[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:11

Ik zoek iets in de richting van een kapot kompas... Zo'n idee.. Dus als er originele ideeën zijn wat dat betreft, ze zijn welkom :p

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:28

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:36

Mroes_1992 schreef:
Mijn tattoo is ook van hem. Denk dat je wel terug kan vinden in m'n berichten en anders even pb :)

En vb uit vorige deel:
Gerbenfroh @ [MWS] [Centraal] Tattoo's

Niet van mij :) maar wel de tattoo die mij heeft overgehaald ook naar gerrit te gaan.

Die van jouw kende ik idd nog wel! Gaaf hoor ;)

En die je in die link hebt gezet, heb ik ook een keer langs zien komen, ook echt súper mooi :wow:

Ik wil ook echt graag weer een nieuwe, mijn hoofd zit al een tijdje vol met dezelfde ideeën, maar ik heb geen concreet plan. Wat hij vertelde in dat filmpje, sprak me ontzettend aan, met die trechter en het uitwerken van een persoonlijk plan!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:55

Ik heb trouwens ook besloten dat ik, als ik genoeg ben afgevallen, een underbust tattoo laat zetten <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:56

purple schreef:
Mroes_1992 schreef:
Mijn tattoo is ook van hem. Denk dat je wel terug kan vinden in m'n berichten en anders even pb :)

En vb uit vorige deel:
Gerbenfroh @ [MWS] [Centraal] Tattoo's

Niet van mij :) maar wel de tattoo die mij heeft overgehaald ook naar gerrit te gaan.

Die van jouw kende ik idd nog wel! Gaaf hoor ;)

En die je in die link hebt gezet, heb ik ook een keer langs zien komen, ook echt súper mooi :wow:

Ik wil ook echt graag weer een nieuwe, mijn hoofd zit al een tijdje vol met dezelfde ideeën, maar ik heb geen concreet plan. Wat hij vertelde in dat filmpje, sprak me ontzettend aan, met die trechter en het uitwerken van een persoonlijk plan!

Gewoon een afspraak met hem maken voor ontwerpen. Begin vast met een moodboard te maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:06

Dit is die van mij van Gerrit:
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:44

Wow Jolien, jouw vogel en zandloper ziet er supermooi uit zo "opgedroogd"! Kleuren komen heel mooi uit, terwijl ik kleur meestal veel te vaal vind eens het niet meer vers gezet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:46

De kleur is idd heel mooi gebleven, daar ben ik onwijs blij om!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:49

Oh wauw, kennen jullie ook van die mensen met tattoo's die onwijs slecht gezet zijn en beweren dat het zo hoort/alleen op de foto zo uit ziet?
Mijn handen jeuken zo gigantisch om op een FBpost te reageren, iemand op FB heeft namelijk een tattoo die al niet mooi was maar na 't bijwerken er niet beter op geworden is. Eerst zegt ze dat het alleen op de foto zo lijkt en vervolgens is het zo "want zo is het ook op haar eigen ontwerp". Ik vind het zonde dat iemand met zoiets nog een hele leven lang op z'n lichaam rond moet lopen, maar ik hou me toch maar vast aan de gedachten dat zij blij is met haar tattoo. Ik zit dus maar op mijn handen.. :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:01

Als ze er zelf blij mee is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:03

Joolien schreef:

Mag ik vragen hoe lang hij er op zit nu?

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:14

hey meiden,
ik zit te denken voor mijn 2de tattoo,
wil een klein kattenpootje (2 van mijn katten in 2 weektijd overleden) uitgebreid verhaal wil ik hier niet neerzetten...

Maar heeft iemand een klein kattenpootje en eventueel voorbeeld, ben op google ook naar verschillende pootjes aan het kijken.

Zit te twijfelen over getekend pootje of poot afdruk van de dochter van 1 van de katten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:02

Bizzybijtje schreef:
Joolien schreef:

Mag ik vragen hoe lang hij er op zit nu?

1,5 jaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:16

En tussendoor bijgewerkt of niet? Kleuren zien er inderdaad wel heel mooi uit nog :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:29

Na een maand ja, daarna niet meer :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:37

Op de Brussels tattoo convention dan eindelijk mijn tattoo laten zetten :D Had zelf al een tijdje lopen knutselen met ontwerpen maar was het telkens nét niet.

Op de conventie alle artiesten en portfolio's uitgebreid bekeken en het ontwerp van één artiest sprong er voor mij echt uit. Zijn stijl is normaal gezien wel cartoon, dus na 5x langs zijn stand te zijn gepasseerd om naar het ontwerp te staren (het ging van: hallo... again.. :') ) stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij de vis zelf eventueel wou aanpassen. Was geen probleem en na 40 minuten mochten we terugkomen om te kijken wat 'ie gebrouwen had. Dat nieuwe ontwerp was het helaas ook nét niet. Dus zijn we op een moment dat hij geen klant had even gaan samenzitten en echt lijntje per lijntje aangepast naar mijn idee. De arme man :(:) maar ben wel heel blij met het uiteindelijke resultaat! :)

Ik zocht een vrolijke, positieve en simpele stijl. Van die überrealistische kunstwerkjes zijn prachtig, maar niks voor mij. Deze artiest had echt het speelse dat ik zocht :)

Afbeelding

De tattoo staat voor mijn passie voor natuur en de zee. Met het idee dat als ik geen job op zee kan vinden, ik de zee toch altijd een beetje bij me draag :) ook de afronding van een zware periode, in juni heb ik na 7 jaar knokken mijn diploma biologie (master aquatisch/mariene biologie) gehaald. Het is dus een reminder om niet op te geven en dat als je iets echt graag wilt, je dat ook kan verwezenlijken :)

Een heel verhaal :') maar ben er dus heel blij mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:40

Heel mooi, en de betekenis erachter ook!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:41

Die vind ik echt heel leuk. Hij is inderdaad lekker speels en vrolijk :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:49

Dankjewel!

Het was wel spannend, mijn eerste tattoo, deed gelukkig niet zoveel pijn :D

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:51

Wauw super zeg. Ook de betekenis!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:19

Wauw, de tattoo hierboven! Love your style!
even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden een tattoo laten zetten bij Dick de Wit in Utrecht.
Door het bloeden js er veel inkt uitgelopen, het is een blauwe vlinder met hier en daar dus witte plekjes.
Wie weet iemand die een tattoo nieuw leven kan inblazen? Hij moet echt even opgeknapt worden en ik vind het jammer dat de vlinder niet zo realistisch is als ik wilde.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:26

doezel2 schreef:
Hallo

Ff vraagje(gaat niet over tatto)
Maar wat vinden jullie van vrouwen die best een buik hebben. En een navelpiercing?

Zit er over te denken om. Er 1 te nemen maar. Ik heb( vind ik zelf) best een buik( zo wie zo door de zwangerschap vorig jaar)

Uhm daar heb je t piercingtopic toch voor :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 08:09

Wow, mooie tattoo zeg! Echt heel gaaf, zeker met die betekenis er bij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 08:57

Escada schreef:
Wauw, de tattoo hierboven! Love your style!
even een vraagje, ik heb 2 jaar geleden een tattoo laten zetten bij Dick de Wit in Utrecht.
Door het bloeden js er veel inkt uitgelopen, het is een blauwe vlinder met hier en daar dus witte plekjes.
Wie weet iemand die een tattoo nieuw leven kan inblazen? Hij moet echt even opgeknapt worden en ik vind het jammer dat de vlinder niet zo realistisch is als ik wilde.

Kun je niet terug naar Dick? Anders Vincent van Dorrrestein? Die kan er vast wat van maken. Zit in Apeldoorn bij Tattoomania en in Arnhem bij l'Estremiste.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:19

De vistattoo is idd erg gaaf! Wie was de artist? Vind leuk dat je kan zien wat het is, zonder overdreven duidelijk te zijn. Erg mooi!

Ik heb mn laatste werkdag, morgen rijden we naar Frankrijk! Nog inpaktips mbt de tattoo? Neem bepanthen, vershoudfolie en pleistertape mee. Verder vijf kilo pepernoten :') voor tijdens het zetten. Tattoo artist heet eigenlijk Nicholas, dus met t ook op sinterklaas neem ik t ook voor hem mee. (Misschien ook maar een chocolade sinterklaasje voor m meenemen :D )
Neem ook pijnstillers mee, maar dat is voor de terugweg. De tattoo wordt dinsdag en woensdag gezet, en wrs rijden we woensdagavond alweer een stuk, en dan donderdag de rest. Reis van 1500 km, dus heb een lange zit te gaan.
Neem ook iPad met Netflix mee om me mee te vermaken tijdens het zetten (moet twee ker 6 tot 8 uur...). Nog andere ideeen?