Mandyy schreef:Ik snap dat je wereld dan klein is Lizard! Echt frustrerend dat het zo lang duurt.
Op de rialtobrug hebben we gestaan en met een gondel onder gevaren. Brug der zuchten gezien.

Foto’s uploaden lukt helaas niet. Jullie foto’s laden ook niet. Internet is soms even stom hier..
Venice→ Venetië→
heb ik een week cadeau gehad van manlief en we zijn daar samen geweest. Zooo prachtig. Het leek eventjes dat het hier bal was jaren geleden en niet goed voor mij. Het was allemaal vals alarm. In mijn angst en verdriet→ ik dacht dat ik er aan ging spoedig→ huilde ik: "en dan heb ik Venetië niet gezien, dat staat boven aan op mijn bucket lijst
". Dus toen er helemaal niets aan de hand bleek te zijn, en we alleen maar paar kg lichter waren van de stress, kwam manlief op een avond met de tickets naar VEnetië
Wat een mooie stad, wat een geweldige verrassing en wat een lieve man.
Mandyy ik hoop dat je er net zo van geniet als dat wij hebben gedaan. Ik vond het zooo prachtig. We hebben zoveel gezien. Echt ik wens je ongelooflijk veel plezier. Is het erg druk of valt het mee vanwege covid-19?
Murano is mooi, het klooster op het andere eiland is ook heel mooi, ieder gebouw, kerk etc is mooi, en wij hebben ongelooflijk veel gezien. Mag ik je uitnodigen dat als de upload het doet, je erg veel foto's gaat plaatsen?
Wij hebben niet met een gondel gevaren, vond het echt veels te duur, maar wij hadden wel een week abonnement op de vaporetto (manlief kan echt niet zoveel lopen als ik) en dat was even duur als één gondeltoer en we konden er alles mee zien, want bracht ons overal.
lizard schreef:Mijn zus vond het eilandje ernaast,Murano,ook erg mooi.
Mooie gekleurde huizen,en lang niet zo druk.
Si, si, dat vonden wij ook!