Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mroes_1992 schreef:Mijn tattoo is ook van hem. Denk dat je wel terug kan vinden in m'n berichten en anders even pb
En vb uit vorige deel:
Gerbenfroh @ [MWS] [Centraal] Tattoo's
Niet van mijmaar wel de tattoo die mij heeft overgehaald ook naar gerrit te gaan.
purple schreef:Mroes_1992 schreef:Mijn tattoo is ook van hem. Denk dat je wel terug kan vinden in m'n berichten en anders even pb
En vb uit vorige deel:
Gerbenfroh @ [MWS] [Centraal] Tattoo's
Niet van mijmaar wel de tattoo die mij heeft overgehaald ook naar gerrit te gaan.
Die van jouw kende ik idd nog wel! Gaaf hoor
En die je in die link hebt gezet, heb ik ook een keer langs zien komen, ook echt súper mooi![]()
Ik wil ook echt graag weer een nieuwe, mijn hoofd zit al een tijdje vol met dezelfde ideeën, maar ik heb geen concreet plan. Wat hij vertelde in dat filmpje, sprak me ontzettend aan, met die trechter en het uitwerken van een persoonlijk plan!
doezel2 schreef:Hallo
Ff vraagje(gaat niet over tatto)
Maar wat vinden jullie van vrouwen die best een buik hebben. En een navelpiercing?
Zit er over te denken om. Er 1 te nemen maar. Ik heb( vind ik zelf) best een buik( zo wie zo door de zwangerschap vorig jaar)
Escada schreef:Wauw, de tattoo hierboven! Love your style!
even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden een tattoo laten zetten bij Dick de Wit in Utrecht.
Door het bloeden js er veel inkt uitgelopen, het is een blauwe vlinder met hier en daar dus witte plekjes.
Wie weet iemand die een tattoo nieuw leven kan inblazen? Hij moet echt even opgeknapt worden en ik vind het jammer dat de vlinder niet zo realistisch is als ik wilde.