Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 22:57

Zo'n kleed is echt love it or hate it maar ik vind het geweldig <3 twee weken alweer?! De tijd gaat echt veel te hard. Groeit ie al uit z'n eerste pakjes? :=

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:03

Wat een heerlijke foto, Mriek! Zo'n kleed is echt leuk. In het fotoboek van ons zoontje hebben we 2 pagina's geweid aan deze foto's die we altijd trouw hebben gemaakt. Je ziet zijn groei, maar ook zijn ontwikkeling daarop. Toen hij eenmaal kon rollen, kregen we geen foto meer op zijn rug , maar lukte het alleen op zijn buik. Zelfde verhaal een paar maanden later met zitten. Op het moment wilde ik altijd graag een liggende foto, maar nu we het terugkijken is het juist heel leuk.

Vraag aan alle dames hier: hebben jullie tips qua voedingsbh? Ik ben me een beetje aan het oriënteren, maar zie door de bomen het bos niet meer. En ze zijn ook te prijzig om een miskoop te doen. Misschien zijn er hier al dames die iets gepast of gekocht hebben, of wellicht ergens advies opgehaald?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:11

Ik vind het ook geweldig! :D Mooi ding om de groei te zien op foto's.
Hidde kan qua rompers niet zo goed meer in maat 50, hebben we gelukkig niet zoveel van. Het past nog wel, maar 56 valt wel mooier. Hoewel ik ook wel door heb dat de ene maat 50 de ander ook niet is, ligt echt aan het merk. :=

Melanie wat tof die foto's! Zulke hopen wij ook te maken met Hidde. Mooie herinnering <3
Ik heb voedingsbh's gekocht via BonPrix en heb gewoon mijn normale maat aangehouden. Zitten prima :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:17

Voedingsbh ben ik nu helemaal voor Calvin klein, maar komt ook omdat ik al jaren geen bh meer draag en de banden bij alle andere merken in de avond echt los moeten. Deze kan ik de hele dag aan.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 04:08

Hier bhs van Carriwell. De padded vind ik het fijnst zitten. Heb ik al in huis/aan omdat mijn borsten al een giga groeispurt hebben gedaan en al mijn gewone bhs inmiddels werkloos op zolder liggen :))

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:17

Geen sorry hoor Mriek! Lekker delen haha.

Ik heb van de week 1 besteld van Magic en Hunkemöller zelf. Vind ze beide erg fijn zitten.

eerste springwedstrijd bij de vereniging in t dorp is hier bezig. Dus straks even lekker kijken daar

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:26

Mriek, schattig <3

Voedingsbh’s .. hmm ik had gehoopt dat mijn borsten een groeispurt zouden krijgen maar tot nu toe pas ik mijn eigen bh’s gewoon nog :') Wel beginnen de beugels aan het einde van de dag tegen mijn buik te drukken.

Azmay en Gnome, oh als ik jullie zo hoor krijg ik echt schrik … je weet inderdaad maar nooit wanneer het komt… ik zit nog een show met de pony’s in te plannen als ik ruim 34 weken ben, en heb nog een bruiloft met 35 weken… en ik hoop nog naar de keuring te kunnen met 37 weken… _O-
ben wel benieuwd hoe relaxt ik daar zal zitten… := :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:50

linda2008 schreef:
Mriek, schattig <3

Voedingsbh’s .. hmm ik had gehoopt dat mijn borsten een groeispurt zouden krijgen maar tot nu toe pas ik mijn eigen bh’s gewoon nog :') Wel beginnen de beugels aan het einde van de dag tegen mijn buik te drukken.

Azmay en Gnome, oh als ik jullie zo hoor krijg ik echt schrik … je weet inderdaad maar nooit wanneer het komt… ik zit nog een show met de pony’s in te plannen als ik ruim 34 weken ben, en heb nog een bruiloft met 35 weken… en ik hoop nog naar de keuring te kunnen met 37 weken… _O-

Drukke planning nog haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:50

Vier kuikens nu

Afbeelding

Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 10:00

linda2008 schreef:
Mriek, schattig <3

Hier ook nog eigen bhs hoor. Heb wel van die verlengstukjes gekocht omdat ze op een gegeven moment begonnen te snijden in m'n huid. Nu weer prima. Heb wel het idee dat ze wat groter zijn maar vooral anders ofzo voor het zicht.

Ik heb geloof ik 2 bhs van de Hema gekocht maar niet eens uit het plastic gehaald :+ geen idee dus hoe ze zitten.

Zou je plannen lekker laten staan. Het is toch voor iedereen anders en je kunt het altijd weer afzeggen als het toch niet goed voelt tegen die tijd.

Ik ben vanmorgen weer met frisse nesteldrang opgestaan. Zonnetje erbij.. Heerlijk!!

Vandaag lekker opruimen zodat alles netjes is en ik het tijdens mijn verlof alleen maar bij hoef te houden. Krijg er de zenuwen van bij het idee dat het niet opgeruimd is en de kraamzorg komt langs :') gaat weer nergens over maar zullen de hormonen wel weer zijn.

Jullie nog plannen?

@Marlis heel cute en mooie timing zo met pasen <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:09

Marlis, ah wat schattig! En wat Gnome zegt; hoe leuk rond Pasen <3

Gnome, ja die verlengstukjes heb ik ook :j

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:18

Hier werden mijn bh’s al krap rond week 12.
Zit nu op 85 E en hiervoor op 80 C.
Met name in het tweede trimester ook echt pijnlijke borsten.
Nu ben ik alweer gewend aan het formaat en lijken ze niet eens zo groot maar dat ligt ook aan mijn dikke buik denk ik :')
Ben nu 37 weken en ineens draag ik echt naar voren. Grappig hoe dat nog wijzigd in de laatste weken.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 11:20

Oohhh die kuikens <3

Hier vinden we steeds beter onze draai, maar wat de ene dag werkt kan zomaar een dag later niet werken. Gisteren iets teveel rechtop gezeten dus teruggefloten door m’n lijf. Vandaag wat meer plat.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:38

Kiwipitje schreef:
Oohhh die kuikens <3

Hier vinden we steeds beter onze draai, maar wat de ene dag werkt kan zomaar een dag later niet werken. Gisteren iets teveel rechtop gezeten dus teruggefloten door m’n lijf. Vandaag wat meer plat.

Fijn dat je lichaam het goed aangeeft. Lekker genieten van je gezinnetje

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:03

Ik heb voorgevormde voedingsbh’s van de H&M en draag ze nu ook al. Ik ben 2 cupmaten gegroeid en deze zitten erg fijn :)

Ah die kuikens! <3 superlief!

Kiwipitje: fijn dat jullie je draai beginnen te vinden :) en goed naar je lichaam luisteren inderdaad!

Wij zijn net geslaagd voor een kinderwagen. Het is een Joolz Geo3 geworden. Toevallig hadden ze nog een limited edition staan bij de babydump voor best wat korting, dus deze hebben we meegenomen :) Wel leuk, heb je hem gelijk in huis!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 14:03

Ballard_L schreef:
Ik heb voorgevormde voedingsbh’s van de H&M en draag ze nu ook al. Ik ben 2 cupmaten gegroeid en deze zitten erg fijn :)

Ah die kuikens! <3 superlief!

Kiwipitje: fijn dat jullie je draai beginnen te vinden :) en goed naar je lichaam luisteren inderdaad!

Wij zijn net geslaagd voor een kinderwagen. Het is een Joolz Geo3 geworden. Toevallig hadden ze nog een limited edition staan bij de babydump voor best wat korting, dus deze hebben we meegenomen :) Wel leuk, heb je hem gelijk in huis!

Mooie wagen!! Wat is er anders aan de limited edition?

Zo ik ben echt helemaal in nesteldrangheaven. Nog nooit zoveel gedaan in huis en het is nu zo schoon en netjes _/-\o_ helemaal gelukkig haha. De zon schijnt ook al de hele dag.

Ga alleen nog even een kastje met 600 tupawere zooi opnieuw inruimen. Dat is denk ik wel het ding om te doen met nesteldrang :')

Morgen of maandag de voortuin nog even en dan hoef ik het echt alleen maar een beetje bij te houden te komen tijd. Zalig.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:55

Spoiler:
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 15:40

<3 wat wil je nog meer

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:07

Wat lief Kiwitje <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:38

Aah super schattig kiwipitje

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:59

Wat een rijkdom Kiwi <3 Super lief.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:08

mriek1990 schreef:
Marlis wat lief die kuikentjes! Écht pasen bij jullie dus. <3

QueenE een druk, maar wel heel leuk weekend!

MissAnnemijn, ik ben wel benieuwd hoe je liggend voed. Ai als je stuitje iets heeft is zitten echt een opgave ja. Hoop niet dat ze weer in stuit is gedraaid.

Gnome mijn eigen herstel gaat gelukkig heel goed. Kan nog niet (lang) op mijn zij liggen, dat trekt nog. Maar verder mag ik zeker niet klagen.
Wat vervelend dat je nacht en dag! :( Getsie, hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Ik weet zeker dat jullie het super gaan doen als ouders. Zoals iedereen in dit topic.
Het ís ook rete spannend en je hele leven staat op z'n kop. Maar ik vond het echt verbazend hoe snel dingen in de verzorging al eigen wordt en zo'n kleintje al snel deel uitmaakt van je leven.
Je kan het ♡

Azmay ook voor jou hoop ik op een goede nacht. Vervelend die pijnen.

Sorry meiden maar deze foto moét ik nog even delen. We hebben zo'n groei kleed gekregen van vrienden van mij en vandaag beseften we dat Hidde alweer 2 weken oud is. <3 [ [url=m/tDDoRq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Post maar meer foto's hoor, super lief <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:10

Marlis schreef:
Vier kuikens nu

[ [url=m/acS7rg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KEaf1w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook heel schattig haha

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:12

Kiwipitje schreef:
Spoiler:
[ [url=m/vLo0TK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig <3

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:13

Die babys <3

Begin er wel echt klaar voor te zijn, kan me langzaam voorstellen hoe het gaat zijn om moeder te zijn.
Ben wel vreselijk hormonaal, lees een zinnetje over hoe je met de geboorte van stelletje naar gezinnetje gaat en ik zit met tranen. Emotionele muziek terwijl ik een bevalverhaal lees? Janken _O-