Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linda2008 schreef:Mriek, schattig![]()
Voedingsbh’s .. hmm ik had gehoopt dat mijn borsten een groeispurt zouden krijgen maar tot nu toe pas ik mijn eigen bh’s gewoon nogWel beginnen de beugels aan het einde van de dag tegen mijn buik te drukken.
Azmay en Gnome, oh als ik jullie zo hoor krijg ik echt schrik … je weet inderdaad maar nooit wanneer het komt… ik zit nog een show met de pony’s in te plannen als ik ruim 34 weken ben, en heb nog een bruiloft met 35 weken… en ik hoop nog naar de keuring te kunnen met 37 weken…![]()
ben wel benieuwd hoe relaxt ik daar zal zitten…![]()
linda2008 schreef:Mriek, schattig![]()
Voedingsbh’s .. hmm ik had gehoopt dat mijn borsten een groeispurt zouden krijgen maar tot nu toe pas ik mijn eigen bh’s gewoon nogWel beginnen de beugels aan het einde van de dag tegen mijn buik te drukken.
Azmay en Gnome, oh als ik jullie zo hoor krijg ik echt schrik … je weet inderdaad maar nooit wanneer het komt… ik zit nog een show met de pony’s in te plannen als ik ruim 34 weken ben, en heb nog een bruiloft met 35 weken… en ik hoop nog naar de keuring te kunnen met 37 weken…![]()
ben wel benieuwd hoe relaxt ik daar zal zitten…![]()
Kiwipitje schreef:Oohhh die kuikens![]()
Hier vinden we steeds beter onze draai, maar wat de ene dag werkt kan zomaar een dag later niet werken. Gisteren iets teveel rechtop gezeten dus teruggefloten door m’n lijf. Vandaag wat meer plat.
Ballard_L schreef:Ik heb voorgevormde voedingsbh’s van de H&M en draag ze nu ook al. Ik ben 2 cupmaten gegroeid en deze zitten erg fijn![]()
Ah die kuikens!superlief!
Kiwipitje: fijn dat jullie je draai beginnen te vindenen goed naar je lichaam luisteren inderdaad!
Wij zijn net geslaagd voor een kinderwagen. Het is een Joolz Geo3 geworden. Toevallig hadden ze nog een limited edition staan bij de babydump voor best wat korting, dus deze hebben we meegenomenWel leuk, heb je hem gelijk in huis!
mriek1990 schreef:Marlis wat lief die kuikentjes! Écht pasen bij jullie dus.![]()
QueenE een druk, maar wel heel leuk weekend!
MissAnnemijn, ik ben wel benieuwd hoe je liggend voed. Ai als je stuitje iets heeft is zitten echt een opgave ja. Hoop niet dat ze weer in stuit is gedraaid.
Gnome mijn eigen herstel gaat gelukkig heel goed. Kan nog niet (lang) op mijn zij liggen, dat trekt nog. Maar verder mag ik zeker niet klagen.
Wat vervelend dat je nacht en dag!Getsie, hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Ik weet zeker dat jullie het super gaan doen als ouders. Zoals iedereen in dit topic.
Het ís ook rete spannend en je hele leven staat op z'n kop. Maar ik vond het echt verbazend hoe snel dingen in de verzorging al eigen wordt en zo'n kleintje al snel deel uitmaakt van je leven.
Je kan het ♡
Azmay ook voor jou hoop ik op een goede nacht. Vervelend die pijnen.
Sorry meiden maar deze foto moét ik nog even delen. We hebben zo'n groei kleed gekregen van vrienden van mij en vandaag beseften we dat Hidde alweer 2 weken oud is.[ [url=m/tDDoRq.jpg]Afbeelding[/url] ]