Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Dat is dan weer heel wat groter dan waar ik werk.
Daar zit geen secretaresse op de afdeling, dan mogen mensen even naar de poli lopen.
Century schreef:Blijkbaar is het gewoon heel vreemd voor de meeste mensen en/of kunnen ze zich er niets bij voorstellen, dus uit hun verbazing zich in vragen.
Het wordt m.i. pas grof/vervelend als ze je antwoorden niet accepteren en alles proberen te verwerpen wat je zegt en/of niet begrijpen dat jij er gewoon anders tegenaan kijkt dan hen.
Dat laatste merk ik bij veel mensen bij allerlei onderwerpen, blijkbaar is het bekijken van een situatie vanuit een ander perspectief heel erg moeilijk.
bruintje123 schreef:Dat gaat hier gewoon naar de poli, daar zitten de hele dag mensen.
Anders opgedeeld dus denk ik.
Kahawa schreef:Century schreef:Blijkbaar is het gewoon heel vreemd voor de meeste mensen en/of kunnen ze zich er niets bij voorstellen, dus uit hun verbazing zich in vragen.
Het wordt m.i. pas grof/vervelend als ze je antwoorden niet accepteren en alles proberen te verwerpen wat je zegt en/of niet begrijpen dat jij er gewoon anders tegenaan kijkt dan hen.
Dat laatste merk ik bij veel mensen bij allerlei onderwerpen, blijkbaar is het bekijken van een situatie vanuit een ander perspectief heel erg moeilijk.
Ik vind het sowieso raar om iemand helemaal uit te gaan horen over zo'n persoonlijk onderwerp. Neem iig aan dat je het hier niet over goede vrienden en familieleden gaat waar je een goede band mee hebt.
Sanet schreef:Echt?! Je wil niet weten hoe anders familieleden kunnen denken over de beslissingen die wij maken. Al zou het alleen al zijn om niet op vakantie te gaan
Hypericum schreef:Kom ook een binnenvallen
Lees al even mee en heerlijk, gelijkgestemden.
En, had een topic geopend maar krijg (helaas) nog weinig respons van mensen die in hetzelfde schuitje zitten of zaten, dus wie weet hier meer kans?
[MWS] Sterilisatie ja of nee?