En Balen Neverland...
Ik ga zo beginnen met Total body en body combat. Daarna kan je me waarschijnlijk oprapen want ik heb nog altijd spierpijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. En doel 2 is als er weer wordt gebarbecued deze week om dan eens geen half brood naar binnen te werken
.Imre schreef:Eigenlijk zou je gewoon geen stokbrood moeten hebben bij een bbq, maar het is zo lekker!![]()
[ Afbeelding ]
.
Alleen mijn onderbuik wil nog niet. Lijkt alsof ik drie maanden zwanger ben.
Ziet ook niet uit, alles mooi slank behalve mijn onderbuik.

Nu begin ik vaak al aan het brood als er nog geen vlees klaar is waardoor het natuurlijk al snel oploopt.
Imre schreef:Eigenlijk zou je gewoon geen stokbrood moeten hebben bij een bbq, maar het is zo lekker!![]()
[ Afbeelding ]

Devil_ina schreef:Morning![]()
Ik ben niet zo'n meeprater maar lees wel mee, alle mooie resultaten en lekker eten motiveren mij enorm.
Stand na 1 week: -2,4 kilo, ik weet dat dit grotendeels vocht is, maar heb een lange weg te gaan dus iedere kilo minder is er 1![]()
Toos conditieloos is vanmorgen begonnen met hardlopen, fijne app daarvoor gevonden om het op te bouwen. Dat valt nog niet mee met mijn rokersconditie
vorig jaar rechter enkel gebroken, jaren geleden rechter knieschijf, meerdere malen enkelbanden gescheurd en dit blijven wat zwakke punten.