Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 00:30

Ik pik ook graag even in, ik ben gek van mooie nagels maar heb geen opleiding gehad.
Met vallen en opstaan heb ik me de laatste jaren gellak leren zetten op natuurlijke nagel :j

Inmiddels geleerd dat voorbereiding het halve werk is, netjes in vorm vijlen doet veel!

Ik werk met pink gellak en doe wel eens stempelen, glitters, water decals, chrome poeder.
Niets heel bijzonder, graag kom ik hier wat volgen om bij te leren, komen mooie werkjes voorbij!

Deze had ik bij de feestdagen :D
Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 01:23

Libiris schreef:
Zal ik de gok wagen??? Ben benieuwd of deze hetzelfde is zoals ze hier in NL worden verkocht...

#Aliexpress € 31,59 34%OFF | NIEUWE STERKE MARATHON kampioen-3 Sterke 210 PRO 105L Handvat 45000 rpm Electric Nail Boor FORTE 210 Nail art tool nieuwe
https://a.aliexpress.com/_UPWoh

Ik heb deze!
€ 11,16 38% Off | 35000/20000 Rpm Elektrische Nail Drill Bits Set Mill Cutter Machine Voor Manicure Nail Tips Manicure Elektrische Nail Pedicure Bestand
https://a.aliexpress.com/_UDNhn

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:14

zorro schreef:
Duur is het in ieder geval niet! Ik heb zelf ook een goedkope frees van ali, werkt super. Net als mijn lamp, die zou ik er ook zo weer weg halen.

Ik heb nu ook al 2 jaar een frees van ali en werkt super, maar wil toch een reserve hebben.. deze is wel een stuk duurder, maar ben ook gewoon nieuwsgierig.

Mijn lampen komen ook van ali en werke ook goed

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:14

Libiris schreef:
zorro schreef:
Duur is het in ieder geval niet! Ik heb zelf ook een goedkope frees van ali, werkt super. Net als mijn lamp, die zou ik er ook zo weer weg halen.

Ik heb die nu ook al 2 jaar van ali en werkt super, maar wil toch een reserve hebben.. deze is wel een stuk duurder, maar ben ook gewoon nieuwsgierig.

Mijn lampen komen ook van ali en werke ook goed

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:15

Libiris schreef:
Ik wil naar een almond training bij Tanya gaan, wordt ook overnachten dan voor mij is nl niet om de hoek...
Maar deze zijn zooo leerzaam :o

Gaat er hier mss ook nog iemand dit jaar?

[ [url=m/Uo9iAB.jpg]Afbeelding[/url] ]

uhhh...ging iets mis...deze foto hoort er niet bij te staan is al oud...whahahah
Laatst bijgewerkt door Libiris op 03-02-20 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:16

Afbeelding

dit moest er bij komen... :D

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:19

Killed schreef:
Ik pik ook graag even in, ik ben gek van mooie nagels maar heb geen opleiding gehad.
Met vallen en opstaan heb ik me de laatste jaren gellak leren zetten op natuurlijke nagel :j

Inmiddels geleerd dat voorbereiding het halve werk is, netjes in vorm vijlen doet veel!

Ik werk met pink gellak en doe wel eens stempelen, glitters, water decals, chrome poeder.
Niets heel bijzonder, graag kom ik hier wat volgen om bij te leren, komen mooie werkjes voorbij!

Deze had ik bij de feestdagen :D
[ [url=m/nflsLV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom! en leuke nagels, je lakt netjes! ik gebruik ook Pink, ze hebben hele mooie kleuren en het kwastje lakt heerlijk!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:51

Ik zou ook zelf heel graag gellac willen gebruiken voor mijn eigen nagels. Ik lak altijd wel mijn eigen nagels en laat op dit moment mijn nagels doen, dus weet hoe het in zijn werk gaat. Wat raden jullie aan qua lamp? Ik hoor dat er veel mensen via Wish of AliExpress bestellen, maar zijn dit gewoon goede lampen?

En zijn er naast Pink nog andere goede merken qua Gellac?

Deze heb ik er in het weekend opgekregen, alleen de wijsvinger en middelvinger zit er wel aardig dik op.
Afbeelding

LadyMadonna

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 11:52

Ik denk dat pink wel de grootste is die zich richt op particulier gebruik

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:58

zijn zeker goede lampen via ALi, de meeste worden ook gewoon hier verkocht voor hele andere prijzen :(

ik heb er 2 van Ali en ze doen het al 2 jaar goed en mochten ze niet meer goed werken koop ik gewoon weer een nieuwe daar voor die prijs :)

Pink is zeker fijn! Gebruik deze ook

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:07

Ik heb Kiki London net ontdekt. Niet zo duur en zit als een huis

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:37

En welke lamp raden jullie aan? Dit varieert op Wish ook van 2 euro tot ongeveer 30 euro.

@Emori, oh dat ziet er ook super uit!

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:39

Ketly schreef:
Ik zou ook zelf heel graag gellac willen gebruiken voor mijn eigen nagels. Ik lak altijd wel mijn eigen nagels en laat op dit moment mijn nagels doen, dus weet hoe het in zijn werk gaat. Wat raden jullie aan qua lamp? Ik hoor dat er veel mensen via Wish of AliExpress bestellen, maar zijn dit gewoon goede lampen?

Deze heb ik er in het weekend opgekregen, alleen de wijsvinger en middelvinger zit er wel aardig dik op.
[ [url=m/eG63FQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

je hebt nu bij Pink een basisset incl ledlamp voor 49euro ivm valentijn nu een actie
dit is een complete set incl 1 kleur, dus je kan meteen aan de slag

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:45

Emori, is idd geen geld die prijzen, maar het ziet er wel uit als flesjes van Ali met een eigen etiket...
Denk dat ik dan liever direct bij Ali de kleurtjes zou bestellen :+

maargoed, welke Gellak komt nu echt uit NL of de EU en niet uit die oosterse landen....

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:47

Libiris schreef:
Ketly schreef:

[ [url=m/eG63FQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

je hebt nu bij Pink een basisset incl ledlamp voor 49euro ivm valentijn nu een actie
dit is een complete set incl 1 kleur, dus je kan meteen aan de slag

Ik kan de lamp van PinkGellac echt niet aanraden. Heb hem 2 keer gebruikt, maar het duurde echt eeuwig voordat mijn lak was uitgehard. Ben overgestapt naar een lamp met betere sterkte en toen was het meteen opgelost. Kleurlak van Pink vind ik wel fijn, maar de basislakken (base en topcoat) niet per se.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:53

ik had er geen last van, maar ik gebruik voortaan wel andere lampen, omdat ik het niet alleen meer gebruik voor gellak

ik gebruik verder ook geen base en top van Pink

ze raden de lampen van official sun UV store op ALi aan. Daar heb ik die van mij ook gekocht en gebruik ze al 2 jaar en werkt super!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:55

Mijn nagelstyliste werkt ook met lampen van Pink en dat gaat altijd super

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 12:57

Libiris schreef:
Emori, is idd geen geld die prijzen, maar het ziet er wel uit als flesjes van Ali met een eigen etiket...
Denk dat ik dan liever direct bij Ali de kleurtjes zou bestellen :+

maargoed, welke Gellak komt nu echt uit NL of de EU en niet uit die oosterse landen....

Magnetic Nederland
Urban België
Kinetics Letland

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:31

Ik gebruik de soak off van de Nagelfabriek. Vind ik erg fijn. Heb de Pink Gellac nog niet gebruikt dus kan geen vergelijking geven.

Op mijn instagram pagina ( Artelique_ ) vind je wat voorbeelden van de kleuren van de Nagelfabriek. Ze hebben niet zoveel als Pink Gellac

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:44

en waar halen zij hun diverse grondstoffen vandaan, wie weet importeert hun crediteur wel vanuit het oosten... Veel grondstoffen zijn niet overal te importeren
Het blijft altijd een "vaag" iets... maar het maakt mij verder ook niet veel uit, zolang het product maar goed is en geen schade aanricht.
Laatst bijgewerkt door Libiris op 03-02-20 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:59

Seni schreef:
Ik gebruik de soak off van de Nagelfabriek. Vind ik erg fijn. Heb de Pink Gellac nog niet gebruikt dus kan geen vergelijking geven.

Op mijn instagram pagina ( Artelique_ ) vind je wat voorbeelden van de kleuren van de Nagelfabriek. Ze hebben niet zoveel als Pink Gellac

mijn aandacht gaat meteen na al die mooie fotos van de honden! leuk! Ik volg je :)
heb ook een tijd honden gefotografeerd hier via boktmeetings

leuk die marble!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:32

Ik heb geen probleem met de lampen van pink gellak :)
Wel gebruik ik rubberbase van een ander merk en een stomer om alles eraf te halen, werkt keihandig!

Ik gebruik enkel spullen van Ali die niet rechtstreeks op m'n nagels terecht komen. Zoals chrome poeder, water decals, een enkele glitterlak heb ik ook van ali.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:39

Ik heb ook een lamp van ali en werk super! Heb evt wel een linkje
Ik heb vrijdag voor de eerste keer mijn eigen nagels gedaan. Rubber base voor de stevigheid en daarna een gewone nagellak van essence omdat mijn gellakjes nog niet binnen waren ;(
Afbeelding

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:46

Gave kleur! Ik ontvang heel graag een linkje.. :D

Zijn er hier ook ervaringen met Shellac? Die heeft ook erg mooie kleuren :o En is dit weer heel wat anders dan bijv. Pink Gellac?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 14:53

Shellac is de gelpolish lijn van CND, en flink aan de prijs, dus ik weet niet precies wat je bedoelt ;)