Hebben jullie nu met deze kou ook zo mega veel last van jullie gewrichten? Ik had het erg tijdens/vlak na de corona. Leek wat weg te zijn, maar met deze kou lijkt het weer terug te zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wescha schreef:Spetter heel veel sterkte en beterschap.
Degene die fysio zijn begonnen als revalidatie: doen jullie dit bij een speciale fysio?
Ik mag van de huisarts hieraan beginnen maar mijn eigen fysio heeft geen extra opleiding/cursus hebben gedaan en volgens de huisarts was dat wel aan te raden.
Welke ervaringen hebben jullie hier mee!
Janntjuh schreef:Hebben jullie nu met deze kou ook zo mega veel last van jullie gewrichten? Ik had het erg tijdens/vlak na de corona. Leek wat weg te zijn, maar met deze kou lijkt het weer terug te zijn.
JudithGigi schreef:Janntjuh schreef:Hebben jullie nu met deze kou ook zo mega veel last van jullie gewrichten? Ik had het erg tijdens/vlak na de corona. Leek wat weg te zijn, maar met deze kou lijkt het weer terug te zijn.
*Uit meeleesmodus* ik heb bijna een maand geleden corona gehad en heb hier ook heel veel last van! Vooral na sporten/bewegen
JudithGigi schreef:Janntjuh schreef:Hebben jullie nu met deze kou ook zo mega veel last van jullie gewrichten? Ik had het erg tijdens/vlak na de corona. Leek wat weg te zijn, maar met deze kou lijkt het weer terug te zijn.
*Uit meeleesmodus* ik heb bijna een maand geleden corona gehad en heb hier ook heel veel last van! Vooral na sporten/bewegen
Spetter schreef:Zware nacht achter de rug. Veel zuurstof nodig wat met kracht in de longen wordt geblazen. Dat helpt beter ademen. Koorts laait steeds op wat maakt dat ik me erg ziek voel. Longen zitten vol ontsteking door covid. Is geen medicijn voor alleen ondersteuning als zuurstof prednison en paracetamol om koorts te laten zakken rn bloedverdunners. Ik heb het erg benauwd en zwaar
Spetter schreef:Zware nacht achter de rug. Veel zuurstof nodig wat met kracht in de longen wordt geblazen. Dat helpt beter ademen. Koorts laait steeds op wat maakt dat ik me erg ziek voel. Longen zitten vol ontsteking door covid. Is geen medicijn voor alleen ondersteuning als zuurstof prednison en paracetamol om koorts te laten zakken rn bloedverdunners. Ik heb het erg benauwd en zwaar
Cerilene_ schreef:Jeetje spetter, wat heftig dat je het zo erg te pakken hebt. Houd je taai!
Hier zijn we er gelukkig uiteindelijk erg goed afgekomen. Man werd na een week zieker, wat ik geen fijne gedachte vond. Maar gelukkig zette dat uiteindelijk niet door en zijn we alweer een tijdje uit quarantaine en weer volledig aan het werk.
Nog wat hele lichte klachten in vergelijking met veel van jullie.
Ik heb vooral nog veel hoofdpijn, vooral achter 1 oog. Ik begin me alleen af te vragen of dat wel van covid is, of dat het toevallig tegelijk ontstaan is. Ik heb nl ook nog een chronische aandoening daar in de buurt, maar dat manifesteerde zich tot nog toe niet zoals dit. Zou het dan toch daar vanaf komen? Hebben jullie ook nog langer zulke hoofdpijn gehad?
En wat ik ook raar vind is dat ik vaak aan het einde van de nacht, dus na lang liggen, wakker wordt van de rugpijn. Ook daarmee ben ik niet bekend. Klinkt dit voor iemand bekend?
Janntjuh schreef:Heel veel sterkte Spetter!
Ik heb inderdaad ook dat ik heel snel al spierpijn krijg. Normaal pas de dag na een training, nu tijdens al. Daarnaast dus ook gewrichtspijn weer door de kou, voelt echt wel anders dan spierpijn. Ik ga extra vit B eens proberen, bedankt voor de tip!