zythe schreef:ff een vraagje mijn haar was best heel blond geworden door high lights en de zon. heb er donkere verf in gedaan bruin maar zo'n spijt t word wel lichter maar wil weer terug naar blond, ik wil graag de ontkleuring van de kruidvat kopen die zonder peroxide maar ben bang dat het oranje word omdat ik best wel rood pigment in mn haar heb. heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb totaal geen roodpigment in mijn haar en ben twee weken geleden ook van goudblond naar bruin gegaan. Heb de ontkleuring van de kruidvat gebruikt en het werd behoorlijk rossig. Niet zozeer knal oranje maar wel een heftige koperkleur. Heb er daarna weer een lichte asblonde spoeling in gedaan om het oranje te compenseren en dat werkte prima, alleen wordt dat dus niet blond maar bruin. Donderdag komt mijn kapster om allemaal highlights in mijn haar te zetten om op die manier weer terug naar blond te gaan.
ik heb ook de ontkleurder van delor (geloof ik?) nog liggen, ongeopend, maar ik durf het niet aan omdat ik bang ben dat die ook oranje/koper uitvalt..