi Brown heeft ook 21% korting en dan is het iets leuker om zo'n ding te bestellen.
Laatst bijgewerkt door Niniane op 30-06-17 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:53

Fair schreef:
Is Jeffree star ook ergens te krijgen waar je met iDeal kan betalen?

Themakeupspot.nl

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:14

Wow Jodie wat een prachtige ooglook! En die swatches, wauw!

Ik was ook zo'n eeuwige JS twijfelaar maar heb vandaag mijn eerste liquids binnen. Masochist en rich blood. En wauw, dat smaakt naar meer. Eerste indruk is super! Nu nog even goed de tijd nemen om het mooi op te doen :o

Masochist, krijg het natuurlijk niet goed op de foto.

Afbeelding

Mijn man komt net thuis en die vindt het vreselijk :')