Langzamer uitoefenen is helemaal niet erg. Je balans wordt beter namate je sterker wordt, maar als je geen geen balans wonder bent, zul je dat nooit worden. Maar het wordt dus wel beter!
Oefening baart kunst Tijdens de eerste shred viel ik elke x bijna om en nu bijna een jaar later en tijdens de 3e shred gaan ze redelijk strak. En dan merk ik nog tijdens het level progressie
Muntdrop: ik had ook altijd balansprobleempjes bij die oefening. Gewoon wat rustiger aandoen, wat Bhri ook zegt, liever minder vaak en langzaam uitgevoerd maar goed dan slordig of gewoon fout uitvoeren.
Hier ondertussen al een paar dagen klaar met de KB, ga nu weer het hardlopen oppakken en dat combineren met verschillende workouts door elkaar. Van het voorjaar wil ik dan de Shred weer eens doen of de Ripped. Maar nu gaat het me met studie niet lukken om zoveel intensief te sporten en te hardlopen (en paarden en hond verzorgen en een sociaal leven hebben )
Uiteraard gingen die lunges vadaag opeens een stuk beter . Ze gaan het beste wanneer ik niet met jillian mee doen maar gewoon de andere kant op kijk, dan focus ik me niet teveel op snelheid. Ook helpt het om goed naar voor te blijven kijken .
Verder moet ik er echt op letten om meer te drinken. Ik zou in principe makkelijk de dag door kunnen komen op 3/4 liter omdat ik simpelweg geen dorst heb
Ik zie trouwens net dat het filmpje van Level 3 uit de openingspost niet meer op youtube te bekijken is en ik vind m zelf zo ook niet terug. Weet iemand waar deze nog staat? Dan sla ik alvast de linkjes op
Samiyah
Geplaatst: 05-02-14 22:44
Wendy15 schreef:
Ik heb vandaag dag 2 van shred gedaan en voel mn spieren wel hoor haha maar ben blij dat ik (weer) ben begonnen, voelt goed Nu nog volhouden!
Same here! Vanmorgen met spierpijn opgestaan maar toch vandaag dag 2 van de shred gedaan. Vooral m'n armen en kuiten voel ik nu...
Helaas gaat mijn total workout les vanavond niet door, dus dan maar Jillian! Ik zit te twijfelen tussen de 6w6p en de yoga meltdown, heb beide nog nooit gedaan. Welke zouden jullie mij aanraden?
Pfoeh das een moeilijke. Ik heb beide niet gedaan, maar ik ging laatst wel even in alle filmpjes spieken. Ik weet niet hoelang je workout les normaal duurt, maar misschien kun je ze allebei doen met 5 minuten pauze in het midden??
Net dag 18 van 30 day shred gedaan. Die squat met die v raises ofzo gaat nu ook heel goed . Moet wel zeggen dat ik jillians opmerkingen best wel irritant begin te vinden. Zit nu echt soms van 'grrrr hou je mond, ik wil ook helemaal geen pauze >:(". Maargoed, bijna level 3 :>
Ja ik heb dus ook beide bekeken en ze lijken me allebei leuk. Dat is misschien wel een idee, die les duurt normaal ook een uur. Weet alleen niet of ik daar nu even energie voor heb haha
Ik had dat ook met de shred op een gegeven moment, kon ook bijna alles meepraten wat Jillian zei, heel irritant..
Ppfff niet geshred. Ging heel goed eigenlijk maar voel me echt beroerd nu. Logisch ook, want ik heb de hele dag veels te weinig gedronken . In totaal twee glazen en bij de havermout vanochtend zat natuurlijk ook wat vocht. Ik vind het zo moeilijk om genoeg te drinken, iemand tips??
Herkenbaar. Voor mij helpt om altijd een flesje water bij me te hebben en ook al heb ik geen dorst moet ik van mezelf s ochtends en s middags een flesje leeg drinken. En dan bij het onbijt, lunch en avondeten doe ik nog een grote beker water
Sall
Geplaatst: 07-02-14 20:46
Ik heb het mijzelf ook aangeleerd hoor. Ik drink vooral overdag heet water, misschien raar maar dat vind ik 'Lekker' Grote beker op mijn bureau en elke x vullen (gaat ruim 300ml in)
Inderdaad flesje overal mee naar toe nemen. Doe ik ook, ik raak in paniek als ik em niet bij me heb omdat ik om de paar minuten eruit drink. Maar ik drink echt teveel water eigenlijk
Hier vandaag niet geshred, was vrij dus wilde het vanochtend doen maar ging met mn moeder boodschappen doen en toen moest ik opschieten. Nu nog geen zin gehad om het te doen.
Dat is dus een beetje mijn probleem. Als ik er niet aan denk sleur ik dat flesje de hele dag mee zonder eruit te drinken . Ik heb gewoon geen dorst dus ik moet er echt aan denken
SpikkelFire
Geplaatst: 07-02-14 22:04
Haha oh nee dat schiet ook niet op Timer zetten 1 keer per uur?