Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle77 schreef:Martine_R schreef:Weten jullie nog een goede foundation voor een lichte gemengde huid? Die ook nog enigszins betaalbaar is? De meeste winkels zoals Kruidvat e.d. hebben vooral foundations in de ''middelmatige kleuren'', maar die zijn wat te donker voor mij..
Ik heb ook de Touche Eclat van YSL die door PocoGaucha genoemd wordt. In het verleden Chanel gebruikt, toen een hele tijd van Catrice en vorig jaar vanwege mijn bruiloft weer geinvesteerd in een goede foundation.
Ja het is duur, maar het is het zooooo waard! Het is zoveel mooier en fijner in gebruik. Ik heb die van mij nu bijna een jaar en ben op de helft. Nou gebruik ik 'm niet dagelijks, dus dan zal die vast eerder op zijn
Niniane schreef:Haha ja zag het ook. Serena is momenteel ook wel echt kwalitatief de beste bekende beautyblogger. Goede foto's, veel informatie en de looks die ze maakt gaan verder dan alleen maar een simpele naturel look ala Aranka of Cynthia. Je ziet de moeite die ze erin steekt. De look die Vera heeft gemaakt staat haar ook totaal niet. Past niet bij haar gezicht.
Ohja, en een review van de nieuwe Too Faced
[ Video ]
Niniane schreef:[ Video ]
Heb zojuist Melissa Alatorre ontdekt en wow wat is zij mooi.![]()
Weet iemand een kleur die vergelijkbaar is met die zij in haar tweede look heeft gemaakt?