gaucho schreef:Ik gooi het in de diepvries Pallatin, moet ik in ieder geval wachten tot het ontdooid is
Dat was t plan Gaucho...maar de vriezer hebben ze dus niet gehaald...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gister arm workout gedaan.
Maar toch net braaf de pureersoep die ik vanmiddag bij de Appie heb gehaald gemaakt, met een mini-naan en 5 falafel balletjes. En nu zit ik vol. N_B_N schreef:Wauw butterfly wat goed!
Ag pallatin wat zielig voor je paardje! Heb je het nu wel onder controle? Wel knap dat je toch weer gefietst hebt
Sandravdb wat lief dat je het vraagt van de kliniek. Mijn paard maakte proppen en de tandarts kon niet vinden waardoor. En ze hield met rijden vast in de kaak dus ik wilde even onderzoek en foto’s laten maken. In de kliniek konden ze ook geen grote redenen vinden, maar ze hebben wel hele kleine ruimtes tussen 3 kiezen opgevuld in de hoop dat het daar vandaan komt.
Knap dat je 45 min op de crosstrainer hebt gestaan dat lukt mij nog niet hoor![]()
Hier gaat het niet zo goed met eten en daar baal ik van. Gister pas half 11 kunnen avondeten, en na mijn lunch om half 3 niets meer gegeten dus had best trek en toen was mijn avondeten niet lekker. Dus hele nacht lopen snaaien, moest nog super lang werken ook! En vanmorgen dus weer vroeg op vanwege de kliniek en ik had alleen ontbijt in huis en dus ook niet geluncht en avondeten word of thuis een bord pasta weer heel laat of een maaltijd afhalen bij het chauffeursrestaurant. Ben echt een beetje boos dat ik zo slecht boodschappen heb gedaan![]()
![]()
Helaas is er dus constant verleiding, en ik werk thuis en m’n vriend niet..
SandravdB schreef:Is drie kwartier met twee keer korte rustpauze
.
.
thx Eloya.

Ga van het weekend even een party tent ophalen zodat ik wat kan koken op mijn Skottelbraai en Bbq in de tuin. En oventje, Airfryer en magnetron.
Wel erg benieuwd naar de weegschaal en vanmorgen toch een nieuw/lager getal zien verschijnen dus dat is top
Vandaag wel gaan wandelen, gelukkig wandel je je wel warm en er stond weinig tot geen wind dus eigenlijk wel heel aangenaam en 9 km gedaan.
ik ben heel benieuwd hoe dat stabiliseren gaat uitpakken, lijkt me ook raar dat je dan niet meer je gewicht ziet teruglopen en juist iets meer moet gaan eten....en ook nog even behelpen zonder keuken....maar dat gaat vast goedkomen!
Ik heb vanmiddag iig weer een dik half uur gefietst, maar ondanks dat er nu bijna geen wind stond kostte me het best wat moeite om een lekker tempo vast te houden...had een beetje Pap in de benen....wel confronterend gezien ik voor Corona elke dag zeker 3 kwartier fietste door weer en wind. Kortom, ik moet dus echt aan m’n conditie werken.

Vorige week 3.6 kilo, gaat lekker zo