Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! En ik doe communicatiewetenschap dus krijg ontzettend veel onderzoeken voor mn neus. Dan blijft er wel wat hangen! En afgelopen periode heb ik een project over gezondheid/voedsel bij kinderen gedaan, dus dan zit je vol in die literatuur. En het is ook gewoon interessant natuurlijk!
Succes! Ik probeer gewoon normaal te eten. Geen rare recepten, gewoon lekker groenten, beetje vlees en aardappels of rijst. En af en toe wel een wereldgerecht-box, een familiereceptje of een van internet-gehaald recept haha.
En nee het lukt echt niet en ja ik ga gewoon kotsen. Ook merk ik dat ik er moeite mee begin te krijgen om ongezonde en vette dingen te eten in het openbaar of waar anderen bij zijn. Ik baal zo want het ging net goed.

gribaldi schreef:Ik zou best mijn eigen paard op willen eten hoor

Heb nu grotendeels een gezonde leefstyle alleen helaas heel soms eens eetbuien van geraffineerde suikers en ben daar eigenlijk wel zat van. Ga niet helemaal suikervrij.. eet nog wel fruit, en een beetje honing door de naturel kwark 

Kayleigh_ schreef:gribaldi schreef:Ik zou best mijn eigen paard op willen eten hoor
Ik ookSowieso als mijn paard iets mankeert dat niet te genezen is gaat ie naar de slager.
meer spier en niet een ingevallen hoofd
In die periodes heb ik weken gehad zonder suiker, maar tussendoor ook dagen met heel veel suikers, ben zat van dat eet gejojo.. dus vandaag de eerste dag van het nieuwe regime.. Kayleigh_ schreef:gribaldi schreef:Ik zou best mijn eigen paard op willen eten hoor
Ik ookSowieso als mijn paard iets mankeert dat niet te genezen is gaat ie naar de slager.
) kan het bij beiden niet meer. Dus ze gaan waarschijnlijk gewoon naar de DA als het zover is.