Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:31

Ze heeft zulke goeie quotes :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:37

Oooh ik haat haar zo op sommige momenten! Vooral tijdens series van jumping jacks & jumpropes kan ik haar wel wat aan doen.
Maar, ze heeft een punt...

Vanavond voor het warme eten lekker shredden, net een bakje havermout opgeslobberd en ik merk dat ik dan te snel daarna wil gaan shredden met als gevolg dat mijn maaginhoud weer terugkomt.
Daarnaast heb ik vanmorgen heerlijk een uur fanatiek getraind met knollenbeest dus de spieren hebben even een paar uurtjes rust.

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:45

Hoe gaan/gingen bij jullie trouwens die side lunges? Ik vind het zo enorm zwaar voor mijn schouders :oo Kan ze echt niet volhouden dus na de helft pak ik met 2 handen hetzelfde gewichtje vast O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:53

Bolivia: ik had daar ook echt veel moeite mee in het begin. Nu let ik meer op mijn ademhaling en merk ik dat er meer rust in de oefening zit. Mijn schouders moeten echt nog wel aan het werk en ik voel ze wel, maar door de rust heb ik wel meer controle over de bewegingen en kan ik mezelf voor mijn gevoel er makkelijker doorheen trekken.

P.s. mooi onderschrift. ;) Queenfan meldt zich.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:01

Die vond ik ik het begin ook erg zwaar, toch doorzetten, ze worden vanzelf makkelijker :D

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:01

Queen is geweldig :))
Moet ik misschien eens als achtergrondmuziekje aanzetten want die van het filmpje vind ik echt vreselijk :')

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:02

Fijn om te horen dat ze bij jullie beter gaan. Ligt er misschien aan dat ik 2kg gewichtjes heb en dat is denk ik redelijk zwaar om mee te beginnen. Maar alle andere oefeningen gaan me vrij makkelijk af dus denk wel dat het een goed gewicht is.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:22

Bedankt iedereen, het is ook zeker geen pretje maar helaas zal ik moeten wachten tot het overgaat.

@Bolivia, kun je dan niet voor de Side Lunges wat minder gewicht pakken?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:24

Ik heb nog steeds last van mijn schouder/rug maar het is niet verergerd, dus ik denk dat ik vandaag wel door mag gaan met de workout + yoga. Ik ben zonet even mijn spierballen gaan showen aan mams, en die was best onder de indruk door het verschil tussen nu en mijn flutarmpjes van een paar weken eerder. Mijn moeder vindt het allemaal waanzinnig stoer, met haar verleden als fanatiek powertrainer (... tot ze mij kreeg).

Op de weide was mijn hooi-opslag-plek een deel ingestort; dat gedoe in combinatie met het werken achter de kassa in de koude blijf ik nog een tweetal uurtjes luieren, en dan gaan we weer aan de slag!

Nog veel succes wie nog moet trainen!

@Bolivia: 2 kg is wel heel stoer! Ik begon met een halve en zit nu aan anderhalve :')

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:31

__Sannne schreef:
Bedankt iedereen, het is ook zeker geen pretje maar helaas zal ik moeten wachten tot het overgaat.

@Bolivia, kun je dan niet voor de Side Lunges wat minder gewicht pakken?

Wat ik nu dus doe is dat ik een 2kg gewichtje met 2 handen vastpak en dan gaat het prima :j
De eerste serie krijg ik nog wel af met 2kg per arm maar de tweede serie krijg ik mijn armen niet meer omhoog als ik dat doe :')

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:32

En ja, 2kg is stoer beginnen, maar ik heb vroeger veel geturnd en klim nu regelmatig, dus heb nog vrij veel kracht in mijn lichaam. Merk dat de meeste krachtoefeningen zelfs met 2kg eigenlijk te makkelijk zijn.
Maar ach, vind het zo heerlijk om er even mee bezig te zijn :):)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:35

ik wil me ook graag hier melden als dat mag, ik heb mezelf een schop onder mn kont gegeven en sinds gisteren begonnen :))
Ik ben de laatste tijd druk bezig met gezond eten, en ik ben qua gewicht redelijk tevreden (zou nog ongeveer 3-4 kilo af mogen), maar qua vetpercentage en omvang mag er nog wat gesleuteld worden. Omdat alle bokkers zo enthousiast zijn en ik ieder dag dit topic 100x voorbij zag komen ontkom ik er gewoon niet aan _O-

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:38

Grr ik pak vandaag denk ik even een rustdag, heb steeds al last van mijn knie tijdens de workout, maar dat vind ik niet zo erg. (De kruisband aan de binnenkant van mijn linkerknie is eens afgescheurd dus hij is wel vaker gevoelig) Alleen begint fietsen en lopen nu ook pijnlijk te worden en dat lijkt mij niet de bedoeling, even kijken of het met een dagje rust wat op knapt.

Baal echt enorm, level 2 begon is een uitdaging en dag 2 ging al weer beter dan dag 1.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:39

Welkom Tammy veel plezier en succes!
Hoe ging dag 1?

Sterkte Depende, ik weet hoe stom het is als je dat soort klachten krijgt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:43

Wat vervelend Depende, bah

@Bolivia: mijn startgewicht was wel heel laag maar ik had ook niets van armkracht :+ Mijn armen hadden evenveel kracht als twee spaghettisliertjes

@Tammy: welkom! Bereid je even voor op een lastige dag 2 en 3, maar eens je daar voorbij bent wordt het alleen maar leuker!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:48

dankjulliewel! :)
Dag 1 ging eigenlijk prima! maar ik speelde wel vals, heb namelijk nog geen dumbells :') Ik deed van de zomer iedere dag een wii fit routine, maar toen school weer begon ben ik er mee gestopt :x nu weer even het discipline terug krijgen om iedere dag vol te houden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:00

Je kan ook met flesjes water van 0,5 l of 1 l trainen tot je dumbells hebt, alleen in level 3 heb je wel gewichtjes nodig (dan moet je er namelijk op steunen).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:30

Zo, 7 down, 23 to go.
Gek genoeg had ik vandaag wat minder spirit. In het begin ging het nog heel goed, dit keer zelfs alle cardio-oefeningen gedaan. Eerder stortte ik halverwege de tweede serie jump ropes in. Maar bij de punches kon ik het niet opbrengen om goed door de knieën te zakken. Gelukkig voel ik voor de rest wel lekker al mijn spieren kraken, dus dat was weer een geslaagde work-out. :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:38

Ik vind dat bij de punches nathalie en anita helemaal niet zo ver door hun benen gaan.. En het is toch juist hoe lager hoe beter?

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:41

MightyJoe schreef:
Ik vind dat bij de punches nathalie en anita helemaal niet zo ver door hun benen gaan.. En het is toch juist hoe lager hoe beter?

Dat lijkt me ook ja! Gewoon zelf lekker fanatiek ver door je benen gaan :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:42

Zo, dag 2 level 3 gedaan :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:52

Ik woog vanmorgen evenveel met kleding aan, als een paar dagen geleden zonder kleding :')

Omdat ik erg hard ga met afvallen en ik vandaag ook extreem veel honger heb, ga ik een dagje gewoon eten. Dus lekker 2560kcal naar binnen werken, heerlijk :9

Zometeen wat havermout, laten zakken en dan is dag 27 ook weer een feit :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:03

Ik ga over paar dagen maar gewoon opnieuw beginnen :) Schiet hier niet zo op...

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:04

Thanks voor de schoppen onder mijn hol girls!

Dag 18 is a wrap! En ook nog uurtje geschaatst. Ik zal wel flink spierpijn hebben. Nu straks lekker genieten van een heerlijk avondmaaltje en vanavond een bakje chippies.

Ben nu voor het eerst erg misselijk na de shred. Maar ik las al dat meer mensen dit hadden. Misschien ook wel wat te weinig gegeten vandaag.

Leuk dat er nog steeds meer mensen aanmelden.

Wow phor wat relaxt van de kilo's. Heb je het gevoel dat er nu teveel af gaat?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:05

Niet zo zeer teveel, wel te snel :j