Daar werd ik echt zooooo depressief van, mijn energiepijl is ook nog steeds niet terug, en het was in december.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:xDon schreef:Krampen heb ik wel ja maar dan adem ik even een paar keer heel rustig en dan gaat het wel weer. Het gevoel is nu meer alsof ik een tampon in heb die ik moet vervangen zeg maar (sorry ik kan het niet anders uitleggen)
Ik moest van de arts ook nog een strip doorslikken ivm zeker weten tot hij goed zit
durf je te voelen?
heb de eerste paar dagen behoorlijk last gehad van het laten zetten, maar nu is het eigenlijk prima (2 maand later helemaal geen klachten meer.)
Killyenn schreef:Ik kan wel tegen een stootje dus dat is voor mij geen punt, maar de ha bleef pushen ondanks dat ik heb aangegeven niet aan de hormonen te willen. Ik ga er als ik thuis ben in Schotland met mijn gp over pratenThanks!
moonfish13 schreef:De pil bevat oestrogeen algemeen gezien en niet iedereen reageert daar goed op.
Oestrogeen maakt ook dik..
Ik wil niet weten wat er gebeurt bij mij met een MAP, ik denk dat ik lichtelijk gevaarlijk wordt voor mezelf, niet overdreven.
Na 5 dagen dan ook met de nuvaring gestopt, zo duister en depressief was ik.![]()
Ik ben inmiddels in het sterilisatie traject en heb een afspraak met de gyn gehad, en een eerste gesprek bij een psycholoog.
Volgende week moet ik terug voor een tweede gesprek. Maar jeutje wat een gesodemieter zeg!!
Ik raad het niemand aan om het op jonge leeftijd te willen want ze proberen alles om je te doen wankelen, neem dat maar van mij aan.
xDon schreef:Nee eigenlijk niet, maar ik denk dat het allemaal wel goed zit ondertussen.
Er zijn ongeveer 2 infuuszakken aan bloed verloren gegaan (zo leek het, omdat ik nooit niet meer menstrueerde) en nu is het allemaal weer bijna over en voel ik mijn buik steeds minder. Dus om dan te gaan voelen wil ik liever niet, als het zit dan zit het en anders ben ik bang dat ik net blijf hangen aan het draadje oid! (jup ik kan mezelf voornamelijk heel goed gek maken!)
Mars schreef:De Mirena kan ervoor zorgen dat je niet meer ongesteld wordt, is bij mij ook zo en erg handigBij mij duurde het wel enkele maanden voor het helemaal weg was gebleven. Het zou ook kunnen dat je ineens over een week alsnog ongesteld wordt omdat je lijf even van slag is door de spiraal. Ook dat is niets vreemds, je lijf heeft even de tijd nodig om de boel te regelen
Overigens heb ik ook wat krampen zoals jij noemt en dat is waarschijnlijk ook op de tijd dat ik normaal ongesteld zou zijn geweest.
JoycexLynn12 schreef:Voor de mensen met implanon..
Ik heb sinds vanmorgen hele rare schokjes rondom de implanon, kan t niet echt uitleggen maar t doet best zeer.
De implanon is sowieso wat verschoven.
Wie herkent dit?