Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig liep ik met iemand samen, maar ook mijn loopmaatje haar garmin fenix had er moeite mee, die is 2 keer uitgevallen, maar kon wel weer aan en de route herpakken gelukkig. Echt belachelijk, en garmin vind nu dat ik weinig gedaan heb door de lage hartslag, 0 uur hersteltijd en ik kan er weer volle bak tegen aan met een hoge training readiness.

De route was wederom prachtig, de route van zaterdag vond ik mooier en technisch wat uitdagender, maar het bos is echt prachtig en het viel alles mee qua natte voeten. Voordeel van alleen lopen is dat mijn man bij de VP's stond om me aan te moedigen, dat is echt ontzettend leuk

En we komen elkaar vast nog wel een keer bij een andere (ultra) loop tegen! Nu lekker nagenieten en herstellen.

ik juich nooit te vroeg
Maar ik heb vanmiddag een ritje zonder zadel gemaakt en er kon zelfs een drafje vanaf. Daar teken ik voor!
Ninus schreef:Mijn batterij was prima hoor, maar de herstart was vooral onhandig.
Voor Suliko lijkt het me vervelender, met een lege batterij doe je helemaal niets onderweg...![]()
De eerste keer had ik wel een soort van paniek, want ik wist niet dat ik de route weer zou kunnen vervolgen. De tweede keer wist ik dat het goed zou komen, maar het was een klein evenement en je hebt niet altijd iemand in het vizier. Zeker de de tweede dag niet, dat geeft toch ongemak.
Maar het stelt wel een soort van gerust dat ik niet de enige was, dat betekent dat het niet perse aan mijn horloge ligt. Ik had onderweg al bijna de Fenix 8 besteld
Misschien komt mijn spierpijn morgen nogik juich nooit te vroeg
Maar ik heb vanmiddag een ritje zonder zadel gemaakt en er kon zelfs een drafje vanaf. Daar teken ik voor!
Ik had de route ook op topo GPS opgeslagen en open staan. Toen de fenix van mijn loopmaatje uitviel, had hij moeite om de route te herpakken met opnieuw opstarten, toen heb ik een kilometer genavigeerd met mijn mobiel in de hand. Maar met mobiel is ook niet ideaal als je daar langere tijd mee moet navigeren, dat slurpt batterij.

en ik weet niet of ik het zie zitten om hem te laten inrijden en een verzorger te zoeken, maar een beetje actie zou niet verkeerd zijn