Ik heb er al een paar jaar 1 liggen... Nog nooit gebruikt
Tazzey
Geplaatst: 20-02-15 13:15
Ik heb de hele Fifty Shades collectie mat gemaakt. De kleuren lenen zich er gewoon heel erg goed voor. Over duochromes is een matte topcoat ook heel erg gaaf. Ik moet alleen weer even een nieuwe halen want hij is bijna op.
Ik heb de matte topcoat van Ciate, die is superfijn!
Overigens vind ik Ciaté ook een erg fijn merk. Loop nu al 4 dagen met Looking Glass rond, en vandaag mijn eerste chip. Terwijl ik gewoon elke dag de paarden voer, hooi en soms rijd! (en dat zonder topcoat)
Stef, ziet er goed uit. Leuke kleur ook, niet zo standaard als die iedereen al heeft. Skessa, die is heel erg overleden Yv, lekker geshopt DnT, Douceur is lief
Hier is net mijn pakketje van NS binnen gekomen, alleen een beetje jammer dat mijn nagels nog nat zijn en ik nu niks kan openen
Dankjewel voor snelle reacties dames! Ik ga morgen meteen eens rondkijken voor die nagellakjes Caviar zou wel leuk zijn om eens op een avondje uit gewoon te dragen, ik weet wel dat het niet behoorlijk lang blijft zitten
Mooie kleur BelleTessa! Zou inderdaad mooi zijn voor op vakantie!
Skessa_
Geplaatst: 20-02-15 19:30
Ciate was een tijdje geleden te koop bij een actie van de Big bazar, toen waren ze 3 voor 10 euro dacht ik. Toen heb ik er een paar gekocht. Normaal zijn ze iets van 10-13 euro dacht ik. Maar dan koop ik ze ook niet