[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:44

Pff mijn hoofd loopt over van de ideeën de laatste tijd :+ En dan zie ik dit topic weer en denk ik oh dat is ook mooi, dat wil ik ook... zucht :Y)

Heb nu bedacht om eentje ook wat uit te breiden met iets kleins. Heb de omlijning van de pootafdruk van mijn eerste hondje op mijn schouderblad, wil er nog 'iets' bij, maar wat.... Dus in het kader van studie ontwijkend gedrag ben ik maar even aan het zoeken wat ik leuk vind voor erbij _O- Mocht iemand nog suggesties hebben dan hoor ik het graag uiteraard :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:50

Veseosunce

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:54

Ik vind hem wel super gaaf gezet! :D Het is niet mijn smaak maar vind het dotwork wel mooi gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:08

Ik dacht al wat is die hond stippelig maar t is dotwork :') K vind dotwork mooi maar niet op deze manier in de vorm van een portret.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:31

Ik ben woensdag om 7 uur aan de beurt,, Vindt het weer heel erg spannend zenuwen gieren nu al rond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:32

Nynke1 schreef:
Tuurlijk is fouten maken menselijk, ik maak ze ook iedere dag ;) . Maar een naam zou ik dus echt nevah laten tatoeëren. Mja, zo heeft ieder weer z'n ding natuurlijk.

Ik zie ook mensen dingen doen die ik nooit zou doen maar ik zal vast ook dingen doen, die een ander nooit zou doen... Wanneer een ander fouten maakt, wees 'm dan dankbaar dat jij er van kan leren zonder de fout zelf te moeten maken. Niet veroordelen. ;)

Ik vind de puntjeshond wel mooi. Het heeft iets... Ouds... (gelijk een oude foto, die zoveel meer charme heeft...)

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 15:41

Ik vind de dotting hond echt knap werk. Zou zelf toch meer voor de black and grey versie van portretten gaan, voornamelijk wegens de schaduwen, maar het is echt wel heel knap en goed neergezet.

Spannend sweetgirl, wat ga je laten zetten?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 15:58

Kunnen alle tatoeëerders (heet dat zo? :+ ) dotwork? Ik ben namelijk helemaal niet thuis in tattooland, maar wil er dus wel een met dotwork.
Had hier laatst al een plaatje geplaatst van een lotus en een bokker had nog een grotere versie ervan die alleen zonder kleur was en wat breder. Heb hem een beetje aangepast (ben er niet heel goed in :+ ) maar zoiets moet het worden:
Afbeelding
De stipjes ben ik nog niet over uit óf ik ze wel wil en als ik ze neem dan wil ik ze niet helemaal zwart denk ik maar ook gevuld met dotwork.
Laatst bijgewerkt door Loose op 25-02-13 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:00

@ loose.. niet iedereen zet dotwork geloof ik.. en dan heb je vaak ook nog de keuze of je het met de machine of handpoked wil hebben.

Ik heb ook een dotwork tattoo.. niet van mijn "eigen" artist, maar een guest die regelmatig daar komt.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:03

Oh, dan moet ik denk ik maar even wat research gaan doen. :)) Is er vel verschil tussen machine of met de hand?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:32

stille meelezer meld zich eventjes..
Ik wil binnenkort mijn 2e tattoo laten zetten. Zit alleen een beetje te twijfelen over de plek. Er zijn vast wel mensen met een tattoo op het schouderblad? Heeft iemand misschien een foto hoe dat uitkomt wanneer je in de zomer een topje aan hebt? Zou het zo mooi vinden als je hem dan helemaal ziet. Maar denk dat je dan je bhbandje in de weg zit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:38

Dotwork word maar heel weinig gedaan. Even goed zoeken.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:06

Loose schreef:
Oh, dan moet ik denk ik maar even wat research gaan doen. :)) Is er vel verschil tussen machine of met de hand?

Ik vind een tattoo gezet met de hand veel rustgevender en minder pijnlijk dan met een machine.

Als het goed is ga toch zo snel mogelijk nog (helaas niet in Maart) het verschil tussen dotwork met machine en met de hand zelf meemaken omdat die artiest van die andere post mijn chestpiece afmaakt en ook iets anders in dotwork gaat zetten met machine :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:12

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:08

Yes yes die van mijn vriend staat er sinds zaterdag op.
Heel mooi gedaan het was niet eens rood of jeukerig echt super goed gedaan!

Tattoo thor voor de mensen die in het Belgisch limburg wonen kan ik echt aanraden.

Kreeg zelf zin om een afspraak te maken maar heb me ingehouden, maar tegen het einde van dit jaar staat ie er wel!

Semper Fidelis op mijn pols
Don't think to much op mijn arm met nog een figuur/symbool erbij
Fall down seven times, stand up eight ook op mijn onderarm

Denk om te beginnen dat ik de Semper Fidelis ga zetten, subtiel op mijn pols en als betekenis voor mezelf dat ik mezelf moet blijven altijd trouw moet zijn aan mezelf :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:13

_mexx_lady_ schreef:
Yes yes die van mijn vriend staat er sinds zaterdag op.
Heel mooi gedaan het was niet eens rood of jeukerig echt super goed gedaan!

Tattoo thor voor de mensen die in het Belgisch limburg wonen kan ik echt aanraden.

Kreeg zelf zin om een afspraak te maken maar heb me ingehouden, maar tegen het einde van dit jaar staat ie er wel!

Semper Fidelis op mijn pols
Don't think to much op mijn arm met nog een figuur/symbool erbij
Fall down seven times, stand up eight ook op mijn onderarm

Denk om te beginnen dat ik de Semper Fidelis ga zetten, subtiel op mijn pols en als betekenis voor mezelf dat ik mezelf moet blijven altijd trouw moet zijn aan mezelf :D

Don't think too much, anders loop je ook met een spelfout rond ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:37

Haha thanks Goof!
Ben inderdaad niet zo goed met die to en too maar had hem zowiezo wel laten nakijken voor hij erop kwam :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:53

hahah net als die spelfouten met You're en Your zie je ook heeeeel vaak...

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:04

Moonprayer ... ben benieuwd .... de my little pony die je laatst zelf hebt ontworpen ???

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:13

Ik zou het wel heel dom vinden als je zomaar iets laat zetten eerst te checken of de spelling correct is :=

Zat net die site van low voltage ink te bekijken, zij maakt wel echt gave kunstwerkjes zeg!! Denk dat ik bij mijn eventuele volgende toch maar een afspraak bij haar maak ipv de knappe tattoo meneer waar ik eerst heen ging :))

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:15

@_mexxlady_
To hoort bij een werkwoord.
Too als je te o.i.d. bedoeld.

Gewoon onthouden. Is het een doe woord? (Nee much is veel.. ) dus 2. Gaat voor de meeste gevallen wel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:50

Dagmar_1995 schreef:
stille meelezer meld zich eventjes..
Ik wil binnenkort mijn 2e tattoo laten zetten. Zit alleen een beetje te twijfelen over de plek. Er zijn vast wel mensen met een tattoo op het schouderblad? Heeft iemand misschien een foto hoe dat uitkomt wanneer je in de zomer een topje aan hebt? Zou het zo mooi vinden als je hem dan helemaal ziet. Maar denk dat je dan je bhbandje in de weg zit..

Ligt er ook beetje aan hoe groot het moet worden .. die van mij is zo gezet dat mijn bhbandje er niet overheen zou lopen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:00

Nagini schreef:
@_mexxlady_
To hoort bij een werkwoord.
Too als je te o.i.d. bedoeld.

Gewoon onthouden. Is het een doe woord? (Nee much is veel.. ) dus 2. Gaat voor de meeste gevallen wel op.

Dank je die is wel handig!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:09

Nu we het toch over tekst hebben.
Ik begin te twijfelen. Moet de tekst 'And you can dream, so dream out loud' met een komma ertussen of als 2 zinnen, dus met een punt ertussen. Is een stukje uit een songtekst en daar staan ze dus onder elkaar geschreven als 2 korte zinnen zegmaar. Overigens komen ze bij mij ook onder elkaar, maar twijfel dan qua punt, komma en hoofdletter.
:o

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:14