Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Zou zomaar ook een combi van alles kunnen zijn ja..
Ik moet zeggen dat ik toen in Thailand ook aardig van m'n pad was, in de bloedhitte buiten, weinig gedronken en gegeten.
Ik vind het zo lastig dat ik niet weet wat ik wil voor een nieuwe tattoo.
Smee__ schreef:_Dominique schreef:Zou zomaar ook een combi van alles kunnen zijn ja..
Ik moet zeggen dat ik toen in Thailand ook aardig van m'n pad was, in de bloedhitte buiten, weinig gedronken en gegeten.
Ik vind het zo lastig dat ik niet weet wat ik wil voor een nieuwe tattoo.
Mijn probleem is juist dat ik echt een lijst heb met dingen die ik als tattoo wil maar niet weet waar ik het geld vandaan moet halen
Anoniem schreef:Wow Tieneke, toch een stuk groter dan! Wel gaaf hoor en als je het er mee eens bent gewoon doen
Iemand ervaring met tattoo in de zomer zetten op arm??
Ik wil eigenlijk niet tot oktober wachten namelijk en ga dinsdag bij een andere shop langs om dingen te bespreken. Ben alleen wel benieuwd naar ervaringen van mensen die in de zomer dus een tattoo hebben gezet
_Friemel schreef:[naam] schreef:Wow Tieneke, toch een stuk groter dan! Wel gaaf hoor en als je het er mee eens bent gewoon doen
Iemand ervaring met tattoo in de zomer zetten op arm??
Ik wil eigenlijk niet tot oktober wachten namelijk en ga dinsdag bij een andere shop langs om dingen te bespreken. Ben alleen wel benieuwd naar ervaringen van mensen die in de zomer dus een tattoo hebben gezet
Ik heb in juli 3 jaar terug m'n armen en schouders laten doenhet was toen ook erg heet maar ik heb gewoon wijde luchtige dingen gedragen en schaduw opgezocht en heb eigenlijk echt nergens last van gehad, daarna factor 50 erop