Ibbel schreef:Meer bewogen tijdens je vakantie?
Nja wel veel gewandeld, wat we waren op de Veluwe.. Maar ik wandel en loop altijd veel.. Lopend beroep en twee honden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:nine1987 schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik ben op vakantie geweest, en iets meer van alles genoten dan buiten mijn vakantie..![]()
Toch ben ik netjes afgevallen.. Nu ben ik weer een week terug en dus ook weer een week netjes aan 't letten op wat ik eet en drink, maar nu zit er ineens 700 gr aan..
Duurt het een week voordat je teveel gegeten kcal omgezet waren naar vet? Of je houdt even meer vocht vast?
nine1987 schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik ben op vakantie geweest, en iets meer van alles genoten dan buiten mijn vakantie..![]()
Toch ben ik netjes afgevallen.. Nu ben ik weer een week terug en dus ook weer een week netjes aan 't letten op wat ik eet en drink, maar nu zit er ineens 700 gr aan..
Rambogirl schreef:Wat zouden jullie doen?
Dinsdag zal ik na alle waarschijnlijkheid Mounjaro voorgeschreven krijgen. Maar wanneer zal ik beginnen? Om t volledig buiten mijn werk te houden zou ik vrijdagavond willen beginnen.
Maar dan. Ik vertrek dinsdag 30 september op vakantie naar Egypte.
Woensdag nacht 8 oktober ben ik weer terug.
Als ik dus mijn plan van op vrijdagavond prikken door zet, zal ik een spuit mee moeten nemen.
Heeft 1 van jullie hier al ervaring mee?
Jester_ schreef:Nou sommige worden natuurlijk wel wat moe en misselijk. Dan kan je misschien wel beter voor het weekend doen als je bang bent dan niet te kunnen werken