Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lein82

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 20:06

Oh wat fijn zeg! *\o/*

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 00:46

Morgen is het extensiontijd! Ben benieuwd!

Ik had zondag toch alweer last van heftige waterige diarree, ondertussen niet meer maar mijn energie pijl zit wel wat lager…

Verder voel ik me goed!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 08:20

Hmm, toch even iets gegeten of opgepik waar je darmen niet blij van worden, fijn dat het weg is, want met die extenties moet je nog wel ff zitten zeg!

Heel benieuwd, wel een before en after foto maken :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 10:10

Leuk Britt van de extensions en fijn dat je de zit kunt uitzitten!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 12:27

Heel veel plezier en succes vandaag met het zetten van de extentions! *\o/*

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 12:44

Succes vandaag!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 17:50

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben er blij mee :o

Het viel nog wel mee van tijd!

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 17:54

staat je heel goed brit!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 18:00

Staat je heel goed idd en nog steeds het pittige wat gewoon echt bij jou past :j

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 16:07

Mooi geworden, hoelang duurde het ongeveer?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 18:17

Oh mooi! Super natuurlijk en lekker nog een stoer kapsel. Vind het je super goed staan.

Hoe voel je je verder?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-25 19:54

Ik heb ongeveer 2 uurtjes gezeten, dit zijn geen harsjes maar tape-ins dus gaat wel sneller. 1 zag mijn man zitten maar hebben ze de dag nadien gewoon herplaatst.

Ik ben er echt blij mee <3

Verder voel ik met niet zo goed, ik ben gisteren gecrashed…

Alles is veranderd…

Het voelt alsof ik mezelf stukje bij beetje verlies…
Ik mis mijn werk en de sociale contacten enorm hard
Ik mis dingen doen voor mezelf zoals paardrijden of andere hobby’s
Ik heb geen vrienden meer of zo lijkt het toch… hun leven gaat verder en dat van mij staat stil… ik had wel wat vriendinnen en vrienden uit de sport maar ik heb geen paard/manege/wedstrijden meer, tenzij ik zelf er naartoe ga… als toeschouwer
Maar als ik zelf geen berichtje stuur of contact zoek, hoor of zie ik niemand, ook geen andere vrienden…
Het hele kankerverhaal heeft ook veel impact op mijn relatie, het is zwaar zowel mentaal en lichamelijk is er veel veranderd en zelfs veel weggevallen…
Ik voel me dus heel eenzaam op dit ogenblik… |(

Het voelt alsof kanker alles heeft afgepakt!

Ik weet dat ik heel mooie dingen nog kan, zoals het reizen van afgelopen jaar maar dan nog moet ik kijken voor makkelijk te bereiken hotels, stadjes,…

iets bergachtig, waar gewandeld moet worden of met iets meer activiteit kan ik niet meer, ik zou zo graag op safari willen of rondtrekken in afrika of australie… maar ik kan niet eens een normaal tempo wandelen… net zoals een cruise, telkens afstappen om iets te gaan bekijken, is dat zelfs nog wel haalbaar?

Ik kan genieten van dingen maar tegelijkertijd neemt het me heel veel af en moet ik er steeds rekening mee houden…

Al bijna 3 jaar

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 20:18

Het zijn drie hele zware jaren Britt. Logisch dat je verdrietig bent dat er zoveel niet kan.
Je pakt wat je kunt van het leven en dat doe je goed.
Maar stilstaan bij wat allemaal verloren is, en dat is gewoon heel erg veel, die kant is er ook. Dat verdriet mag er gewoon ook zijn, naast de vreugde die je ook ervaart. Sterkte Britt.
Morgen is er weer een dag meid en voelt het wellicht weer wat lichter. Ik geef je een knuffel. Je bent een dappere vrouw!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 20:54

Hele dikke knuffel. En het is niet meer dan logisch dat alles zo eenzaam en zwaar voelt :*

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 02:19

pien_2010 schreef:
Het zijn drie hele zware jaren Britt. Logisch dat je verdrietig bent dat er zoveel niet kan.
Je pakt wat je kunt van het leven en dat doe je goed.
Maar stilstaan bij wat allemaal verloren is, en dat is gewoon heel erg veel, die kant is er ook. Dat verdriet mag er gewoon ook zijn, naast de vreugde die je ook ervaart. Sterkte Britt.
Morgen is er weer een dag meid en voelt het wellicht weer wat lichter. Ik geef je een knuffel. Je bent een dappere vrouw!

Mooi omschreven…helemaal mee eens…

Blij zijn met wat je wel hebt mag samen gaan met verdriet over wat je kwijt bent geraakt… een knuffel van mij Britt… ik begrijp je verdriet :(:)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 08:11

Brit voor jou een :(:)

Ik weet hoe eenzaam het is. Ik ben ook iedereen kwijt geraakt letterlijk. Als je er een keer doorheen zit stuur rustig een pb.

Ik vind je een krachtige vrouw :j

Sterkte :knuffel:

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 20:20

Wat rot britt.. maar zulke gedachten mogen er ook gewoon zijn hoor. Dikke knuffel!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-25 21:38

Voel me nog altijd rot…

En ik heb weer iets nieuws ontdekt… mijn oren doen pijn als ik erop slaap, echt de schelp…

Kom ik net uit de douche en zie ik daar onderhuidse nodules op…

Afspraak huisarts gemaakt voor donderdag.

Op google (weet dat ik dit eigenlijk niet mag doen) staat dat het overeenkomt met duivelsoor, meestal van druk of trauma, bij vrouwen ook wel te maken met immuunziekte (dus het kan misschien ook een bijwerking zijn) maar ik heb ook gelezen dat plaveiselcelcarcinoom dit ook kan veroorzaken, je mag 2 keer raden welk soort mijn BMHK is >;)

Bovendien zou het niet vanzelf weggaan… nu nog knobbeloortjes bij… niet fijn!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:43

Pfff Britt, ik snap dat je je soms heel eenzaam kan voelen dan, je hoeft helemaal niet alleen maar dankbaar en blij te zijn dat je er nog bent en dat je sommige dingen nog wel kan.

Goed dat je gelijk een afspraak maakt bij de huisarts voor je oren, hopelijk is het iets onschuldigs.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:45

Ik duim voor je :knuffel:

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:57

Natuurlijk, kan er nog wel bij. Het blijft je niet bespaard zeg. Hopelijk is er een oplossing. Slaap is zo belangrijk.

Knuffel!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-25 23:06

Het zou niet spontaan verdwijnen als dat het is… dus dan moet er een ingreep gebeuren maar we lopen nog niet te hard van stapel maar het is wel weer iets dat erbovenop komt…

Ik denk soms echt dat de bijwerkingen of kwaaltjes in mijn hoofd zitten :? Hoe kan een oor nu pijn doen als je erop ligt… maar dan zie je die nodules die de pijn verklaren maar hoe komen ze daar weer?

Het is allemaal wat veel… en ik krijg vaak het gevoel dat mensen me een zaag en klaag vinden… dus ik hou het eigenlijk allemaal voor mezelf… en dat is hard als je niemand hebt waar je je verhaal even bij kwijt kunt… mijn man en ouders zijn er maar ik wil ze ook niet steeds belasten met een ‘banale’ nevenwerking

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 23:51

Ik snap je struggle Britt. Je wilt je ei kwijt, even je zorgen delen zonder dat je je geliefden belast die het al zwaar zat hebben. Gelukkig kan dat hier. Veel mensen zijn erg begaan met je, ook al ken je het gros niet persoonlijk. Toch denken veel mensen geregeld aan je in hun dagelijks leven (ik bijvoorbeeld).
Ik moet ook zeggen dat ik soms echt hardnekkige last kan hebben als ik verkeerd op het kraakbeen van mijn oor heb gelegen in de nacht of op de bank bijvoorbeeld. Dat doet echt godgloeiende zeer en je moet er daarna al helemaal niet aankomen. Koelen kan helpen, dat verdoofd zelfs die pijn behoorlijk.
Heb even gezocht op duivelsoor en zie 1000 verschillende varianten en bultjes en wondjes en korsten. Wat me heel vaak opvalt is dat veel klachtenn door meerdere dingen veroorzaakt kunnen worden. Hoewel ik snap dat voor jou direct het een eruit springt zijn er ook gewoon nog mogelijkheden dat een onschuldige oorzaak de boosdoener is en ook vanzelf weer verdwijnt.
Maar ik snap dat je het wilt laten checken en dat moet je ook gewoon laten doen. Maar probeer je te focussen op de kleine positieve dingen. Ik duim voor je. Gewoon algeheel.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-25 00:11

Dank je wel, ik probeer ook positief te denken dat het waarschijnlijk gewoon niets is… maarja je hoofd maalt soms meer dan nodig

En inderdaad het doet godsamme pijn joh! Nog nooit gehad!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 00:50

Ik begrijp heel goed dat je niet altijd de positieve dingen kunt zien of je gemaakt blij kunt voelen. Het leven is zeker niet alleen maar rozegeur, dat weet jij alles van. Je mag het af en toe ook gewoon echt even gruwelijk zat zijn en even niet positief kijken. Dat is allemaal prima zolang je nog wel die kleine dingen kunt bedenken die je op de benen houdt. Dan komt het goed.

Ik moet zeggen dat ik het echt al wel tientallen keren heb gehad! Die oorpijn na het liggen. Alsof hij eraf gesneden wordt met een mes.. Brrr... Ik heb ook geregeld haarpijn gehad als tiener. Ken je dat? Beetje zo'n zelfde gevoel dat als je je haar bij de hoofdhuid aanraakt dan voel je diezelfde pijn als met je oor nu. Ook zo pijnlijk. Meestal trekt het wel snel weg binnen enkele dagen. Hopelijk ben je er snel vanaf ! Wat kan helpen is om van handdoeken een cirkel te maken zodat je oor een beetje vrij ligt van alle aanraking. Kun je ook in je kussensloop stoppen zodat hij wat minder schuift.