Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:17

Ik heb ook zo'n kleiner paletje meegenomen idd. Vond dat erg mooie warme kleuren.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:20

Vind het mooie kleuren maar twijfel of het kleuren zijn die ik niet al heb.. Zonde om alles tig keer dubbel te hebben.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 13:30

Michelle77 schreef:
Martine_R schreef:
Weten jullie nog een goede foundation voor een lichte gemengde huid? Die ook nog enigszins betaalbaar is? De meeste winkels zoals Kruidvat e.d. hebben vooral foundations in de ''middelmatige kleuren'', maar die zijn wat te donker voor mij.. :\

Ik heb ook de Touche Eclat van YSL die door PocoGaucha genoemd wordt. In het verleden Chanel gebruikt, toen een hele tijd van Catrice en vorig jaar vanwege mijn bruiloft weer geinvesteerd in een goede foundation.

Ja het is duur, maar het is het zooooo waard! Het is zoveel mooier en fijner in gebruik. Ik heb die van mij nu bijna een jaar en ben op de helft. Nou gebruik ik 'm niet dagelijks, dus dan zal die vast eerder op zijn :D

Ik ga even kijken, dankje :)

Het liefst zou ik gewoon zo'n witte foundation kopen zodat ik die kan mengen met de foundations die ik al heb en die nèt een tikkeltje te donker zijn... maar ik kan echt nergens vinden waar ik die kan bestellen.. -O-
De enige die ik vind is die van MAC, maar die is ook direct 33 euro.
Ik had er een gevonden van Barry M, de creme foundation in wit, maar die kan ik gewoon nergens bestellen... :=
Zou me natuurlijk wel schelen want ik vind het ook zonde om die foundations die ik al heb weg te gooien..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 13:37

En de aller-lichtste drogisterij foundation nemen en mengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:00

Ik heb ook altijd moeite om mijn kleur in de drogisterij te vinden.
Meeste hele lichte foundations zijn geel en dat ben ik duidelijk niet -O-

Heb nu 2 die me echt heel goed bevallen, maar wel allebei high end.
Enige die ik in de zomer nog net kan hebben van de drogist is L'Oreal Infallible, maar dat is zo'n full coverage dat ik dat ook niet altijd wil en voor nu is hij te donker helaas.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:19

Er is nu 20% korting op Mary-Lou Manizer bij FeelUnique :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:21

Martine, ik zou eens bij attitudeHolland.nl kijken. Die hebben meerdere witte foundations te koop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 15:18

Ik haal mijn foundations of bij de Douglas / Ici (de Touche Eclat) of bij de Kiko :j

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 17:58

Judass schreef:
[***], ik zou eens bij attitudeHolland.nl kijken. Die hebben meerdere witte foundations te koop.

Dankje! Ik ga meteen kijken. Erg blij met dit topic zeg :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:03

Serieus, die Star Wars inspired looks van Beautylab en Vera Camilla :')

Beautylab doet tenminste nog moeite om er iets wat meer Star Wars achtigs van te maken. Maar ze heeft alle films gezien, zelfs die hele oude. Euhh welke andere hadden er moeten zijn dan?!

Maar Vera Camilla.. Dat is precies een look als ze elke dag maakt, donkere lipstick en een wing.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:11

Vond het 'smokey' gedeelte bij Vera's look ook zo ontzettend slecht geblend := Serena's look was wel okee, maar die doet veel te hard haar best om zogenaamd nerdy te zijn.

Ik ben wel heel benieuwd naar de lipsticks en nagellak van de collectie, houd van Star Wars en make-up, dus tsja :))

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:14

Haha ja zag het ook. Serena is momenteel ook wel echt kwalitatief de beste bekende beautyblogger. Goede foto's, veel informatie en de looks die ze maakt gaan verder dan alleen maar een simpele naturel look ala Aranka of Cynthia. Je ziet de moeite die ze erin steekt. De look die Vera heeft gemaakt staat haar ook totaal niet. Past niet bij haar gezicht.

Ohja, en een review van de nieuwe Too Faced

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:14

Ik vind Serena maar een gemeen mens. :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:20

Je moet gewoon niet doen alsof je iets kent of zelfs fan van bent als iedereen duidelijk kan zien dat het niet zo is. Zeg dan dat je een look wilde proberen, maar verder niet bekend ben met de films.

Ik wil mezelf geen fan noemen van Star Wars, maar ik heb toch alle films wel vier keer gezien en weet er dus wel iets vanaf, met mij velen denk ik. Dan val je zo snel door de mand als je doet alsof. Ik geloof er geen snars van dat Vera Camilla die films heeft gezien of uberhaupt met plezier naar die bios toe gaat met Jeffrey straks.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:26

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:31

Heb zojuist Melissa Alatorre ontdekt en wow wat is zij mooi. :oo
Weet iemand een kleur die vergelijkbaar is met die zij in haar tweede look heeft gemaakt?

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:19

Niniane, sommige mensen zijn inderdaad te knap... *D

Suus, ben erg benieuwd naar je palette van Becca!

Michelle, heb er misschien overheen gelezen, maar was de Mac pigment wat?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:30

Niniane schreef:
Haha ja zag het ook. Serena is momenteel ook wel echt kwalitatief de beste bekende beautyblogger. Goede foto's, veel informatie en de looks die ze maakt gaan verder dan alleen maar een simpele naturel look ala Aranka of Cynthia. Je ziet de moeite die ze erin steekt. De look die Vera heeft gemaakt staat haar ook totaal niet. Past niet bij haar gezicht.

Ohja, en een review van de nieuwe Too Faced
[ Video ]

wow! geloof dat ik deze qua kleuren gaver vind dan de original en semi sweet....

@humbug, ja pigment is mooi! Heb een travel size meegenomen, meer dan genoeg voorlopig.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:41

Niniane schreef:
[ Video ]

Heb zojuist Melissa Alatorre ontdekt en wow wat is zij mooi. :oo
Weet iemand een kleur die vergelijkbaar is met die zij in haar tweede look heeft gemaakt?

Van haar lippen? Mac - Diva

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:44

Ja haar lippen. Dankje! :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:49

Wauw wat een mooie meid!! Al zijn dat denk ik wel lenzen? Zonder zien ze er eigenlijk heel normaal uit, maar met die lenzen zijn ze zo mooi. Is echt een hype bij de beauty vloggers.

Wat een mooi pallet, die chocolade reep. Is die van de Kruidvat waar iedereen lyrisch over is hier? :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:01

Wie heeft voor mij wat lipstick advies? Ik vind dat maar lastig, op de arm vind ik veel mooi maar eenmaL op mijn lippen...

Ik ben, zeker in de winter, snel wat bleekjes met een gele toon denk ik, verder blauwe ogen, middenblond. Ik zoek een MLBB (my lips but better) lipstick en misschien toch ook eens een nude. Als er een koude ondertoon in zit lijkt het alsof ik het koud heb, met een oranje toon dan lijkt het alsof ik gelige plekjes op mijn gezicht heb.

Ik zag reviews van essence longlasting dare to be nude en barely there, maar alle swatches zijn op getinte mensen.
Een eerdere post van oog makeup probeersel , weet niet of t genoeg idee geeft. Ik kan morgen wel een betere dagfoto plaatsen als dat nodig is.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 25-11-15 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:08

F_Orumster, voor een nude misschien Blankety of Hue? Zijn echt mijn favorieten! En als MLBB Mac Syrup of Brave, als is die misschien wat donker voor een MLBB. Of anders van Chanel Rouge Coco Shine Boy, of Nars Dolce Vita. Zijn allebei wel vrij sheer maar geven je lippen net dat kleurtje en maakt je look mooi af. De hier genoemde lipsticks zijn volgens mij ook degenen die ik het meest draag. :))
Ik kan je ooglid niet zo goed zijn, maar ziet er mooi uit. :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:12

De Hue en de Syrup vind ik wel mooi! Thanks! Iets matter mag ook. De brave is indd een beetje te donker of paarsig, dat durf ik denk ik niet zo goed overdag.

Tnx!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:27

Brave is bij mij MLBB, hoe lipstick valt is ook afhankelijk van je lip pigment. Ik kan brave wel swatchen voor je morgen.