Nou er staat idd alles maar UD uiteraard weer niet, code Webgift deed het ook niet meer, wat een bummer!
Babyliss gaat mij zo bellen voor een oplossing over m'n gesprongen spiegel... Ben benieuwd!
Furrow
Geplaatst: 20-06-16 13:37
_Friemel schreef:
Nee nog niet..
En overal word er geforceerd gesproken over de super goede klantenservice. Ik ben benieuwd, hopelijk hoor je snel iets.
_Friemel
Geplaatst: 20-06-16 13:40
Furrow schreef:
_Friemel schreef:
Nee nog niet..
En overal word er geforceerd gesproken over de super goede klantenservice. Ik ben benieuwd, hopelijk hoor je snel iets.
Heb ze ooit eens gemaild over een eBay advertentie waas skinfrosts voor het dubbele werden aangeboden en dat ze connecties had met Jeffree persoonlijk. Nooit reactie oo gehad, zo goed is de klantenservice niet..
Drunksheep
Geplaatst: 20-06-16 14:18
_Friemel schreef:
Nou er staat idd alles maar UD uiteraard weer niet, code Webgift deed het ook niet meer, wat een bummer!
Babyliss gaat mij zo bellen voor een oplossing over m'n gesprongen spiegel... Ben benieuwd!
Webgift doet het gewoon nog hoor mss betalen zonder in te loggen?
Ik lees inderdaad ook vaker berichten w.b slechte klantenservice bij Jeffree... Heel jammer...
Welkom Phant0m! Nog wat meegenomen?
Nice, ik heb de setting spray ook weer besteld. Code Webgift deed het bij mij ook . Hoe veel ik uit geef per maand? Wil ik niet weten... veel te veel eigenlijk
welke lipstick van UD is aan te raden? ik zoek een matte lippenstift, die niet teveel opvalt, maar wel wat kleur geeft. <heb rode haren en sproeten. Winkel zit niet echt in de buurt en voor 19 euro per stuk, vind ik op de gok wat bestellen eigenlijk ook wel een risico, aangezien je niet kan testen en terug sturen.