Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynke1 schreef:Ilske: Ik wil sowieso naar de 70 kg. Ik noemde ook 65 kg maar Winner zei dat dat met mijn lengte ( ben 1.80 ) misschien wel te licht is en daar heeft ze misschien wel gelijk in. Dus eerst nog maar eens 10 er af! En wellicht dat ik dan denk 68kg is mooi, dan heb ik wat speling. Maar wil vooral een 'sterk' en gezond lichaam dus ben best wel spiergericht bezig en met spieren kan ik met 70 kg misschien ook wel superstrak zijn.
Ik doe s'ochtends een shake, vind ze zo lekker dat ik er s'avonds al naar uit kijk, s'middags 2 bruine boterhammen, tussendoor 2 crackers of een banaan en s'avonds probeer ik zo min mogelijk kh te eten, let ik op het vetgehalte en schep gewoon 1 keer op. En woensdag mag ik dus als avondeten zelf beslissen wat ik wil, dit helpt mij echt enorm zo'n avond. Verder drink ik er altijd een beker groene thee bij en dat vult ook enorm. Wij eten vaak rond 18.00 / 18.30 en daarna neem ik ook niks meer. Heb nog steeds wel zin in wat lekkers s'avonds maar dat zal voorlopig ook nog wel blijven, ben een enorme zoetekauw. En oja aardappels eet ik niet.